Millainen on Kuhmoisten kunnan työntekijöiden työmoraali? Tekevätkö ahkerasti töitä leipänsä eteen silloinkin kun ei kukaan ole valvomassa?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Tuo on kyllä hyvä kun itse kysyy ja vastaa.
- Anonyymi
Niskalimassa painavat pitkää päivää palkalla joka ei riitä edes välttämättömään työnsankareita joka ainua.
- Anonyymi
Mä saan 600e + 350e asumistuen ja kyllä riittää välttämättömään. Kumma, jos kunnan palkkalistoilla tienestit ei riittäisi välttämättömään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä saan 600e 350e asumistuen ja kyllä riittää välttämättömään. Kumma, jos kunnan palkkalistoilla tienestit ei riittäisi välttämättömään.
No sinäpä oletkin sitten hyvä arvioimaan työntekoa. Ootte te kyllä sellasia sankareita, huhhhuhhh
- Anonyymi
En tee.
- Anonyymi
Töitä vai? Se kyllä tuli selväksi. Oikeen työn sankari, ja voi näin muiden töitä arvostella.
- Anonyymi
Miksi pitäs olla työn sankari, kuka sellainen on, mitä hän tekee?
- Anonyymi
Töitä tietysti ja hautaan saakka. Voi niitä jotka kuvittelevat sillä taivaspaikan tienanneensa. Papinsaari on vuosikymmeniä täynnä työn sankareita, mutta mitä sitten, pääseekö vain sillä meriitillä muka paremmille palkoille ?!?
- Anonyymi
Palkka ei duunarilla nouse vaikka kuinka hikoilisi. Kuka muuten on kateellinen kunnan työntekijöille, ihmetellä sopii.
- Anonyymi
Ei näillä helteillä jaksa huhkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721126
- 671087
- 61872
- 93837
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois239711- 44707
- 71631
- 50618
- 23604
- 40580