Minkäslaisia kapistuksia ne on? halpoja ja hyviä? ei vissin kovin suosittuja kuitenkaan?
Keewayt?
5
919
Vastaukset
- seon
Focus on hyvä, mutta onko niin halpa? 1400 e on paljon rahaa.
- Focusoiva
Mulla on Focus jolla olen toukokuusta asti veivannut 1600km.Hyvin on kååtteri pelannut,tekniikkahan noissa on sama kuin CPI skootterissa jota Mopo-sport tuo maahan eli osiakin saa jos joskus hajoo.
Kiva toi on ajaa ja laadukkaan tuntuinen.Hommasin vielä Mopo-sportista CPI:n piristyssarjan(40€) jolla potkua tuli huomattavasti lisää.- Focusoiva
Siitä suosiosta on paha sanoa mitään,aika uushan merkki on Suomessa,eikä markkinointiin/mainontaan ole maahantuoja satsannut paljoakaan,ainakaan itse en ole törmännyt vielä ensimmäiseenkään Focus mainokseen tai ilmoitukseen,netistä löysin itsekin skootterini. Ja hintaa oli 1328€(Riihikallion auto) rekisteröitynä eli suoraan ajoon
- VT/%=C"
Laiskoja, tehottomia, kinskejä..
Jos ajat loppuun asti niin pärjäät, jos toimii...
Mutta jos ajat vain mopoiästä kevareihin, niin osta merrkituote (paras niistä Peugeot ei spanjör = XPS tai muut endurot)...- hyvä peli
hintaansa nähden (950 €) Mittarissa 500 km ei mitään vikoja/ongelmia ole ollut. Kiihtyy hyvin, huiput vakiona yli 50km/h!
Suosittelen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023