Minkäslaisia kapistuksia ne on? halpoja ja hyviä? ei vissin kovin suosittuja kuitenkaan?
Vastaukset 5
- seon
Focus on hyvä, mutta onko niin halpa? 1400 e on paljon rahaa.
- Focusoiva
Mulla on Focus jolla olen toukokuusta asti veivannut 1600km.Hyvin on kååtteri pelannut,tekniikkahan noissa on sama kuin CPI skootterissa jota Mopo-sport tuo maahan eli osiakin saa jos joskus hajoo.
Kiva toi on ajaa ja laadukkaan tuntuinen.Hommasin vielä Mopo-sportista CPI:n piristyssarjan(40€) jolla potkua tuli huomattavasti lisää.- Focusoiva
Siitä suosiosta on paha sanoa mitään,aika uushan merkki on Suomessa,eikä markkinointiin/mainontaan ole maahantuoja satsannut paljoakaan,ainakaan itse en ole törmännyt vielä ensimmäiseenkään Focus mainokseen tai ilmoitukseen,netistä löysin itsekin skootterini. Ja hintaa oli 1328€(Riihikallion auto) rekisteröitynä eli suoraan ajoon
- VT/%=C"
Laiskoja, tehottomia, kinskejä..
Jos ajat loppuun asti niin pärjäät, jos toimii...
Mutta jos ajat vain mopoiästä kevareihin, niin osta merrkituote (paras niistä Peugeot ei spanjör = XPS tai muut endurot)...- hyvä peli
hintaansa nähden (950 €) Mittarissa 500 km ei mitään vikoja/ongelmia ole ollut. Kiihtyy hyvin, huiput vakiona yli 50km/h!
Suosittelen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37426
- 33425