Minkäslaisia kapistuksia ne on? halpoja ja hyviä? ei vissin kovin suosittuja kuitenkaan?
Keewayt?
5
926
Vastaukset
- seon
Focus on hyvä, mutta onko niin halpa? 1400 e on paljon rahaa.
- Focusoiva
Mulla on Focus jolla olen toukokuusta asti veivannut 1600km.Hyvin on kååtteri pelannut,tekniikkahan noissa on sama kuin CPI skootterissa jota Mopo-sport tuo maahan eli osiakin saa jos joskus hajoo.
Kiva toi on ajaa ja laadukkaan tuntuinen.Hommasin vielä Mopo-sportista CPI:n piristyssarjan(40€) jolla potkua tuli huomattavasti lisää.- Focusoiva
Siitä suosiosta on paha sanoa mitään,aika uushan merkki on Suomessa,eikä markkinointiin/mainontaan ole maahantuoja satsannut paljoakaan,ainakaan itse en ole törmännyt vielä ensimmäiseenkään Focus mainokseen tai ilmoitukseen,netistä löysin itsekin skootterini. Ja hintaa oli 1328€(Riihikallion auto) rekisteröitynä eli suoraan ajoon
- VT/%=C"
Laiskoja, tehottomia, kinskejä..
Jos ajat loppuun asti niin pärjäät, jos toimii...
Mutta jos ajat vain mopoiästä kevareihin, niin osta merrkituote (paras niistä Peugeot ei spanjör = XPS tai muut endurot)...- hyvä peli
hintaansa nähden (950 €) Mittarissa 500 km ei mitään vikoja/ongelmia ole ollut. Kiihtyy hyvin, huiput vakiona yli 50km/h!
Suosittelen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6827Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708