Käsittääkseni ihannekuriiri on täysin tavallinen, nuhteeton kansalainen. Paljonko tällaiselle muulille maksetaan. Jos esimerkiksi tuo 10 kiloa kokkelia mukanaan?
Maksetaanko esim. puolet ennakkoon. Ja jos jää kiinni niin saako rahat pitää?
Parista kokkelikilosta pitäisi kyllä saada 20 tonnia. tietenkin siitä tulisi 3-4 vuotta lusittavaa kun pääsee puolikkaalla eikä vasikoi.
Ja miten tällaisia hommia kysytään. mistä ja keneltä.
20 tonnilla pystyisi työllistämään itsensä kevytyrittäjänä.
Huumekuriirit
Anonyymi-ap
1
174
Vastaukset
- Anonyymi
Olin vankilassa ja ulkoilen liki muuria.. Mieleni teki saateristi päihteitä joten siinä melkein rukoilin, että kunpa jostain saisi vaikka hasista? Joku ilmeisesti kuuli ajatukseni sillä samantien muurin yli lensi n. 5 grammaa hasista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175