Museoautossani on hammastanko-ohjaus.
Raskas auto, raskas ohjaus.
Kyseiseen automalliin on ollut saatavana tehostettu ohjaus tehtaalta.
Suomen verokarhun takia moinen varuste on jätetty tilaamatta.
Olen miettinyt ohjaustehostimen asennusta pelkän hammastangon tilalle.
Jälkimarkkinoilla on tarjolla sähköinenkin tehostin jonka asennus ei vaadi muutoksia rakenteeseen. Sähköinen tehostin on nykyaikaa.
Kuitenkin olen tullut tulokseen että koska alkuperäinen tehostin oli hydraulinen, sellainen sopisi aikakauteen.
Tarvitaan siis pumppu, tehostimellinen hammastanko, putkitus ja asennusromppeita ja hiukan elvistelyä WD tyyliin. (Marc "Elvis" Priestley)
Kaikkia osia löytyy markkinoilta.
Teenkö museoautorikoksen?
Museoauton päivitys
5
512
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hammastanko-ohjaus on alkuperäinen, niin ei sitä voi korvata erilaisella
- Anonyymi
Autossa olisi edelleen alkuperäinen hammastanko-ohjaus.
Autoja on ollut alkuperäisenä varstettuna tehostetulla hammastangolla.
Alkuperäinen rakenne muistuttaa hiukan ns. orbitrol ohjausta jossa tehostus on osa hammastankorakennetta
Tarkoitus olisi siis korvata alkuperäinen hammastanko-ohjaus alkuperäisellä hammastanko ohjauksella.
Miksi alkuperäistä osaa ei voisi korvata alkuperäisellä osalla ?
Uusi alkuperäinen hammastanko on siis esimerkiksi tällainen https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_auto/2463148025 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autossa olisi edelleen alkuperäinen hammastanko-ohjaus.
Autoja on ollut alkuperäisenä varstettuna tehostetulla hammastangolla.
Alkuperäinen rakenne muistuttaa hiukan ns. orbitrol ohjausta jossa tehostus on osa hammastankorakennetta
Tarkoitus olisi siis korvata alkuperäinen hammastanko-ohjaus alkuperäisellä hammastanko ohjauksella.
Miksi alkuperäistä osaa ei voisi korvata alkuperäisellä osalla ?
Uusi alkuperäinen hammastanko on siis esimerkiksi tällainen https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_auto/2463148025Trafi MÄÄRÄYS TRAFI/8926/03.04.03.03/2011
Museoajoneuvoksi hyväksyttävän ajoneuvon varusteilta vaaditaan, että ne
ovat kulloisenkin ajoneuvon valmistumisaikakauden mukaisia. Edellä mainittu kohta koskee myös ajoneuvoon tarjolla olleita lisävarusteita.
- Anonyymi
Museoautoon sallitaan vähäisiä muutoksia varsinkin, jos ne ovat liikenneturvallisuutta parantavia.
Itse etsisin kyseiseen autoo kuuluneen tehostajan tai ainakin samaan aikakauteen liittyvän mallin. - Anonyymi
Hormooni kuuri valtion laskuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481