Museoautossani on hammastanko-ohjaus.
Raskas auto, raskas ohjaus.
Kyseiseen automalliin on ollut saatavana tehostettu ohjaus tehtaalta.
Suomen verokarhun takia moinen varuste on jätetty tilaamatta.
Olen miettinyt ohjaustehostimen asennusta pelkän hammastangon tilalle.
Jälkimarkkinoilla on tarjolla sähköinenkin tehostin jonka asennus ei vaadi muutoksia rakenteeseen. Sähköinen tehostin on nykyaikaa.
Kuitenkin olen tullut tulokseen että koska alkuperäinen tehostin oli hydraulinen, sellainen sopisi aikakauteen.
Tarvitaan siis pumppu, tehostimellinen hammastanko, putkitus ja asennusromppeita ja hiukan elvistelyä WD tyyliin. (Marc "Elvis" Priestley)
Kaikkia osia löytyy markkinoilta.
Teenkö museoautorikoksen?
Museoauton päivitys
5
226
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hammastanko-ohjaus on alkuperäinen, niin ei sitä voi korvata erilaisella
- Anonyymi
Autossa olisi edelleen alkuperäinen hammastanko-ohjaus.
Autoja on ollut alkuperäisenä varstettuna tehostetulla hammastangolla.
Alkuperäinen rakenne muistuttaa hiukan ns. orbitrol ohjausta jossa tehostus on osa hammastankorakennetta
Tarkoitus olisi siis korvata alkuperäinen hammastanko-ohjaus alkuperäisellä hammastanko ohjauksella.
Miksi alkuperäistä osaa ei voisi korvata alkuperäisellä osalla ?
Uusi alkuperäinen hammastanko on siis esimerkiksi tällainen https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_auto/2463148025 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autossa olisi edelleen alkuperäinen hammastanko-ohjaus.
Autoja on ollut alkuperäisenä varstettuna tehostetulla hammastangolla.
Alkuperäinen rakenne muistuttaa hiukan ns. orbitrol ohjausta jossa tehostus on osa hammastankorakennetta
Tarkoitus olisi siis korvata alkuperäinen hammastanko-ohjaus alkuperäisellä hammastanko ohjauksella.
Miksi alkuperäistä osaa ei voisi korvata alkuperäisellä osalla ?
Uusi alkuperäinen hammastanko on siis esimerkiksi tällainen https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_auto/2463148025Trafi MÄÄRÄYS TRAFI/8926/03.04.03.03/2011
Museoajoneuvoksi hyväksyttävän ajoneuvon varusteilta vaaditaan, että ne
ovat kulloisenkin ajoneuvon valmistumisaikakauden mukaisia. Edellä mainittu kohta koskee myös ajoneuvoon tarjolla olleita lisävarusteita.
- Anonyymi
Museoautoon sallitaan vähäisiä muutoksia varsinkin, jos ne ovat liikenneturvallisuutta parantavia.
Itse etsisin kyseiseen autoo kuuluneen tehostajan tai ainakin samaan aikakauteen liittyvän mallin. - Anonyymi
Hormooni kuuri valtion laskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1368019- 615961
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101728Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131719Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3431453Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141