Museoautossani on hammastanko-ohjaus.
Raskas auto, raskas ohjaus.
Kyseiseen automalliin on ollut saatavana tehostettu ohjaus tehtaalta.
Suomen verokarhun takia moinen varuste on jätetty tilaamatta.
Olen miettinyt ohjaustehostimen asennusta pelkän hammastangon tilalle.
Jälkimarkkinoilla on tarjolla sähköinenkin tehostin jonka asennus ei vaadi muutoksia rakenteeseen. Sähköinen tehostin on nykyaikaa.
Kuitenkin olen tullut tulokseen että koska alkuperäinen tehostin oli hydraulinen, sellainen sopisi aikakauteen.
Tarvitaan siis pumppu, tehostimellinen hammastanko, putkitus ja asennusromppeita ja hiukan elvistelyä WD tyyliin. (Marc "Elvis" Priestley)
Kaikkia osia löytyy markkinoilta.
Teenkö museoautorikoksen?
Museoauton päivitys
5
282
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hammastanko-ohjaus on alkuperäinen, niin ei sitä voi korvata erilaisella
- Anonyymi
Autossa olisi edelleen alkuperäinen hammastanko-ohjaus.
Autoja on ollut alkuperäisenä varstettuna tehostetulla hammastangolla.
Alkuperäinen rakenne muistuttaa hiukan ns. orbitrol ohjausta jossa tehostus on osa hammastankorakennetta
Tarkoitus olisi siis korvata alkuperäinen hammastanko-ohjaus alkuperäisellä hammastanko ohjauksella.
Miksi alkuperäistä osaa ei voisi korvata alkuperäisellä osalla ?
Uusi alkuperäinen hammastanko on siis esimerkiksi tällainen https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_auto/2463148025 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autossa olisi edelleen alkuperäinen hammastanko-ohjaus.
Autoja on ollut alkuperäisenä varstettuna tehostetulla hammastangolla.
Alkuperäinen rakenne muistuttaa hiukan ns. orbitrol ohjausta jossa tehostus on osa hammastankorakennetta
Tarkoitus olisi siis korvata alkuperäinen hammastanko-ohjaus alkuperäisellä hammastanko ohjauksella.
Miksi alkuperäistä osaa ei voisi korvata alkuperäisellä osalla ?
Uusi alkuperäinen hammastanko on siis esimerkiksi tällainen https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_auto/2463148025Trafi MÄÄRÄYS TRAFI/8926/03.04.03.03/2011
Museoajoneuvoksi hyväksyttävän ajoneuvon varusteilta vaaditaan, että ne
ovat kulloisenkin ajoneuvon valmistumisaikakauden mukaisia. Edellä mainittu kohta koskee myös ajoneuvoon tarjolla olleita lisävarusteita.
- Anonyymi
Museoautoon sallitaan vähäisiä muutoksia varsinkin, jos ne ovat liikenneturvallisuutta parantavia.
Itse etsisin kyseiseen autoo kuuluneen tehostajan tai ainakin samaan aikakauteen liittyvän mallin. - Anonyymi
Hormooni kuuri valtion laskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597