Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MINÄ

^vipe^

Elämä on sellaista millaista siitä tekee? Eikö. Kyllä aivan. Olen aivan hukassa elämäni kanssa. Elämäni on rikki. ”Minä autan sinua korjaamaan sen ” Näin helppoa olisi vastata noin tyhmään lauseesen. Minusta tuntuu että minulla on ongelma että mietin liikaa. Jokainen päivä mietin miksi ajattelen näin paljon ja koskaan en vastausta ole löytänyt. Joskus mieli tekisi kävellä kadulla ja nauraa sielun kyllyyksiin. Itseni itkuun. Vaan ei voi. Ei pysty. Ei uskalla.
Rohkeus puuttuu minulta ja meiltä jokaiselta. Olen vain pelokas pieni ihminen. Joka miettii aivan liikaa. Ja kirjoittaessa ei mieti edes sitä vähää mitä pitäisi miettiä. Missä järjestyksessä sanat tulevat toistensa jälkeen. Lauseen rakenne. Ihmisen olemus. Mielestäni aivan sama. Koskaan kukaan ei ymmärrä niin paljoa lukemastani teksteistä kuin juttelessaan minun kanssani. Olen liian hauras kirjoittamaan. Kirjoitan kaikkea paskaa, ylimääräistä mikä ei edes kuulu asiaan. Kirjoitan asian sivusta ja sivulauseista. Vaikka ne eivät kuulu edes asiaan.

Olen saattanut itseni ongelmiin. Mielestäni todella suuriin ongelmiin. Vaan kukaan ei pidä niitä yhtä vakavanina kuin minä itse.Kukaan ei valvo kanssani öitä vatvoen asioita ja miettin että ”miten minä tästä selviän ”. ”Keksi nyt idootti jotain ”. ” Miten tässä nyt näin kävi”. Ai mitenkö, no sen minä nyt sentään tiedän . Hah! Tässä kävi näin koska olen naiivi pieni ihminen ja sydämmeni on niin monesti särkynyt ettei sitä saa koottua. Heh, ajattele. Olen 19 vuotias ja olen menettänyt uskoni elämään!. Joku vanhempi, eikun korjaan moni vanhempi minua ajattelee varmasti etten tiedä mitä tuo on. Mutta kyllä minä valitettavasti ainakin kuvitelen tietäväni. En osaa tuntea muuta kuin kipua. En halua tuntea sitä ehdontahdoin, mutta kaikki elämässäni ajautuu kipuun. Sähellän hirveällä vauhdilla eteenpäin mutta koskaan en osaa pysähtyä ajattelemaan kannattaako.
Minun elämäni on kuin kuvannollinen tyypillinen perjantai ilta sinkku naiselle.
Ollaan aluksi kavereiden kesken. Otetaan muutama rohkaseva. Kikatetaan tupakka suu pielessä. Mietitään edellistä viikkoa ja tulevaa iltaa. Miehiä. Kaikkia niitä miehiä joita tulisi tapaamaan. Yksi etsii korkkareitaan, toinen ei muista minne huulipuna tuli laitettua. Yksi sammuu jo koti sohvalle. Ja sitten lähdetään porukalla liikenteeseen.. Hameet hyvin, jo jollakin silmäpako sukkahousuissa . Hiukset kiiltävinä. Huulipuna paikoillaan ja poskilla pienet punaiset läikät jännityksestä. Ensimmäinen yökerhoon menijä nauraa kikattaa ovella häneltä kysyttäessä papereita. Tökeröitä iskuyrityksiä jo portsarille. Portsari toivottaa hyvää iltaa ja silloin saalistava lauma lähtee liikehtimään sisälle päin keikistellen vielä hiukan . Ja sitten tiskille. Katsaus vasemmalle ja oikealle. Hmm... Mikä uros. Vilkaisu ja hymy. Sitten katse takaisin baaritiskille ja hiukan rintaa eteenpäin. Olen tässä, ota minut..
Sitten tilataan orgasmi. Ja tässä tärkeintä että drinkin nimi täytyy sanoa mahdollisimman isoon ääneen. Hiusten heilautus naurahtaen. Ja sitten keikuttelen vapaata pöytää kohden. Jaellen hymyjä kaikille mahdollisille ottajille. Musiikki tarttuu heti vartaloon. Keinuttaen edes takaisin. Huutamalla kerrotaan edellisistä mies seikkailusta ja seksin määrästä. Voi että kun tänä iltana onnistaisi, katseet kertovat. Ja lyhyesti sitten isketään mies (vai iskeekö mies naisen?) , jompaan kumpaan kotiin ja toinen lähtee aamulla häpeissään pois. Äh miten tässä nyt näin kävi. Ei merkitystä. Uusi perjantai tulossa. Minun elämäni. Vertauskuvannolista.

3

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenni

      Jalkaasi annan raskaat kengät
      jotta kulkusi rauhoittuisi.
      Voit poistaa ne sitten
      kun tunnet oelvasi valmis.

      jenni :)

    • Anonyymi

      ok ketä kiinnostaa

    • Anonyymi

      kyllä kiinostaa,

      hienosti ilmaistu sisäistä maailmaa kysymyksineen,,,

      ihan sielua raapaisi, jälki jäi kirveleen ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe