MINÄ

^vipe^

Elämä on sellaista millaista siitä tekee? Eikö. Kyllä aivan. Olen aivan hukassa elämäni kanssa. Elämäni on rikki. ”Minä autan sinua korjaamaan sen ” Näin helppoa olisi vastata noin tyhmään lauseesen. Minusta tuntuu että minulla on ongelma että mietin liikaa. Jokainen päivä mietin miksi ajattelen näin paljon ja koskaan en vastausta ole löytänyt. Joskus mieli tekisi kävellä kadulla ja nauraa sielun kyllyyksiin. Itseni itkuun. Vaan ei voi. Ei pysty. Ei uskalla.
Rohkeus puuttuu minulta ja meiltä jokaiselta. Olen vain pelokas pieni ihminen. Joka miettii aivan liikaa. Ja kirjoittaessa ei mieti edes sitä vähää mitä pitäisi miettiä. Missä järjestyksessä sanat tulevat toistensa jälkeen. Lauseen rakenne. Ihmisen olemus. Mielestäni aivan sama. Koskaan kukaan ei ymmärrä niin paljoa lukemastani teksteistä kuin juttelessaan minun kanssani. Olen liian hauras kirjoittamaan. Kirjoitan kaikkea paskaa, ylimääräistä mikä ei edes kuulu asiaan. Kirjoitan asian sivusta ja sivulauseista. Vaikka ne eivät kuulu edes asiaan.

Olen saattanut itseni ongelmiin. Mielestäni todella suuriin ongelmiin. Vaan kukaan ei pidä niitä yhtä vakavanina kuin minä itse.Kukaan ei valvo kanssani öitä vatvoen asioita ja miettin että ”miten minä tästä selviän ”. ”Keksi nyt idootti jotain ”. ” Miten tässä nyt näin kävi”. Ai mitenkö, no sen minä nyt sentään tiedän . Hah! Tässä kävi näin koska olen naiivi pieni ihminen ja sydämmeni on niin monesti särkynyt ettei sitä saa koottua. Heh, ajattele. Olen 19 vuotias ja olen menettänyt uskoni elämään!. Joku vanhempi, eikun korjaan moni vanhempi minua ajattelee varmasti etten tiedä mitä tuo on. Mutta kyllä minä valitettavasti ainakin kuvitelen tietäväni. En osaa tuntea muuta kuin kipua. En halua tuntea sitä ehdontahdoin, mutta kaikki elämässäni ajautuu kipuun. Sähellän hirveällä vauhdilla eteenpäin mutta koskaan en osaa pysähtyä ajattelemaan kannattaako.
Minun elämäni on kuin kuvannollinen tyypillinen perjantai ilta sinkku naiselle.
Ollaan aluksi kavereiden kesken. Otetaan muutama rohkaseva. Kikatetaan tupakka suu pielessä. Mietitään edellistä viikkoa ja tulevaa iltaa. Miehiä. Kaikkia niitä miehiä joita tulisi tapaamaan. Yksi etsii korkkareitaan, toinen ei muista minne huulipuna tuli laitettua. Yksi sammuu jo koti sohvalle. Ja sitten lähdetään porukalla liikenteeseen.. Hameet hyvin, jo jollakin silmäpako sukkahousuissa . Hiukset kiiltävinä. Huulipuna paikoillaan ja poskilla pienet punaiset läikät jännityksestä. Ensimmäinen yökerhoon menijä nauraa kikattaa ovella häneltä kysyttäessä papereita. Tökeröitä iskuyrityksiä jo portsarille. Portsari toivottaa hyvää iltaa ja silloin saalistava lauma lähtee liikehtimään sisälle päin keikistellen vielä hiukan . Ja sitten tiskille. Katsaus vasemmalle ja oikealle. Hmm... Mikä uros. Vilkaisu ja hymy. Sitten katse takaisin baaritiskille ja hiukan rintaa eteenpäin. Olen tässä, ota minut..
Sitten tilataan orgasmi. Ja tässä tärkeintä että drinkin nimi täytyy sanoa mahdollisimman isoon ääneen. Hiusten heilautus naurahtaen. Ja sitten keikuttelen vapaata pöytää kohden. Jaellen hymyjä kaikille mahdollisille ottajille. Musiikki tarttuu heti vartaloon. Keinuttaen edes takaisin. Huutamalla kerrotaan edellisistä mies seikkailusta ja seksin määrästä. Voi että kun tänä iltana onnistaisi, katseet kertovat. Ja lyhyesti sitten isketään mies (vai iskeekö mies naisen?) , jompaan kumpaan kotiin ja toinen lähtee aamulla häpeissään pois. Äh miten tässä nyt näin kävi. Ei merkitystä. Uusi perjantai tulossa. Minun elämäni. Vertauskuvannolista.

3

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenni

Jalkaasi annan raskaat kengät
      jotta kulkusi rauhoittuisi.
      Voit poistaa ne sitten
      kun tunnet oelvasi valmis.

jenni :)

• Anonyymi

ok ketä kiinnostaa

• Anonyymi

kyllä kiinostaa,

hienosti ilmaistu sisäistä maailmaa kysymyksineen,,,

ihan sielua raapaisi, jälki jäi kirveleen ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1488
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      22
      1292
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      121
      1175
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe