Miten voi olla kanttia ajaa vuoden kierrosta viikoksi täysin vieraalle asuinalueelle ja juhlia lähtöänsä ampumalla jotain raketteja ilmaan keskellä yötä?Monella täällä karjaa yms aivan turhaa stressiä aiheutetaan sekä luontokappaleille ja kotieläimille.
On kyllä todella lähellä etten aja tonne mökille ja pieksä noita raketin paukuttelijoita turpaan.
17
1145
Vastaukset
- Anonyymi
Joo noi on harmillisia. Voi mennä sanomaan että karja pelkää.
- Anonyymi
Kyllä niillä on kanttia. Kiinnosta vähääkään jonkun skutsilaisen mpt
- Anonyymi
Susta ei oo kun vetää jotain +80 mummoo turpaan.
- Anonyymi
Meitä on joukkovoimaa vetämään joten ulise siellä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on joukkovoimaa vetämään joten ulise siellä vaan.
LOL MEITSIN HUVILAN HINNALLA PALKKAIS 30 SYSMÄLÄISTÄ VUODEKS TÖIHIN JA MAKSAIS 4000BRUTTONA KUUKAUDES JOTEN LOL MEE SKUTSII
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LOL MEITSIN HUVILAN HINNALLA PALKKAIS 30 SYSMÄLÄISTÄ VUODEKS TÖIHIN JA MAKSAIS 4000BRUTTONA KUUKAUDES JOTEN LOL MEE SKUTSII
Onkohan vähän huijattu mökkikaupassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuota kehua kukaan usko, et edes itsekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se lautakoppi saunalla ja osamaksupalju rannassa, sitäks sä tarkoitit?
- Anonyymi
Mökkiläisten röyhkeys ihmetyttää vuodesta toiseen.Tajuaisit että olet nk bottom feeder, anna kaupunkieliitin juhlia kesä, he maksavat meidän yhteiskunnan pyörittämisen.
- Anonyymi
Voisitko tarkistaa tuota omaa näkemystä esittämässäsi muodossa.
Palaat asian selvittyä itsellesi omalle paikallesi tässä yhteisössä ( kerrosta alemmas)
Tänne siitä ei kannata laittaa selitettäväksi ihan vieraille ihmisille, pahoitat vain turhaan mielesi.
- Anonyymi
Aivan hullua ameriikan meinikiä.
- Anonyymi
Se opettaa nöyryyttä näille rehvastelijoille ku pötkäyttää niitä joka kesä paikallisen eteen pilkun tullessa, seuraava kesä menee huomattavasti mukavammin 😎👌🏻
- Anonyymi
Rehvastelija on kyllä niin osuva nimitys, juttuja sepittäville maalaistolloille. Uskovat jopa itse juttuihinsa.
- Anonyymi
Universaalista näkökulmasta katsoen Sysmän tollot herättää uusia kysymyksiä koskien huomaamattomia haittatekijöitä. Todellisuudessa on ehkä tarpeellista palauttaa heidät lähemmäksi maan pintaa ja panostaa interaktiivisuuteen, ajattelematta yhä enemmän meitä haittaavia sivistyksen tuomia taakkoja.
Kävin rokotuksessa........bäää - Anonyymi
Hullujen halloviinejä.
- Anonyymi
Kunnon voimafantasiat. Nooh uutenavuotena taas! Tsemiä bro!
- Anonyymi
No mutta mikset aja sinne rähinöimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569