Mutta nytpä on herännyt terve kansalaisaktivismi yhteiskunnassa, jossa poliisi ei edes saavu joka paikkaan ja priorisoi tehtäviäänkin, pettynyt ja petetty kansa alkaa itse hoitaa poliisin tehtäviä. Ei muuten paha.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a25e5be2-f009-474a-91cb-3a5ed7126887
Pedofiilit on maailman alinta kastia
4
564
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi juuri pedofiilit olisivat alinta kastia. Eikö johonkin rikokseen tervepäisenä syyllistyvä henkilö olisi vielä alempaa kastia, eikä mielenterveysongelmasta kärsivä henkilö, joka ei välttämättä kuidenkaan edes tee koskaan mitään rikollista?
Mutta toinen kysymys lienee, että miten nämä kansalaisaktivistit voivat tietää kuka on pedofiili? Ainakin Suomessa terveystiedot ovat ehdottomasti salassa pidettäviä, enkä usko Espanjassa tilanteen olevan erilainen. Mistä nämä tiktok-aktivistit siis saavat tietoonsa ihmisten mahdollisia diagnooseja? Ne kun tavataan salassapitää myös esitutkinta-aineistossa ja tuomioistuimen tuomioissakin. - Anonyymi
Eihän poliisi lämpimästä kärrystään mihinkään juoksuun lähde. Sitä varten on koirakin. Ja yrittäkääpäs tehdä rikosilmoitus, näette miten hankalaa se on ! Itse on otettava asioista selvää, jopa rahalla ja silloin joudutaan oman käden oikeuteen. Mutta keinot on monet.
Kaikki kunnia yksityisille "ryhmille", jotka alkaa suojella Suomea ja suomalaisia. - Anonyymi00005
Pedofiilit on maailman alinta kastia
Olen täysin samaa mieltä. - Anonyymi00006
"Pedofiilit on maailman alinta kastia"
Olen samaa mieltä, mutta oman käden oikeus voi johtaa oikeusmurhiin.
Tuntuisiko mukavalle, että saat julkisuutta pedofiilinä (joka et luultavasti ole) ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119692- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 51515
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55475
- 40464