Makasimme kyljillämme, Tyttö oli kääntynyt minuun päin, mutta ei tullut kunnolla lähelle. Suukottelin siroa olkapäätä.
- Tiiätkö miks mää päästin sut viereen? tyttö kysyi.
- Sulla oli se matka.
- Niin, sekin. Ja sitten että sää muistutit tosi paljon meidän hissan opee. Etenkin hiuksista. Ne on ihan saman väriset ja tuolleen vähän kiharat.
- Oot sää ihastunu siihen?
- Se on naimisissa. Oot säki?
T- aidanpa olla.
- Ootko! No mää arvasin!
- Mutta mää tiiän että se tykkää yhistä mun housuista, tyttö jatkoi. Semmoset valkoset puuvillahousut, pepusta ja reisistä tyköistuvat. Se sano kerran, kun lähin luokasta.
Hyväilin tyttöä hänen mainitsemistaan paikoista.
- Mut mää en voi pitää niitä, tyttö jatkoi.
- Miks et? kysyin
- Se aina pyytää mua taululle ja oon niin märkä, että pelkään että tulee läpi, tyttö sanoi ja kikatti nyt ensi kerran kiihottavaa tyttömäistä naurua. Yritin suukottaa tyttöä rintaan.
- Panitko sää kokonaan sisään äsken? tyttö alkoi taas puhumaan.
- En aivan, valehtelin.
- Ai jaa.
- Musta tuntu, että pystysin ottaan sen kokonaankin, tyttö jatkoi hetken kuluttua.
- Eiks tää oo aika seksikästä, että tuommoinen nuori sievä tyttö päästää miehen viereen kesäyönä tämmösessä nukkuma-aitassa, sanoin ja aloin hyväillä tyttöä tiiviimmin takamuksesta.
- Sää voit panna mulle viestii, jos sää liikut täällä päin, tyttö sanoi mitenkään hyväilyihin reagoimatta. - Siis jos mulla ei oo sillon poikakaverii. Ei tarvii noin paljoo antaa mutta anna vaikka 60€ tai silleen, et voin ostaa farkut.
- Voidaanko kokeilla yhtä juttuu? tyttö sanoi äkisti.
- Totta kai, mitä?
- No nuole mua, Haluun tietää miltä se tuntuu, tyttö sanoi ja tarttui minua hiuksista ja alkoi työntää päätäni hellästi alas kohti jalkoväliään.
Tyttö käänteli päätäni hiuksista kuin joy stickiä. Välillä tyttö teki sormilla päänahkaani pieniä kuopaisuja kuin ohjatakseen kielen nopeutta ja voimaa. Sitten tunsin tytön sormien puristuvan tukkaani tiukemmin ja tytön hengitys alkoi kiihtyä.
- Älä lopeta, tyttö ehti sanoa. Tyttö jäykistyi ja valahti saman tien rennoksi.
Annoin pieniä suukkoja tytön reisien sisäpinnoille. Kohottauduin ylemmäs, vein käteni tytön reisille ja kohotin niitä. Tyttö nosti jalkansa haralleen. Vein tytön käden kalulleni. Tyttö otti sen käteensä ja se alkoi heti jäykistyä. Tyttö puristi kalua hellästi nyrkissään.
- Helpostikin voin ottaa kokonaan, tyttö sanoi ja ohjaili jo kalua sisään.
Aloin työnnellä. Tyttö veti pakaroista minua tiiviisti jalkoväliään vasten. Suukottelin tyttöä kasvoille. Tytöllä oli hyvin kauniit huulet ja hampaat. Suudelmaan suulle tyttö ei kuitenkaan antautunut.
Kohottauduin ja irrottauduin tytöstä. Menin selälleni.
- Tuu mun päälle.
- Mitenkä?
- Siihen vaan tuut istuun hajareisin.
Tyttö alkoi könytä päälleni ja ohjasi kaluani sisälleen. Tyttö laskeutui varovasti ja tunsin kun meni sisään,
- Aah, minulta pääsi.
Tyttö katsoi kuinka kalu meni sisään, kohottauti sitten ja laskeutui taas.
Tytön rinnat olivat nyt suoraan kasvojeni edessä ja tommasin niihin käteni. Olin arvioinut, että ne eivät olisi kovin suuret, mutta ne olivat kyllä huomattavan suuret, etenkin tytön ikää ajatellen. Ja hyvin kauniin muotoiset, pulleat ja symmetriset. Puristelin niitä ja näykin suukkoja tytön pienille nänneille.
Tyttö istui nyt koko painollaan kaluni päällä ja kurkisteli mihin kalu oli mennyt. Oli turha yrittää enää väittää, etteikö kalu olisi ollut kantaansa myöten tytössä.
- Onko mulla isot? Tyttö kysyi ja pullisti rintakehäänsä niin että daisarit pulliselivat kasvojeni edessä.
- Tykkääkö kaikki miehet tämmösistä, tyttö kysyi ja vei käteni niskani taakse ja painoi päätäni voimalla vasten lististyviä rintoja, niin että en saanut hetkeen henkeä.
Suukottelin ja hamusin rintoja suullani ja vakuuttelin kaikkien tykkäävän juuri tämmöisistä ja tämän ikäisistä rinnoista hyvin paljon.
Samassa tyttö taisi keksiä jotain. Hän päästi pääni ja kohtottautui pystympään ja teki nyt pientä nitkutusta kaluni päällä kalun ollessa kokonaan tytön sisässä. Tyttö sulki silmänsä.
Käytin tilaisuutta hyväkseni ja vein käteni tytön rinnoille. Puristin niitä nyt sivuilta ja ympäriltä niin että ne tekivät kaksi pulleata kartiota kuin naisritarin haarinskan rintaa. Kartioiden kärjissä nännit nöpöttivät kovina. Luoja miten kaunis tyttö!
- Älä lopeta, tyttö sanoi vaikka itsehän tyttö itseään hinkutti mutta ehkä hän tarkoitti käsiäni. Tyttö painoi käsillä käsiäni vielä kovemmin rintojaan vasten ja köyristi lantiotaan. Tyttö sai taas.
Olisin voinut tulla siihen tarttumalla tytön peppuun ja alkamalla paukuttaa sitä kaluani vasten mutta tuli mieleeni toinen asia. Olin ensin ajatellut että en tee sitä. Tyttö oli niin kauniskasvoinen ja suloinen, että halusin nähdä hänet koko ajan tai pitää häntä hellästi. Mutta kaunishan tyttö oli joka suunnasta. Ja jos minä en sitä tekisi todennäköisesti seuraava sen jo tekisi. (jatkuu kommentissa)
Tästä ei tule pulmaa (Osa 2)
2
990
Vastaukset
- Anonyymi
Tulin tytöstä ulos ja käänsin tytön kontilleen.
- Eiks se oo aika tuhmaa että tämmönen nuori tyttö on tämmösessä asennossa toosa levällään ja päästää ukkomiehen taakseen? tyttö kysyi.
En vastannut mutta toivoin kuitenkin, että tytön äiti ei nyt tulisi.
Panin kalun tytön pilluun ja aloin työnnellä. Tyttö katsoi taakseen, hiukset olivat osin kasvojen edessä. Tyttö työnsi vetoihini hieman vastaan.
Menin kontillani tytön selän päälle ja vein käteni hänen rinnoilleen ja samalla nikkasin lantiolla niin että kalu nussi häntä. Makasin nyt koko painollani tytön päällä. Tyttö kesti sen helposti. Hän oli vahva.
- Musta tuntuu, että voisin ottaa isommankin, tyttö sanoi kuivalla kurkulla.
Tein vielä muutamia ahnaita puristeluja tässä asennossa suurina pullottavista rinnoista ja nousin sitten takaisin pystyyn. Tuntui että en saa tuossa asennossa tytön päällä maaten aivan maksimaalisen syvälle. Aloin nyt vedellä kontillani todella tiukkoja vetoja aivan pohjaan saakka niin että tytön pakarat puristuivat joka vedolla. Pidin hetken pohjassa ja tein uuden vedon heti uudestaan.
Ilmeisesti vaikutus ei ollut se mitä toivoin koska tyttö sanoi entistä käheämmällä äänellä
- Paljonkin isomman.
- Mun kaveria oli vaihtarivuonna pantu niin isolla että se oli ollu sitä kyynärpäästä ranteeseen ja ranteen paksuinen, tyttö selitti katkonaisesti.
- Luuletko että voisin ottaa semmosen? tyttö kysyi.
- Sinä oot supernaisellinen, varmasti joka paikasta, sanoin ja nussin jo melkoiseen tahtiin tyttöä niin että tytön täyteläinen persikkaperse vain läsähteli.
Tyttö jäykistyi ja kurkusta kuului korinaa. Tyttö tuli taas. Varmasti enemmän omiin mielikuviinsa kuin siihen mitä minä sain aikaan.
Tyttö valahti rennoksi, painoi rintansa petiin. Tyttö jjätti peppunsa edelleen minulle.
Siinä se on, minulle, vapaasti käytettävissä. Ajattelin taas sitä, miten aamulla olin katsonut tätä peppua teepaidassa ja pikkuhousuissa ja miten nyt pääsen sitä antaumuksellisesesti nussimaan.
Katsoin kun kalu meni symmetristen kauniiden vaaleanpunaisten häpyhuulien muoodostamasta salmiakkiaukosta. Panin kokonaan sisään ja painoin pohjaan.
Koetin tunnustella kalun kärjellä, mutta mitään takaseinää ei mielestäni tuntunut. Kalu oli kuin luolassa, johon ei mahdu sisälle, mutta jonne voi työntää kätensä ja todeta vain että luola jatkuu vielä etemmäksi.
Ajattelin, miten upea olisi katsella, kun tyttöä pantaisiin sellaisella kalulla, josta tyttö kertoi. Miten häpyhuulet olisvat salmiakin sijaan pyöreinä pingottuneina huulina paksun kalun ympärillä. Ja miten lihaksikas peppu tekisi laajaa liikettä tytön takana ja kalu pysyisi silti koko ajan tytön sisällä. Koko varren mitta häväisi aina välilä, tulisi taas ulos ja painuisi uudelleen. Tyttö uikuttaisi ja voihkisi venytyksestä ja nautinnosta, sätkisi toistuvissa orkuissa miehen käsittelyssä.
Siirrän tytön polven vierekkäin. Perse on nyt päärynänmuotoinen ampiaisvyötärön takana. Tyttö makaa edelleen rintakehä maassa, pää sivulle käännettynä ja silmät kiinni. Tartun lanteista ja alan paukuttaa kaluani kantaan saakka, niin että tytön pakarat vain läjähtelevät, nyt kiihtyvällä vauhdilla, loppuun asti.- Anonyymi
Spede on taas lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984