Avi viranomaiset antoivat vakavan varoituksen rehtorille, kun koulussa luetaan ruokarukous ja veisataan virsiä? No eikö suomen viranomaiset. Ja päättäjät osaa laskea yhteen. Kun uskonnosta on luovuttu siis Jumalasta ja hänen sanastaan. Alamäki on alkanut! Ja vauhti kiihtyy! Lapset tappavat toisiaan kouluissa ja muutenkin! Mistäköhän mahtaa johtua? Kannattaa varmaa. Avin viranomaisten tukkia tälläisten rehtoreiden suut kun tuollaista uskontoa vielä opettavat! Todennäköisesti ongelmat nyt poistuu🤭
Tähän on tulti
Anonyymi-ap
1
56
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sitä tapakoulutusta ja perinteiden vaalimista, mikä on täysin hölmöä. Mitä iloa meillä on noista tiedoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 212606
Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm121763Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311735Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv131720Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1751673- 331356
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko171065Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja551048Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38925Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.36908