Oli tutkimus siitä että voisi alkaa puhua ventovieraille ihmisille.. verrattiin Kuopioa ja Vaasaa.. valtava ero käytöksessä. verrattuna tämä kolkat Suomea.
Teen yhteenvedon että yhdistelmä suomalainen mies( lukkiutunut, sulkeutunut, itsetiedoton, tylsä) yhdistettynä pohjanmaa - hämejuuriin tuplaa tämän umpimielisyyden ja hitauden. Ongelmista ei kyetä puhumaan, eikä haasteita kyetä kohtaamaan vaan muurautuminen, tuppisuisuus, totinen panssaroituminen. jollaiseen ei törmää muualla tässä maassa kuin Hämeessä. Lähestulkoon jokin vamma aivojen rakenteessa. Riihimäellä on joitain huumorintajuisia koomikoita, mutta ehkä juurensa muualla.
Umpimieliset miehet
64
670
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin... katsoin Janne Katajan, syntynyt Kuusankoskella eli itäisellä puolella tätä maata...
geeneissä on todella eroja, ihmistyypeissä... tämä ei ole tarua..
Havainnoikaa itse. - Anonyymi
ei kyse vain ettei ongelmia voi kohdata vaan että ei ole keskustelua ollenkaan..
sanon kuten moni tuttunikin pitkässä liitossa - Anonyymi
Karjalaiset sen keskustelun pysäkillä aloittaa. Paitsi Hämeessä oppivat hekin pitämään suunsa kiinni.
- Anonyymi
Tarkennan että tarkoitin geenejä. On kiistaton tosiasia joka todettu että itä- ja länsisuomalaisten geenit poikkeavat korostuneen paljon toisistaan. Enemmän kuin verrattuna useisiin muihin kansallisuuksiin. Voi asua täällä ja itäiset geenit. ( Mutta ilmapiiri valitettavasti turruttaa) Itsellä DNA- tutkimuksessa kaikki menee itään. Karjala, Viipuri, Venäjä jopa sekä itäinen Suomi laajemmin. Huomautellaan että puhun liikaa, olen liian nopea ja pulppuava.
Lisäksi huumorintaju ja tilannekomiikan taju joka ei mene perille täällä.- Anonyymi
Onhan niissä geeneissä eroja. Itä-Suomessa kuolevat nuorempina sydän- ja verisuonisairauksiin.
Taloudenpidossa ongelmia, ja muuttotappioalueita paljolti ovat nämä mie-alueet, liekö sekin jokin geenivirhe?
- Anonyymi
" yhdistettynä pohjanmaa - hämejuuriin"
Ehkä tuo erottaa pääkaupunkiseudulla asuvat suomalaiset muista suomalaisista.
Hämeen sentään osaa yhdistää Tampereeseen, mutta Pohjanmaa - mihin kaupunkiin tuo yhdistyy ?
Nuo vanhat lääninimet pitäisi kokonaan unohtaa, ja jos noita läänejä johonkin tarvitaan, läänit pitäisi uudelleennimetä keskuskaupunkinsa mukaan.
Siis:
Uusimaa -> Helsingin lääni
Häme - Tampereen lääni
Satakunta -> Porin lääni
jne.
muualla Suomessa asuva sanoo olevansa hämäläinen, sen sijaan että sanoisi olevansa tamperelainen.
Mutta kukaan ei sano olevansa uusimaalainen, sensijaan ihmiset täälläpäin sanovat olevansa helsinkiläisiä, espoolaisia, vantaalaisia tai vaikkapa keravalaisia.
Miksei muualla Suomessa toimita samoin ?
Jos joku sanoisi olevansa porilainen, tulee heti selväksi, että asuu Porissa.
Mutta kuinka moni edes tiesi ennestään, missä päin on Satakunta ?
Parhaiten tunnettuja kaupunkeja muuten ovat ne, joissa on rautatieasema.
Tosin tätäkin asiaa hämärtää tämä:
Espoosta löytyy rautatieasema nimeltä "Espoon keskus"
Mutta Vantaalta ei löydy "Vantaa" -nimistä rautatieasemaa, sensijaan Vantaalta löytyy esim. "Tikkurila" ja "Helsinki-Vantaan lentoasema" -nimiset rautatieasemat.
Tuo rautatieasema "Helsinki-Vantaan lentoasema" avattiin yleisölle 2015.
Joten muualta Suomesta lentokentälle aikovat, matkusta junalla näin:
1. Osta junalippu kotipaikkakunnaltasi kohteeseen "Helsinki-Vantaan lentoasema".
2. Matkusta kaukoliikennejunalla vaihtoasemalle, joka on Turusta tai Salosta tai muualta Turun - Salon suunnalta tulijoille Pasila, ja kaikkialta muualta Suomesta matkustaville Tikkurila,
3. Matkusta vaihtoasemalta (Pasilasta tai Tikkurilasta) kohteeseen "Helsinki-Vantaan lentoasema".
4. Tikkurilasta pääset I -junalla (siis ii niin kuin Iivari) Helsinki-Vantaan lentoaseman rautatieasemalle, joka on tunneliasema itse lentoaseman alla.
vaihtoehtoisesti:
4b) Pasilasta pääset I- tai P -junalla Helsinki-Vantaan lentoaseman rautatieasemalle.
I -juna menee Tikkurilan kautta mutta P -juna menee Myyrmäen, Martinlaakson ja Vantaankosken kautta.
kauko- ja lähiliikennelippu kannattaa ostaa yhtenä yhdistelmälippuna, näin lähiliikennematka on ilmainen tai melkein ilmainen yhdessä kaukoliikennelipun yhteydessä ostettuna. Erikseen ostettuna maksaisi 2,95 € Tikkurilasta tai 4,10 € Pasilasta, ja asiaa vielä pahentaa se, että kun HSL lopetti jälleenmyyjäpalkkioiden maksamisen, niin tämän seurauksena myyntipisteissä joutuu maksamaan tyypillisesti 0,50€ palvelumaksun lipun hinnan lisäksi, eli kokonaishinnat 3,45€ tai 4,50 €. Ostamalla kaukoliikennelipun Helsinki-Vantaan lentoaseman rautatieasemalle saakka, tuo kaukoliikennematkan jatkeena oleva lähiliikennematka on käytännössä ilmainen (Tikkurilasta) tai melkein ilmainen (Pasilasta).
Junien viralliset aikataulut saattavat löytyä hsl.fi
mutta helpompaa ne on katsoa erään harrastelijan tekemältä sivulta täältä:
https://junat.net/ - Anonyymi
Ymmärrän oikein hyvin, miksi kukaan mies ei halua jutella kanssasi.
- Anonyymi
Autismi on joskus myös puheliaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autismi on joskus myös puheliaisuutta.
käsittääkseni ei. Autistit eivät suuntaudu vuorovaikutukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käsittääkseni ei. Autistit eivät suuntaudu vuorovaikutukseen.
ja jos sanoo jotain jollekulle ja hän ei vastaa eikä reagoi mihinkään
hän sensijaan täyttää autistin tunnusmerkit.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja jos sanoo jotain jollekulle ja hän ei vastaa eikä reagoi mihinkään
hän sensijaan täyttää autistin tunnusmerkit..Kyllä voi keskustella vaikka koko yön juna aikatauluista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi keskustella vaikka koko yön juna aikatauluista.
Noin se on. Autistit voivat jutella itselleen mielenkiintoisista asioista todella kauan. Esim. lasteni setä on tällainen. Mutta oma lapseni ei ole kovin puhelias, mutta ottaa osaa keskusteluun, jos aihe on sellainen mistä hänellä on tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se on. Autistit voivat jutella itselleen mielenkiintoisista asioista todella kauan. Esim. lasteni setä on tällainen. Mutta oma lapseni ei ole kovin puhelias, mutta ottaa osaa keskusteluun, jos aihe on sellainen mistä hänellä on tietoa.
Eli on pääasiassa siis hiljaa lähes koko ajan.
- Anonyymi
Aloittaja on keskustellut paljon miesten kanssa, vaikka vuorokaudet ympäri..
muiden kuin hämesyntyisten kanssa.
Kuulemma olen hyvä keskustelija ja annan paljon ajattelemisen aihetta ja ymmärrän. Täydellinen muutos tempossa kun muutin tänne. Matkoilla jo heti erilaista.
Lisäksi tylsyys vallitsee täällä. Ryhdikäs mies vain nauraa naisen tunnereaktioille, vaikka italiaisittain heittäisi lautasia seinään, innostavaa draamaa. Tai " oletpa kaunis suuttuessasi." Täällä ei saisi inahtaakaan. Miehissä ei vastusta, ovat ummikkoja, avuttomia, kuoreensa vetäytyviä surkimuksia ja ikävystyttäviä. Ei voi olla välitön. Uskon että on poikkeuksia, onhan tänne muuttoliikettä ollut, ulkomailtakin. Karjalaisiakin tullut tänne ja sukuaan.
Olen jutellut viimeksi kahden itä- Suomesta muuttaneen kanssa rennosti.- Anonyymi
lisäksi ammattiiini liittyvät ihmiset ovat sanavalmiita ja pitävät väittelystä ja kriittisestäkin keskustelusta. Osa ihmisiä ei kykene vaan ottaa nokkiinsa pienestäkin..
keskustelu- ja puhekyky ja kyky sanoittaa katsomuksensa on kyky sekin ja ikävä kyllä kaikilla sitä ei ole. Ulkomaalaiset aina painottavat miten vaikeaa Suomessa on saada yhteyttä ihmisiin. - Anonyymi
Voi Jeesus, mulla on aina parempaa tekemistä naisten kanssa., kuin keskustella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Jeesus, mulla on aina parempaa tekemistä naisten kanssa., kuin keskustella
Kuminaisesi kanssa ei sinun tarvitse muutenkaan pahemmin riidellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuminaisesi kanssa ei sinun tarvitse muutenkaan pahemmin riidellä.
Jep, eikä kuunnella minkään femakon joutavia jorinoita
- Anonyymi
Sanottakoon että naisten kanssa näitä ongelmia harvemmin on. Homomiehet myös poikkeus, kai on jokin aivorakenteen kysymys.
Homomiehissä luovuutta, laajuutta ja avoimuutta. Feminiiniset piirteet jotka vapauttavat miesmaailman ahtaista normeista.- Anonyymi
Kyllä meissä heteromiehissäkin avoimuutta ja keskustelutaitoa löytyy. Ylioppilastutkinnon suorittaneet useimmiten osaavat keskustella sivistyneesti riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta. Itse en kovin hanakasti ryhdy juttelemaan, mutta vastaan kohteliaasti ja ystävälliseen sävyyn. Usein olen kuitenkin jotain asiaa toimittamassa ja aikataulua toteuttamassa, jolloin juttelu tuntemattomien kanssa ei ole prioriteetti.
Nautin myös yksinolosta, en ole millään lailla läheisriippuvainen. Ja puheliaisuudessa on se synkempi puolensa: Ne ulospäin suuntautuneet, jotka puhua pölpöttävät (etenkin itsestään) antamatta toiselle suunvuoroa, ovat rasite toisille.
- Anonyymi
kun katsoo hämeen miespoliitikkojakin,jäykkiä ja virallisia tärkeilijöitä ja innostamattomia. Ei mitään luovaa karismaa....
ei mitään itsensä alttiiksi laitettua lähelle tulevaa avoimuutta...- Anonyymi
Varmasti sulkeutuvat lisää nämä hämäläismiehet joutuessaan tämän kaltaisen vihapuheen uhreiksi. Ovat herkkiä ja ujoja eikä asiaa auta yhtään jos kohtaa tämänkaltaista ymmärtämättömyyttä.
- Anonyymi
Siksipä Hämeestä ylipäätäänkään tulee huonosti oikeita poliitikkoja. Pääsevät Arkadianmäelle ihan vaan laskennallisella optiolla. Muistellaampa vaikka erästä opetusministeriä.
Sitten tietenkin hämäläinen meppi, joka liikaa puhumalla putosi europarlamentista! Toinen ääripää.- Anonyymi
Vihapuheesi vain jatkuu. Etkö osaa hävetä!?!?!?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihapuheesi vain jatkuu. Etkö osaa hävetä!?!?!?!?
Nainen saa arvostella miestä miten pahasti ikinä haluaa ei se ole vihapuhetta. Mutta mies ei saa arvostella naista se on vihapuhetta ja sovinistista ahdistelua.
Jos nyt kertoisin tähän että hämäläiset naiset ovat empatiakyvyttömiä ja jopa julmia miehiään kohtaan mykkäkoulutusta ja kontrollointia niin eipä mene kauaa kun tämä viesti poistuu vaikka toisinpäin törkeää arvostelua on kymmenittäin.
- Anonyymi
Viimeksi puhuin ihmisten kanssa viikko sitten kun kävin kaupassa, sille nätille kassatytölle oli pakko sanoa kiitos!
- Anonyymi
Kysy jos hän lähtisi kanssasi päiväkahville.
- Anonyymi
Miksi miehet antaa naisten sitten kontrolloida itseään.. siksikö että seksiaddiktion takia on oltava mieliksi, jotta valmis pöytä pysyy katettuna..
- Anonyymi
tai siksi ettei osaa olla yksin vaan täytyy aina olla joku johon ripustautua olkoot suhde miten hankala ja rutinoitunut tahansa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai siksi ettei osaa olla yksin vaan täytyy aina olla joku johon ripustautua olkoot suhde miten hankala ja rutinoitunut tahansa..
Miehet osaa olla yksinkin mutta naiset tarvii orjan jolle kettuilla lattialla olevista sukista.
- Anonyymi
Seksiaddiktiosta on turha puhua koska kyseessä on normaali sukupuolivietti mikä valitettavasti suomalaisilta naisilta puuttuu ehkä eniten maailmassa. Ovat erittäin kylmiä. Olen ihmetellyt miksi on näin. Vain muutama prosentti heistä kykenee orgasmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksiaddiktiosta on turha puhua koska kyseessä on normaali sukupuolivietti mikä valitettavasti suomalaisilta naisilta puuttuu ehkä eniten maailmassa. Ovat erittäin kylmiä. Olen ihmetellyt miksi on näin. Vain muutama prosentti heistä kykenee orgasmiin.
Se pelistä kiinni. Voin kokemuksesta kertoa, että jos ja kun juhlakunnossa yli 55 cm, jokikinen kykenee, useat vielä useamman kerran peräkkäin.
- Anonyymi
aloittaja ei ole ollut ainoa kirjoittaja tässä eli " vihapuhuja" muka..
lisäksi olen hämäläinen nolla prosenttia vaikka mennään sukututkimuksissa joka puolelta sukua keskiaikaan saakka..
mietiskelevyys ja hiljaisuus ei haittaa minua vaan puhumattomuus vallan käyttönä ja henkisenä väkivaltana.Tai - jos kyse tylsämielisyydestä.
Ovat aivan eri asiat. - Anonyymi
Kaupunki on tosiaan vähän henkisesti jälkeen jäänyt junttila, joutaisi kadota maailman kartalta. Kaipaisiko kukaan?
- Anonyymi
Ei ainakaan sinua ryssän evakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan sinua ryssän evakko.
"ryssän evakko"
Epäselvä käsite. Tarkoitatko joitakin Venäjälle evakkoon menneitä/joutuneita?
Ei heitä kai maastamme ole sinne juuri mennyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ryssän evakko"
Epäselvä käsite. Tarkoitatko joitakin Venäjälle evakkoon menneitä/joutuneita?
Ei heitä kai maastamme ole sinne juuri mennyt?Yksi haki juuri turvapaikkaa Venäjältä.
- Anonyymi
Hämeen ruhtinas ainakin puhuu kuin ruuneperi
- Anonyymi
Minä olen kaupunki?
"Valtio olen minä (ransk. L’État, c’est moi) on lentävä lause, jonka Ranskan kuningas Ludvig XIV sanoi ancien régimen aikana. Lause implikoi Ranskan monarkian olevan yhtä kuin kuningas itse,[1] eli se osoittaa Ludvig XIV:n täyttä valtaa.[2]"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Valtio_olen_minä
Umpimielisyyden vastakohta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kaupunki?
"Valtio olen minä (ransk. L’État, c’est moi) on lentävä lause, jonka Ranskan kuningas Ludvig XIV sanoi ancien régimen aikana. Lause implikoi Ranskan monarkian olevan yhtä kuin kuningas itse,[1] eli se osoittaa Ludvig XIV:n täyttä valtaa.[2]"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Valtio_olen_minä
Umpimielisyyden vastakohta.Et ole kaupunki olet vain järjiltäsi.
- Anonyymi
"Älköön tasavallassa annettako aatelisarvoja älköönkä muita perinnöllisiä arvoja.";
kuului aiempi Suomen vuoden 1919 hallitusmuodon 15 §.
Muoto kumottiin vuoden 2000 perustuslaissa, jonka perusteluna kuuluu:
"Ehdotukseen ei sisälly enää nykyistä hallitusmuodon 15 §:ää vastaavaa säännöstä aatelisarvojen ja muiden perinnöllisten arvojen antamisen kiellosta. Tällaista KIELTOA VOIDAAN NYKYISIN PITÄÄ ITSESTÄÄN SELVÄNÄ ja se voidaan johtaa suoraan 5 §:stä."
Vuoden 1919 hallitusmuodon 5 §, josta itsestään selvä aatelis- ja muiden perinnöllisarvojen kielto voidaan johtaa, kuului:
"Suomen kansalaiset ovat yhdenvertaiset lain edessä."
Sama periaate löytyy myös nykyisen vuoden 2000 perustuslain 6 §:stä:
"Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä."
Perustuslaista ei löydy kohtaa jonka mukaan rakennukset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Hämeen linna kytkeytyy vahvasti aatelis- ja muita perinnöllisarvoja edustavaan sääty-yhteiskuntaan, eikä linnassa ole enää aatelista linnanherraa.
Nimittämällä vanhan kartanon kommunisti-opiston kautta Vanajanlinnaksi ja tälläistä "linna" nimeä kantavan, ja samalla Hämeen linnan tapaan aatelis- ja muita perinnöllisarvoja edustavaan sääty-yhteiskuntaan kytkeytyvän, herruuden, mennään ohi perustuslain ja yleisesti demokraattisen valtion perustuslaillis-moraalisen periaatteen.
Silloin on kysyttävä, kenen asialla Hämeenlinnan hallinto on, pitäessään yllä "Vanajan linnaa", sekä demokratian ohi toimivaa historialliseen aatelis- ja muita perinnöllisarvoja edustavaan sääty-yhteiskuntaan kytkeytyvää kulttuurillisuutta.
Hämeenlinnan hallinto todellakin on nykyvaltiosta ja sen perustuslaista sekä perustuslain moraalisista periaatteista pihalla kuin lumiukko.
Se on harmi lumiukkojen kannalta, sillä lumiukko sulaa sisälle päästyään, ja jos Hämeenlinnan hallinto joskus sattuisikin saamaan vihiä ja ymmärrystä tämän päivän valtiomuodosta, sulaisivat he pois hallintoa ja kuntaa tärvelemästä.
Joka tietenkin olisi kuntalaisten suuri etu, sekä siirtymä keskiajalta nykyaikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älköön tasavallassa annettako aatelisarvoja älköönkä muita perinnöllisiä arvoja.";
kuului aiempi Suomen vuoden 1919 hallitusmuodon 15 §.
Muoto kumottiin vuoden 2000 perustuslaissa, jonka perusteluna kuuluu:
"Ehdotukseen ei sisälly enää nykyistä hallitusmuodon 15 §:ää vastaavaa säännöstä aatelisarvojen ja muiden perinnöllisten arvojen antamisen kiellosta. Tällaista KIELTOA VOIDAAN NYKYISIN PITÄÄ ITSESTÄÄN SELVÄNÄ ja se voidaan johtaa suoraan 5 §:stä."
Vuoden 1919 hallitusmuodon 5 §, josta itsestään selvä aatelis- ja muiden perinnöllisarvojen kielto voidaan johtaa, kuului:
"Suomen kansalaiset ovat yhdenvertaiset lain edessä."
Sama periaate löytyy myös nykyisen vuoden 2000 perustuslain 6 §:stä:
"Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä."
Perustuslaista ei löydy kohtaa jonka mukaan rakennukset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Hämeen linna kytkeytyy vahvasti aatelis- ja muita perinnöllisarvoja edustavaan sääty-yhteiskuntaan, eikä linnassa ole enää aatelista linnanherraa.
Nimittämällä vanhan kartanon kommunisti-opiston kautta Vanajanlinnaksi ja tälläistä "linna" nimeä kantavan, ja samalla Hämeen linnan tapaan aatelis- ja muita perinnöllisarvoja edustavaan sääty-yhteiskuntaan kytkeytyvän, herruuden, mennään ohi perustuslain ja yleisesti demokraattisen valtion perustuslaillis-moraalisen periaatteen.
Silloin on kysyttävä, kenen asialla Hämeenlinnan hallinto on, pitäessään yllä "Vanajan linnaa", sekä demokratian ohi toimivaa historialliseen aatelis- ja muita perinnöllisarvoja edustavaan sääty-yhteiskuntaan kytkeytyvää kulttuurillisuutta.
Hämeenlinnan hallinto todellakin on nykyvaltiosta ja sen perustuslaista sekä perustuslain moraalisista periaatteista pihalla kuin lumiukko.
Se on harmi lumiukkojen kannalta, sillä lumiukko sulaa sisälle päästyään, ja jos Hämeenlinnan hallinto joskus sattuisikin saamaan vihiä ja ymmärrystä tämän päivän valtiomuodosta, sulaisivat he pois hallintoa ja kuntaa tärvelemästä.
Joka tietenkin olisi kuntalaisten suuri etu, sekä siirtymä keskiajalta nykyaikaan.Taas näitä lakeja, ketä kiinnostaa.
- Anonyymi
Umpimielisiä naisia myös löytyy täältä !
- Anonyymi
Joo ei missään muualla ole enää näitä miehen työt ja naisen työt rajalinjoja vetäviä juntteja kuin täällä.
- Anonyymi
Nuorempana tuo harmitti, mutta nyt voi olla vain tyytyväinen.
- Anonyymi
naisena... olen samaa mieltä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naisena... olen samaa mieltä..
tarkoitin naisena että naisetkin umpimielisiä täällä..
- Anonyymi
Sain kerran yöjunassa forssalaiselta naiselta pimperoa puhetyylini vuoksi.
Terv.savolainen nuorimies. - Anonyymi
Ehkä olet sen tyyppinen, ettei haluta keskustella.
Joskus sattuu kohdalle tai lähistölle "tuppautujia" ja ei paljon kiinnosta heidän keskustelun halunsa.- Anonyymi
ei taida olla vain jonkun yhden ihmisen kokemus tämä suomalainen pidättyvyys ja sulkeutuneisuus..
- Anonyymi
tämä on valtakunnan tasoinen ongelma. Uutisissa miten tytöillä masennusta ja psyykkisiä kriisejä yhä enemmän, pojilla paljon vähemmän, kyselyissä, koska eivät puhu eivätkä ymmärrä nähdä itseään.Kun miehet ovat runnoneet tämä planeetan pian elinkelvottomaksi.. miten naiset voivat elää voiden hyvin. Miehillä todella on aivojen rakenne erilainen, putkiaivot. Homomiehet luovia... ja osaavat ilmaista itseään.
Olen kuullut kymmenet kerrat liitoista joissa mies ei osaa tai halua keskustella.
Pekka Saurin yölinjalla aikoinaan yleisin puheluiden aihe. Sauri osasi puhua, naisellisempi mies. Kohtaan ilomielin tälläisiä poikkeuksia sensijaan että käytös on täysin ennalta- arvattavaa. - Anonyymi
Mihin nainen miestä edes tarvitsee.. muuttoapuun..
mutta ei todella palveltavaksi uuteen kotiin..
lapsenkin saa koeputken avulla. - Anonyymi
tytöt ja pojat ovat muissakin tutkimuksissa erkaantuneet aivan eri suuntiin.
Naisten väliset suhteet entistä yleisempiä.
Samoin miesten.
Tuntuu että väkisin koetettu hitsautua yhteen vaikka se on mahdotonta.
Sovinnaisuuden ja tavan takia. Riippuvuuden. Koska niin kuuluu olla.
Pärjää jos alistuu ja miellyttää. Ei ole oma itsensä.- Anonyymi
En pärjää koska olen oma itseni. Sulkeutunut ja umpimielinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset eivät pidä siitä jos mies haluaa seksiä. Jos tyytyy parisuhteessa onanoimaan voi syntyä onnellinen parisuhde ja pitkäkin avioliitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa toki olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa toki olla.
Eihän saa. Pitää olla hymyilevä ja vetää roolia ja vittumennä tuolla ihmisten joukossa ja huijata niiden rahat ja rahalla ostaa kauniilta naisilta seksiä.
- Anonyymi
Parasta elää yksin.
Seksiriippuvaiset miehet tunnistaa siitä että eivät pysty platonisiin ihmissuhteisiin.
Mieli on siten jumissa, vain seksuaalisen kautta tulkiten naiset.- Anonyymi
Seksiriippuvuus on normaalia. Et sä voi sille mitään että tekee mieli. Annosta tekee mieli. Ei siitä parane.
- Anonyymi
Ehkä vain kuvittelet että joku haluaisi sinuakin panna?
- Anonyymi
Eivät pysty kaveruuksiin naisten kanssa seksisuhteidensa rinnalla.
Seksin täyttämä mieli vääristää ja estää ihmisyhteyden.- Anonyymi
Miehet ovat viallisia koska heillä on toimiva seksivietti? Uskomatonta soopaa. Osalla naisista on myös toimiva seksivietti ( suomalaista naisista vain 5%lla) voidaanko ajatella toisin eli että jos seksuaalisuus on luotu ihmisille evoluutiossa lajin jatkumiseksi niin evoluutio ei edes halua suomalaisnaisen lisääntyvän. No monen ruumiinrakennekin jo kertoo että epäonnistunut kehityshaara on kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ovat viallisia koska heillä on toimiva seksivietti? Uskomatonta soopaa. Osalla naisista on myös toimiva seksivietti ( suomalaista naisista vain 5%lla) voidaanko ajatella toisin eli että jos seksuaalisuus on luotu ihmisille evoluutiossa lajin jatkumiseksi niin evoluutio ei edes halua suomalaisnaisen lisääntyvän. No monen ruumiinrakennekin jo kertoo että epäonnistunut kehityshaara on kyseessä.
Löysä paketti onkin. Mikä ei roiku? Kaikki roikkuu poskista lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysä paketti onkin. Mikä ei roiku? Kaikki roikkuu poskista lähtien.
Puheliaita ihmisiä kannattaa varoa. Niistä saa ikuisen riesan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1313720- 851875
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151701Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541382Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1201243VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu921228Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi311122- 681099
- 68994
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k102975