iik harmaa hius!

Anonyymi-ap

...löyty eka harmaa hius ja nyt ahdistaa jos 5 vuoden päästä olen joku batiikkinoita?!?

28

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole tosissa , että sinulla yli 80v olisi jo harmaa hius. Unta olet nähnyt.

• Minäkin ihmettelin kuinka nuorena hän on harmaan bongannut.

• Anonyymi

Mehän ollaan harmaita panttereita!!!

• Anonyymi

Yks on virtahepo.

• Harmaat hiukset ei tee sinusta batiikkinoitaa. Ainoastaan jos leikkautat ne lyhyeksi paashiksi, puet päällesi jonkun etnokuvioisen telttamekon ja tervehdit tuttuja ja tuntemattomia halaamalla kevyesti ja poskisuudelmalla korvan juureen ilmaan.
      Batiikkinoita on kulttuuritantan paras kaveri mutta kuitenkin vähän eri.

Harmaat hiukset voi leikkauttaa trendikkäästi tai antaa kasvaa palmikolle, värjätä ne kokonaan valkoisiksi tai kaksivärisiksi, otsatukalla tai ilman.

• Anonyymi

Tai iskeä niitten harmaitten hiusten päälle blondiperuukin :)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai iskeä niitten harmaitten hiusten päälle blondiperuukin :)))

Ja sen peruukin päälle vielä hatun, kuten hääkarvahatun. Tyyliguru tietää ja osaa neuvoa muitakin.

• Anonyymi

Näitä batiikkinoitia ja kulttuuritanttoja näki paljon vuonna 2023 Turun Kirjamessuilla.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi paashi ei käy normi ihmiselle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi kun tyyliguru sanoo niin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paashi on useimmiten kaunis ja pukeva leikkaus kaikenikäiselle naiselle. Ks. vaikka Matilda Wapaavirta.
        Kulttuuritanttojen ja batiikkisnoitien suosima tyyli on nimenomaan lyhyt paashi, juuri korvien alapuolelle tai bob joksi sitä nykyisin sanotaan. Jos hiuslaatu on kovin paksu ja jäykkä ja siihen yhdistetään vielä suora, tasamittainen, kulmakarvojen yläpuolelle jäävä otsatukka, niin lopputulos on jokseenkin tätimäinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Paashi on useimmiten kaunis ja pukeva leikkaus kaikenikäiselle naiselle. Ks. vaikka Matilda Wapaavirta.
        Kulttuuritanttojen ja batiikkisnoitien suosima tyyli on nimenomaan lyhyt paashi, juuri korvien alapuolelle tai bob joksi sitä nykyisin sanotaan. Jos hiuslaatu on kovin paksu ja jäykkä ja siihen yhdistetään vielä suora, tasamittainen, kulmakarvojen yläpuolelle jäävä otsatukka, niin lopputulos on jokseenkin tätimäinen.

Jokseenkin säälittävä on myös tekokuituinen
        blondi laineikas peruukki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jokseenkin säälittävä on myös tekokuituinen
        blondi laineikas peruukki.

Jossa hapsuinen harva otsatukka roikkuu silmiin asti

• Anonyymi
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Kukahan Matilda Wapaavirta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan joku ruotsalainen kulttuuripersoona.

• Anonyymi
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Bob on leikkausta, joka tehdään niin lyhyihin, kuin pitkiin polkkatukkaan.

Eikö tuo paashi-nimitys ole jo vuosia sitten vanhentunut nimitys polkkatukasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

En ole feministi, mutta silti minua tympii, kun naisia nimitetään kulttuuritantoiksi ja batiikkinoidiksi ym.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole feministi, mutta silti minua tympii, kun naisia nimitetään kulttuuritantoiksi ja batiikkinoidiksi ym.

Onhan ne halventaviksi tarkoitettuja, mutta ainoastaan jos jos omit ne siinä mielessä. Minulle tuollaisten nimitysten käyttö naisista kertoo tuhat kertaa enemmän käyttäjästään kuin kohteestaan- vähän kuin boomeri-nimitys.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Bob on leikkausta, joka tehdään niin lyhyihin, kuin pitkiin polkkatukkaan.

Eikö tuo paashi-nimitys ole jo vuosia sitten vanhentunut nimitys polkkatukasta.

Onko sillä nyt niin väliä, mehän ollaan kaikki (?) jo vähän vanhentuneita.
        Minä viittaan lyhyellä paashilla ns. pottfrillaan, elikkä potta päähän ja sakset suhisemaan. En tosin ole mikään varsinainen saksikäsi-riikka, vaan suosin pitempää tukkaa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, Matilda Wirtavuori :)

• Anonyymi
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Heh, Matilda Wirtavuori :)

No kuka on Matilda Wirtavuori?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi kun tyyliguru sanoo niin.

Ihme että tuokin viitsii nousta aamulla ylös sängystä vaan se vuoksi että saa pilata palstan mauttomilla kommenteillaan , taitaa olla taas maniassa .
        Älä nimittele ihmisiä silloin kun keskustellaan asioista , lue kommenttisi läpi ja katso miten naurettavan lapsellisia ne ovat. Ja tule sitten nettiin omalla nimmarillasi ihan kun et olisi jo ollut ilkeilemässä anonyyminä
        On se ihme että aina kohdistat ilkeytesi samaan ihmiseen , kateellinen Kotka .
        Et voi vaan sulattaa että olet ikuinen kakkonen joka paikassa. Ihan joka asiassa

• Anonyymi
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Onhan ne halventaviksi tarkoitettuja, mutta ainoastaan jos jos omit ne siinä mielessä. Minulle tuollaisten nimitysten käyttö naisista kertoo tuhat kertaa enemmän käyttäjästään kuin kohteestaan- vähän kuin boomeri-nimitys.

Niin, sinähän noita nimityksiä käytät ja määrittelet millaisia he ovat, varsinkin ulkoiselta olemukseltaan.

Halveksin moista kirjoittelua, varsinkin, kun ottaa kirjoittajan iän huomioon. Naivia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinähän noita nimityksiä käytät ja määrittelet millaisia he ovat, varsinkin ulkoiselta olemukseltaan.

Halveksin moista kirjoittelua, varsinkin, kun ottaa kirjoittajan iän huomioon. Naivia.

Minäkö?
        Aloituksessahan tuo nimittely aloitettiin ja se ei ole minun näppäimiltäni.
        "Batikhäxa" tai siis batiikkinoita on naisia ja etenkin sivistyneitä, keski-ikäisiä naisia halventava nimitys jota käyttävät tietyt äärioikeistpiirit. Samat jotka puhuvat liberaalisten arvojen omistavista ihmisistä "suvakkeina" ja maahnamuuttajista "matuina". Koulutututeista naisista kukkahattutäteinä, luonnonsuojelusta kiinnostuneita henkilöistä "viherpiipertäjinä" JNE.
        Ei, nimittely ei ole minun kuppini teetä.

Minä vain avaan hieman mitä tuolla halventavalla stereotyypillä tarkoitetaan.

Mutta eipä tästä sen enempää sydämeni ei ole tarpeeksi musta että alkaisin kisaamaan siitä kuka osaa olla ilkeämpi ja loukata tuntemattomia ihmisiä puuttumalla esim. ulkonäköön keskustelupalstalla. Elämä on aivan liian lyhyt sellaiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Minäkö?
        "Batikhäxa" tai siis batiikkinoita on naisia ja etenkin sivistyneitä, keski-ikäisiä naisia halventava nimitys jota käyttävät tietyt äärioikeistpiirit. Samat jotka puhuvat liberaalisten arvojen omistavista ihmisistä "suvakkeina" ja maahnamuuttajista "matuina". Koulutututeista naisista kukkahattutäteinä, luonnonsuojelusta kiinnostuneita henkilöistä "viherpiipertäjinä" JNE.

Mutta eipä tästä sen enempää sydämeni ei ole tarpeeksi musta että alkaisin kisaamaan siitä kuka osaa olla ilkeämpi ja loukata tuntemattomia ihmisiä puuttumalla esim. ulkonäköön keskustelupalstalla. Elämä on aivan liian lyhyt sellaiseen.

Sinä itse puutuit tuntemattomien ulkonäköön, mutta et näe oman sydämesi mustuutta.

• Anonyymi
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Minäkö?

Liberaalit eivät OMISTA arvoja, vaan ne kuuluvat kaikille taustasta riippumatta!
        Loukkaavaa pottakampauksesta puhua, kyllä ne on kampaajan leikkaamat hiukset ja kauniit kun on omat tuuheat hiukset. Peruukkiahan ei tarvitse leikata. Yleensä lyhyempi malli sopii vanhan naisen piirteisiin. Piti vielä suomalainen naisministerikin sinun haukkua ja julistat olevasi joku hyvyyden perikuva.

• Anonyymi
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Minäkö?

Huono muisti on joskus hyvä.
        En lue tätä palstaa ekaa kertaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Sinullahan on oma boomeri klubi facessa. Se kyllä tosiaan sunusta paljon kertoo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5305
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3573
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      443
      2496
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      252
      1537
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1291
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      85
      1289
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      138
      1139
    Aihe