Kuinka poistan punaiset, kiemurtelevat alleviivaukset käytöstä?
Kun yritän kirjoittaa sanoja, joita haluan käyttää, alla on punaisia, kiemurtelevia alleviivauksia, mikä tarkoittaa, että kirjoitin ne väärin, tai ne voivat olla hölynpölyä. Näin tapahtuu myös, kun kirjoitan "animatronic", vaikka se ei ole liian hölynpölyä! Tämä ärsyttää minua niin paljon kuin se olisi vihainen minulle, että kirjoitin hölynpölyn sanan! Miten ihmeessä saan tämän pois päältä? Lisäksi, miksi tarvitsemme tämän tyyppistä alleviivausta?
Kuinka poistan punaiset, kiemurtelevat alleviivaukset käytöstä? (Google Haku)
3
77
Vastaukset
- Anonyymi
Sama Thunderbirdin viestin kirjoituskentässä.
Löysin asetuksista "check spelling as you write" option. Siitä ruksi pois.- Anonyymi
Voi myös asentaa oikean kielipaketin jolloin säännöt ovat suomelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi myös asentaa oikean kielipaketin jolloin säännöt ovat suomelle.
Google haku koneen sivulla on built-in "check spelling while typing" toiminto joka ei toimi kovin hyvin vaan väittää oikeinkirjoitettua väärin kirjoitetuksi. Tämä on eriasia kuin selaimen tai muiden asennettujen sovellusten tai käyttöjärjestelmän sisäinen oikoluku-toiminto.
Ongelmia saattaa olla minkätahansa oikoluku toiminnon luotettavuuden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904040
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.773695Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393052- 1603010
- 612822
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542778- 552478
- 452165
- 392017
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591778