Sanoin jo heti aluksi että, radioamatööriwörkkiminen FT 8 vinkutuksella aiheuttaa mielen terveys onkelmia.
Nyt tuostakin tuli lisä tietoa
Anonyymi-ap
3
163
Vastaukset
- Anonyymi
50Hz kaistanleveys ja digitaalinen koodaus - kyse on lähinnä taajuuksien loppumisesta kesken kun aiemmin oli paljon vähemmän amatööriasemia. Pitää siis kaventaa kaistaa ja lyhentää lähetteitä sekä hallita niitä digitaalisesti että saadaan kaikki halukkaat mahtumaan aalloille.
- Anonyymi
Amatööriporukoissa on paljon henkilöitä jotka Ei sinne kuulu.
Eräänlaisia mielenterveysongelmaisia siis. Kaikkien maine kärsii
heidän takiaan. Avohoidossa osa amatööreistä.- Anonyymi
Eli sekaan vaan! Ei se niin nökö-nuukaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787