Demarien eduskuntaryhmää johtaa perimältään Afganistanin kommunisti!

Anonyymi-ap

Aikoihin on eletty - demarien eduskuntaryhmän johdossa on Suomessa maanpaossa olevan Afganistanin kommunistipuolueen johtohenkilön tytär, Nasima Razmyar.
Kyllä ovat demarit menneet jo aneemisiksi kun johtoon ei enää löydy suomalaisia demareita!

20

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Demari- kattaus tulevissa vaaleissa on lähinnä hysteeristä naurua aiheuttava !

      Mitä vielä listaan lisäksi ?

      Ulf Sundquist ?
      Näillä hemmoilla ei ole niin väliä, onko elossa vai ei.
      Ehdokkaat hautuusmaalta ?

    • Anonyymi

      Ehkä PIKKASEN väritettyä tarinaa. Wikipedia kirjoittaa näin:
      "Razmyarin isä Mohammed Daud Razmyar oli Afganistanin demo­kraattisen tasa­vallan Moskovan-suur­lähettiläs. Perhe pakeni Suomeen Afganistanin vallan­kaappauksen jälkeen vuonna 1992 ja sai turva­paikan Suomesta vuonna 1993".

    • Anonyymi

      Tämä on juuri täällä Kajaanissa suuri ongelma.

    • Anonyymi

      Eikö persut ole itse mainostanut, että he valitsevat omat johto henkilönsä?
      Ei hääppöinen taloustieteilijä Tradenomi Mäkeläkään ole vaikka kovin tuntuu esittävän taloustieteen tohtoria tai vähintään maisteria.

      • Anonyymi

        Joo ja ihan AMK pohjalta kun ei yliopistoon päässyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja ihan AMK pohjalta kun ei yliopistoon päässyt.

        Meinaat että yliopiston käyneet edustajat on viisaita....salli minun nauraa.


    • Anonyymi

      Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue ja suomalaiset eivät halua enää Razmyareja ja Tuppuraisia. Lindmanni on aivan pelle ja Sanna kusetti äänestäjiään!

      • Anonyymi

        Persut ovat työläisen pahin vihollinen, eikö tyhmä vieläkään herää todellisuuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat työläisen pahin vihollinen, eikö tyhmä vieläkään herää todellisuuteen?

        Ei tänne persujen duunari kannattajat kirjoittele vaan maakunnan persut,,eläkeläiset jotka eivät ole työelämässä enää.
        lisäksi muutama yrittäjä esittää duunarin mielipiteitä.
        Kirjoituksien sana ja lause muodoista selviää vertailemalla kirjoituksia, että samat kertovat samaa mantraa vuodesta toiseen.
        netissä on työkaluja joilla saa selville kirjoittajan koneen IP-tunnuksen ja se kertoo jo paljon kuka kirjoittaa ja mistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne persujen duunari kannattajat kirjoittele vaan maakunnan persut,,eläkeläiset jotka eivät ole työelämässä enää.
        lisäksi muutama yrittäjä esittää duunarin mielipiteitä.
        Kirjoituksien sana ja lause muodoista selviää vertailemalla kirjoituksia, että samat kertovat samaa mantraa vuodesta toiseen.
        netissä on työkaluja joilla saa selville kirjoittajan koneen IP-tunnuksen ja se kertoo jo paljon kuka kirjoittaa ja mistä.

        Tunnen tätä Persujen yhdyskuntaa aika tarkasti. Joskus olen itsekkin heille ääneni antanut.
        Kun tähän sakkiin tutustuu ja tietää tarkemmin, eipä viitsi kehua joskus äänestäneen.

        80% tästä porukasta on Kelan kirjoilla, ja silti ollaan kuin europan omistajat. Näyttää että porukassa tyhmyys tiivistyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne persujen duunari kannattajat kirjoittele vaan maakunnan persut,,eläkeläiset jotka eivät ole työelämässä enää.
        lisäksi muutama yrittäjä esittää duunarin mielipiteitä.
        Kirjoituksien sana ja lause muodoista selviää vertailemalla kirjoituksia, että samat kertovat samaa mantraa vuodesta toiseen.
        netissä on työkaluja joilla saa selville kirjoittajan koneen IP-tunnuksen ja se kertoo jo paljon kuka kirjoittaa ja mistä.

        HÖPÖ HÖPÖ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne persujen duunari kannattajat kirjoittele vaan maakunnan persut,,eläkeläiset jotka eivät ole työelämässä enää.
        lisäksi muutama yrittäjä esittää duunarin mielipiteitä.
        Kirjoituksien sana ja lause muodoista selviää vertailemalla kirjoituksia, että samat kertovat samaa mantraa vuodesta toiseen.
        netissä on työkaluja joilla saa selville kirjoittajan koneen IP-tunnuksen ja se kertoo jo paljon kuka kirjoittaa ja mistä.

        "saa selville kirjoittajan koneen IP-tunnuksen"

        No ei saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "saa selville kirjoittajan koneen IP-tunnuksen"

        No ei saa.

        Vasemmistolaista foliohattuilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HÖPÖ HÖPÖ

        Noin se kuitenkin täällä Kainuussa on vaikka toista luulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "saa selville kirjoittajan koneen IP-tunnuksen"

        No ei saa.

        ohjelman lisenssi maksaa 3800€ ja taivas aukeaa.
        Pitää vain osata tietokoneesta muutakin kuin suomen uutisia lukea.
        Ammattilaiselle IT-asiantuntijalle helppo homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohjelman lisenssi maksaa 3800€ ja taivas aukeaa.
        Pitää vain osata tietokoneesta muutakin kuin suomen uutisia lukea.
        Ammattilaiselle IT-asiantuntijalle helppo homma.

        Tässä mun IP, ole hyvä 193.200.214.212


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mun IP, ole hyvä 193.200.214.212

        Tästä voi selvitellä sen mikä on ilman oikeuden päätöstä mahdollista
        https://fi.ipshu.com/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen tätä Persujen yhdyskuntaa aika tarkasti. Joskus olen itsekkin heille ääneni antanut.
        Kun tähän sakkiin tutustuu ja tietää tarkemmin, eipä viitsi kehua joskus äänestäneen.

        80% tästä porukasta on Kelan kirjoilla, ja silti ollaan kuin europan omistajat. Näyttää että porukassa tyhmyys tiivistyy.

        taidat puhua maahanmuuttajista?


    • Anonyymi

      Nasima Razmyar on Suomen tuleva presidentti. Me sosialidemokraatit hoitelemme asian niin ja vihreät ja vasemmistoliitto tulevat tukemaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe