Luotan poliisiin tässä 100prosenttisesti.. Takavarikko turvaa korvausten jakamisen ja vääryyksien oikaisemisen. Hyvä kun myös sivistys virkamiehiä valvotaan. Väärinkäytöksiä ja mielivaltaa on. Sen olen huomannut.
Sivistysvirkamiehen valvonta
12
545
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisi valvoo nyt aktiivisesti https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/7797703
- Anonyymi
Täällä se hullu urakoi itse aloittamiensa ketjujen parissa - vastaillen itselleen. Tietenkin.
- Anonyymi
Omaisuuden takavarikko uutisia Häsässä
- Anonyymi
Sait poliisin valvomaan elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait poliisin valvomaan elämääsi.
No nyt poliisi vihdoin puhalsi pelit poikki ja "johtajan" pitää nyt valita istuuko virastossa virkamiehen roolissa vai kierteleekö thaihierontaliikkeitä sutenoorin ominaisuudessa.
Vai onko virkamiehellä enää tätä valinnan mahdollisuutta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt poliisi vihdoin puhalsi pelit poikki ja "johtajan" pitää nyt valita istuuko virastossa virkamiehen roolissa vai kierteleekö thaihierontaliikkeitä sutenoorin ominaisuudessa.
Vai onko virkamiehellä enää tätä valinnan mahdollisuutta?Se oli paras asia kun HäSä oli löytänyt ne 3 naista jotka olivat lainanneet rahaa sivistystoimenjohtajan perheeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli paras asia kun HäSä oli löytänyt ne 3 naista jotka olivat lainanneet rahaa sivistystoimenjohtajan perheeltä.
Sivistystoimenjohtajan valehtelulle päätös
- Anonyymi
Omaisuus takavarikoitu ja 2 vuotta palkatonta virkavapaata.
Eikö mene viesti perille?
https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/7797703- Anonyymi
Teemu Puurunen.
- Anonyymi00023
Anonyymi kirjoitti:
Teemu Puurunen.
Hyvää kannattaa odottaa tuomio kotimaan thailoton myynnistä
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hyvää kannattaa odottaa tuomio kotimaan thailoton myynnistä
Wilpolan perhettä kohtasi huono onni
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Wilpolan perhettä kohtasi huono onni
Tyhmyyttä ei mitään muuta
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2605236Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204251- 604131
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363647- 513630
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413425Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv242782Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417