Luotan poliisiin tässä 100prosenttisesti.. Takavarikko turvaa korvausten jakamisen ja vääryyksien oikaisemisen. Hyvä kun myös sivistys virkamiehiä valvotaan. Väärinkäytöksiä ja mielivaltaa on. Sen olen huomannut.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Poliisi valvoo nyt aktiivisesti https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/7797703
- Anonyymi
Täällä se hullu urakoi itse aloittamiensa ketjujen parissa - vastaillen itselleen. Tietenkin.
- Anonyymi
Omaisuuden takavarikko uutisia Häsässä
- Anonyymi
Sait poliisin valvomaan elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait poliisin valvomaan elämääsi.
No nyt poliisi vihdoin puhalsi pelit poikki ja "johtajan" pitää nyt valita istuuko virastossa virkamiehen roolissa vai kierteleekö thaihierontaliikkeitä sutenoorin ominaisuudessa.
Vai onko virkamiehellä enää tätä valinnan mahdollisuutta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt poliisi vihdoin puhalsi pelit poikki ja "johtajan" pitää nyt valita istuuko virastossa virkamiehen roolissa vai kierteleekö thaihierontaliikkeitä sutenoorin ominaisuudessa.
Vai onko virkamiehellä enää tätä valinnan mahdollisuutta?Se oli paras asia kun HäSä oli löytänyt ne 3 naista jotka olivat lainanneet rahaa sivistystoimenjohtajan perheeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli paras asia kun HäSä oli löytänyt ne 3 naista jotka olivat lainanneet rahaa sivistystoimenjohtajan perheeltä.
Sivistystoimenjohtajan valehtelulle päätös
- Anonyymi
Omaisuus takavarikoitu ja 2 vuotta palkatonta virkavapaata.
Eikö mene viesti perille?
https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/7797703- Anonyymi
Teemu Puurunen.
- Anonyymi00023
Anonyymi kirjoitti:
Teemu Puurunen.
Hyvää kannattaa odottaa tuomio kotimaan thailoton myynnistä
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hyvää kannattaa odottaa tuomio kotimaan thailoton myynnistä
Wilpolan perhettä kohtasi huono onni
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Wilpolan perhettä kohtasi huono onni
Tyhmyyttä ei mitään muuta
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tyhmyyttä ei mitään muuta
Rahapelirikoksesta Kanta-Hämeen käräjäoikeudessa syyte
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Rahapelirikoksesta Kanta-Hämeen käräjäoikeudessa syyte
Wilpolan thailoton myynti kasvoi ja kasvoi
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6101313- 911067
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta181804Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.310779Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä213715- 58693
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175651Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht217599Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21541