Lahdessa aikuisten outo puistattava käytöstapa joillain ihmisillä.

Anonyymi-ap

Kun kaupan kassalla on maksettu ostokset niin aletaan HETI tunkemaan sitä ostoskoria suuhun eli lihapiirakkaa ja paistopisteen pasteijoita posket turvoksiin ja ollaan kuin syöttöpossuja kävellessä ulos? Tietysti se kännykkä edessä ja tekst kun puhua ei voi...

Onko tämä peräisin maailmalta kun kahvikin pitää juoda kävellessä eikä rauhallisesti?

Se että koululaiset jotka iltapäivällä päässeet koulusta ja syövät paistopisteen paistoksia kaupan pihalla pyörien vierellä on eriasia!

8

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin sinä mielesi pahoitit🤣

    • Anonyymi

      Lahtelaisilla ei ole käytöstapoja 🤔

    • Anonyymi

      Ilmankos kaupoissa pyörii syöttöporsaita.Jos katsoo Naged Attraction ohjelmaa, huomaa naisien olevan näitä syöttöporsaita. Pillu on kadonnut vatsan peitteisiin ja syvälle.

    • Anonyymi

      Okei?? Hanki elämä??

    • Anonyymi

      Se alkaa kassalla, ennenkuin pääsevät edes maksamaan.

      Kun edellinen on ottamassa kuittia,
      seuraava RYYSÄÄ KIINNI KYLKEEN
      JA HEITTÄÄ OMAN OSTOSKASSIN TAI REPUN
      KASSAN NAAMAN EDESTÄ SINNE KAUKALON PÄÄHÄN.


      SE TYÖNTÄÄ KYLJELLÄ EDELLISEN ASIAKKAAN POIS.


      Lahtelaisten käytös EI MUUTU KOHTELIAAKSI EIKÄ MUKAVAKSI
      EDES YDINSODALLA.

    • Anonyymi

      Olen jotenkin tulkinnut, että lahden kaupungin sisällä
      IHMISTEN NORMIKÄYTÖS ON RAIVO, SIKAILU JA TYPERYYKSIEN KOPIOINTI.

      Kun joku keksii tehdä jotain noin aggressiivista,
      toinen kopioi sen ja toistaa sitä. Tapa leviää.

      Lahdessa ei kopioida ja toisteta hyviä, kohteliaita tekoja.
      Lahden pöhinä on aggressiivisuus.

    • Anonyymi

      Joopa, Lahes oli hyvä elellä vielä 60 luvulla kun Kääpän myymälästä sai ilmaiseksi muovikasseja. Kunnes porukka alkoi niitä kahmimaan följyynsä niitä nippukaupalla roskapusseiksi. Noo, olihan niitä alkon paperipusseja tyhjinä paljon sippipuistossa, mutta eivät tienneet kierrätyksestä hevon paskaa. Toki torilla sai ilmaista kahvia ja röökiäkin kun me koululaiset lintsattiin ja seisottiin "muka pelaamassa" rulettiteltoilla ...

    • Anonyymi

      Voi vittu mikä tiukkapipo. Anna toisten syödä jos siltä tuntuu. Pitääkös sun jäädä tuijottaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe