Ulosotto ei huomio jo maksettua velan pääomaa

Anonyymi-ap

Vaan kaikki velat maksatetaan ulosotossa uudestaan korkojen kera.
Täyttä kusetusta tämä koko systeemi on.
Kaikki pohjautuu siihen, että ulosotossa oleva ei vaivaudu tarkistamaan ulostossa olevien velkojen alkuperää.
Ulosottoon voi laittaa perittäväksi mitä tahansa velkoja, eikä niissä edes lue alkuperäistä summaa. Kaikki hämärtyy vielä korkojen ja kulujen kera. Maksat velkasi takaisin moninkertaisesti siihen,mitä se alunperin oli.

8

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on juuri noin.Ei kannata mitään maksaa.Toinen hyvä neuvo pysyä pois kaikista tulorekistereistä ym,niin verenhimoiset ulosottomiehet ei pääse jäljille.Pimeää työtä,pimeää kauppaa jne.Suomen rosvojärjestelmä ansaitsee samanlaisen vastineen jonka se on ihmisille luonut.

      • Anonyymi

        Eikös rosvo ole sellainen, joka lainaa rahaa, mutta ei maksa takaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös rosvo ole sellainen, joka lainaa rahaa, mutta ei maksa takaisin?

        Se Rosvo on tämä yhteiskunta, joka sallii tämän kusetuksen. Koronkiskonnan jo valmiiksi heikossa asemassa olevia kohtaan.


      • Anonyymi

        Vielä parempi neuvo on maksaa laskut ja velat ajallaan.


    • Anonyymi

      Mistä lähtien ulosottoon on noin vain voitu laittaa "perittäväksi mitä tahansa velkoja"?
      Ulosottokaaressa on melko tarkkaan säädetty mikä kelpaa ulosottoperusteeksi.
      Tavallisen velallisen tapauksessa vaaditaan tuomioistuimen tuomio. Kannattaisi varmaan olla hereillä, kun ne omat asiat menevät sinne käräjille, eikä vain istua kädet perseen alla odottamassa yksipuolista tuomiota.

      • Anonyymi

        Tämän maan viranomaistoiminta ei ole kansalaista varten. Ei veikkonen.
        Viranomainen katsoo olevansa jokin ylempi rotu, jota ei koske samat säännöt kuin muille. Potkujakaan harva saa vaikka olisi syytä.
        Velan tullessa mahdottomaksi maksaa, kukaan ei ole kiinnostunut neuvomaan saati auttamaan velallista. Omat kokemukseni velka- ja talousneuvonnasta olivat suorastaan haitallisia. Rouva siellä langan päässä kimitti ja kirkui että nyt on katastrofi päällä! Neuvoi myymään KAIKEN omaisuuden heti pois, tai muuten tulee paha vouti ja poliisi ja vie sitten he.
        En myynyt.
        Olen urani tehnyt valtion palkkalistoilla katastrofihenkilönä, joka menee itsestään välittämättä tuhopaikoille. Silläkin taustalla tuollainen Neuvoja saisi kenkää heti.
        Siksi kädet perseen alla on tämän maan normitapa. Kukaan ei kerro mitään eikä neuvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän maan viranomaistoiminta ei ole kansalaista varten. Ei veikkonen.
        Viranomainen katsoo olevansa jokin ylempi rotu, jota ei koske samat säännöt kuin muille. Potkujakaan harva saa vaikka olisi syytä.
        Velan tullessa mahdottomaksi maksaa, kukaan ei ole kiinnostunut neuvomaan saati auttamaan velallista. Omat kokemukseni velka- ja talousneuvonnasta olivat suorastaan haitallisia. Rouva siellä langan päässä kimitti ja kirkui että nyt on katastrofi päällä! Neuvoi myymään KAIKEN omaisuuden heti pois, tai muuten tulee paha vouti ja poliisi ja vie sitten he.
        En myynyt.
        Olen urani tehnyt valtion palkkalistoilla katastrofihenkilönä, joka menee itsestään välittämättä tuhopaikoille. Silläkin taustalla tuollainen Neuvoja saisi kenkää heti.
        Siksi kädet perseen alla on tämän maan normitapa. Kukaan ei kerro mitään eikä neuvo.

        Oliko tämän itsekehuvuodatuksen keskellä joku pointti liittyen siihen, että ulosottoperusteet luetellaan laissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämän itsekehuvuodatuksen keskellä joku pointti liittyen siihen, että ulosottoperusteet luetellaan laissa?

        Ei, se vuodatus oli vastaus edelliselle. Kuule, omakehu se vasta onkin oiva ase paskapäille. kun kehittää itsestään psykopaatin joka on täysin tunteeton ja koskematon, ei rahamestari ylety haavoittamaan. Konstit on ne joilla mies ja nainen mitataan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe