Yksinäinen susi on forever alone

Hyvää yötä ja levollista yötä. On täältä moni kadonnut ihan kokonaan. 🐺🌃🌙🍂

Löytäneet varmaan rauhan sydämeensä.

63

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää ja rauhallista unta nuku hyvin😊👩♥️🥱💤

• Kiitos. Varmaan valvon vielä pitkään. Nuku hyvin sinäkin. 😊♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Varmaan valvon vielä pitkään. Nuku hyvin sinäkin. 😊♥️

Kiitos🥱👩♥️💤

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Varmaan valvon vielä pitkään. Nuku hyvin sinäkin. 😊♥️

Aivan taatusti valvot aamuun asti. Yksinään on kiva jutella ja trollailla 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan taatusti valvot aamuun asti. Yksinään on kiva jutella ja trollailla 🤣

Ei kai sentään täällä valvo kukaan🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sentään täällä valvo kukaan🤔

Ei koskaan kukaan tietenkään täällä ole valvonut Itseasiassa muuten onkohan oikeasti jotain erikoista tapahtunut kun on vähentynyt täällä yölliset kirjoittelut 🤔

• Anonyymi

Ei tietoakaan rauhasta sydämessä.

Hyvää yötä kuitenkin sinne.

• Kiitos. Ei sellasta varmaan enää koskaan tulekaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Ei sellasta varmaan enää koskaan tulekaan.

Juu, pahoin pelkään tuota samaa. Öitä nyt joka tapauksessa, vaikkei tässä unimaa ees kutsu, mutta sitten, kun on sen aika, niin sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, pahoin pelkään tuota samaa. Öitä nyt joka tapauksessa, vaikkei tässä unimaa ees kutsu, mutta sitten, kun on sen aika, niin sinulle.

Etsit rauhaa väärästä paikasta tai asiasta, jos sitä ei löydy.

• Anonyymi

Sekin selittää sitten asian. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle on tarjolla vaan jotai vanhoja läskejä, niin annan olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taidat olla yhtä ymmärrystä vailla kuin susimieskin. Mitä konkreettista hyvää tämä juttu on sinun surkeaan elämään tuonut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsit rauhaa väärästä paikasta tai asiasta, jos sitä ei löydy.

Jaahas, ei taida syy olla ihan tuo. 20.48.53

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pillu ei yksin tuo rauhaa. Muutakin pitää olla. Sinä itse olet siitä vastuussa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pillu ei yksin tuo rauhaa. Muutakin pitää olla. Sinä itse olet siitä vastuussa.

En ole sellaista väittänytkään, että se yksin tuo rauhan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä tuun heiluttaa mun läskejä sun naamalle. uuuuuuuhhhhh kiihottavaa . eikö vain

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kamalaa kielenkäyttöä naisista. Häpeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tuun heiluttaa mun läskejä sun naamalle. uuuuuuuhhhhh kiihottavaa . eikö vain

Samoin mä. Runsasmuotoinen nainen on monen miehen mieleen😇

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin mä. Runsasmuotoinen nainen on monen miehen mieleen😇

Niin, tiedän kyllä että on miehiä joille kelpaa.

• Anonyymi

Mikä sen rauhan on ajanut pois tai piiloon?
        -- Kn sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä sen rauhan on ajanut pois tai piiloon?
        -- Kn sivusta

Menetykset.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Menetykset.

Mielestäni kysyin tuolta toiselta.
        -- Kn

• Anonyymi

Hyvää yötä! 😴🌠🌌💤💕

En enää jaksa kirjoitella tänne. Viime keväänä kirjoittelin paljonkin. Olen käsitellyt tunteitani. Pientä edistymistä on tapahtunut.

• Hyvä sulle. Löydät elämän jostain muualta.
        Hyvää yötä.

• Ihan sama... Antaa olla.

• Anonyymi

Onneksi sinulla on susimies kahjojakesta seuraa, sen elämä koostuu sinun ja omien harhojen ympärille

• Anonyymi

Mutta läski vanha mies ei ansaitse enempää eikä varsinkaan kaunista ja/tai nuorta naista. Muista tasosi atm!

• Näin on ja voinkin tappaa itseni.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Näin on ja voinkin tappaa itseni.

No niin. Nyt se taas alkaa. Jani haluaa puhua itsemurhasta. juna vai aseella päähän

• Anonyymi kirjoitti:

No niin. Nyt se taas alkaa. Jani haluaa puhua itsemurhasta. juna vai aseella päähän

Sillä ei ole mitää merkitystä. Tuo kirsiki sanoo vaan huomenta ja hyvää yötä. Siinä kaikki taas.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sillä ei ole mitää merkitystä. Tuo kirsiki sanoo vaan huomenta ja hyvää yötä. Siinä kaikki taas.

Sähän oot sanonut että se riittää sulle kun kirsi välittää susta niin paljon että moikkaa sulle. on pusuja ja sydämiä. Ajattelee varmasti sua vaikka ei ole palstalla

• Anonyymi

Hyvää yötä ja levollista unta. Milloin sudella työt alkavat?🤗✨💤🌌

• Viikon päästä olen taas töissä. Kauniita unia sinne. 😊🛰️🌙✨

• Ei ollut 3 vuotta sitten tällästa pahvipäätä täällä. Sillo oli vielä hyvä meno. Nykyisin ihan täyttä pskaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Viikon päästä olen taas töissä. Kauniita unia sinne. 😊🛰️🌙✨

Kohta tulee uni 💤🥱👩hyvät vielä kerran ♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Kohta tulee uni 💤🥱👩hyvät vielä kerran ♥️

Hyvä. Nuku hyvin ja makoisasti. Näe ihania unia. 😊♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

siinä kirsi oli. tuli ja meni heti

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

no saitteko juteltua päivän tekemiset

• Anonyymi kirjoitti:

no saitteko juteltua päivän tekemiset

Telepatialla juteltiin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Telepatialla juteltiin.

ja nyt kaikki on taas hyvin. kirsi moikkaa ja sun olo on loistava

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ollut 3 vuotta sitten tällästa pahvipäätä täällä. Sillo oli vielä hyvä meno. Nykyisin ihan täyttä pskaa.

Jos se johtuukin SINUSTA?

• Anonyymi

Iltaa Susi!
      Aloitus sai ajatuksia mielessä liikahtelemaan. Osaisitkohan susi kertoa miten menee tuossa
      "Löytää rauha sydämeen"
      jutskassa sellaisessa tilanteessa jossa on jollain tavalla loukannut jotakuta tai joitain asioita olis jäänyt selvittämättä jonkun kanssa esim suhteen loputtua tai jonkin ystävyyden katketessa?
      Onko se rauha mahdollisesti mahdoton löytää?
      Entä voiko se rauha kadota joskus paljon paljon myöhemmin samasta syystä?
      Saako sitä rauhaa sydämeen välttämättä ikinä vai voiko sinne sydämeen ja mieleen jäädä kummittelemaan jos valitsee jättää toiselle tuskan ja surun sekä sen toisen nk rikki?
      Kuinkahan kauan sellainen voi kummittella?
      Entä mikä on sun mielipide, voiko tuosta syystä
      "sielu jäädä piinaamaan" tai kummittelemaan?

- jokaiselle sellaista yötä miten ansaitseekaan 💅

• Jos kummituksia on, niin tuo se syy niiden kummitteluun taitaa just olla. En osaa sanoa, miten pitkään sellainen jatkuu...

Tai sitten osa voi olla, kuollut niin äkisti, että on jääny se siirtyminen pois täältä vaiheeseen. Ne on ikään kuin hukassa, vaeltelee ikuisesti, kunnes joku ohjaa ne valoa kohti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jos kummituksia on, niin tuo se syy niiden kummitteluun taitaa just olla. En osaa sanoa, miten pitkään sellainen jatkuu...

Tai sitten osa voi olla, kuollut niin äkisti, että on jääny se siirtyminen pois täältä vaiheeseen. Ne on ikään kuin hukassa, vaeltelee ikuisesti, kunnes joku ohjaa ne valoa kohti.

Iltaa jälleen!

Ikävää että et enempiä vastaillut pitkään kommenttiini. Eikö kiinnostanut kun ei ollutkaan joku nuori ihana nainen joka lirkuttelee?
        Vai olisitko ehkä samalla joutunut ajattelemaan osuuko sinuun osittain, ja olisi aivan kamalaa joutua tavallaan myöntämään jopa itsellesi asia?
        -............... 💅

• Anonyymi kirjoitti:

Iltaa jälleen!

Ikävää että et enempiä vastaillut pitkään kommenttiini. Eikö kiinnostanut kun ei ollutkaan joku nuori ihana nainen joka lirkuttelee?
        Vai olisitko ehkä samalla joutunut ajattelemaan osuuko sinuun osittain, ja olisi aivan kamalaa joutua tavallaan myöntämään jopa itsellesi asia?
        -............... 💅

Nyt on taas jotenkin minulle vaikeaselkoista tekstiä ja ajatuksen juoksua. Aivan ku kuka tahansa mies, tykkäis lirkuttelusta nuoren ja nätin tytön kanssa. Sitä on tietenki vanhempien naisten vaikea hyväksyä, sen on täällä saanu huomata.

Kyllä mä sun viestiin jo vastasin mielestäni. En mä mitään esseitä osaa kirjoittaa, enkä kuvitellut että tarvitseekaan.

Mikä osuu minuun? En ymmärrä tuota kohtaa nyt ollenkaan.

• Yksin kulki, susi karva kellahti,
      Erämaan tiellä, yksin vaelsi,
      Ei ollut kumppani, ei ollut veli,
      Sydän kylmä, mieli murheinen.

Kylmät tuulet, pohjoisen viimat,
      Läpi öiden, läpi synkkien metsien,
      Ikiaikainen kaipuu sydäntään raastoi,
      Yksin oli, yksin jäikin, susi erämaan.

Kuun valo kalpea, sen ystävä ainoa,
      Tähdet kaukana, mutta niitäkin ikävöi,
      Ei ollut laumaa, ei ollut suuta,
      Joka lohtua antais, joka hymyyn saattais.

"Forever alone", susi huokaisi,
      Ei kumppania rinnalleen saanut,
      Kulki kaukana, yli tunturien,
      Yksin lauloi, yksin itki, yksinäinen susi.

Mutta susi tietää, vaikka yksin vaeltaa,
      Voima on siinä, joka yksinään jaksaa,
      Erämaan valtias, metsien kuningas,
      Vaikka yksinäinen, ei silti heikko.

Näin susi kulki, näin susi lauloi,
      Kalevalan mailla, ikuisuuden tiellä,
      Forever alone, muttei koskaan murtunut,
      Yksinäinen susi, ikuisuuden vaeltaja. 🐺

• Anonyymi

Sitä tulisi elää asianmukaisen tietoisena asioiden kulusta maailmassa sillä aina kun jollakin tavalla menettää itsehillinnän tai joutuu onnettomuuteen, suuttuu tai menettää sydämensä osoittaa havaitsevansa asiat toisin kuin odotti, ja näin ollen on elänyt virheellisessä tietoisuudessa, ei siis ole tuntenut maailmaa ja elämää, ei tiennyt kuinka joka askeleella oman tahdon ylittävät niin elottoman luonnon mahdollisuudet kuin toisten päinvastaiset päämäärät ja aikomukset ja jopa toisten inspiroima pahuus, ei siis joko ole käyttänyt järkeään saavuttaakseen yleistä tietoa tästä elämän ominaispiirteestä tai puuttuu ihan silkkaa arvostelukykyä kun ei taaskaan tunnistanut yksittäisessä sitä minkä kuitenkin jotenkin oppinut tietämään yleisesti, ja on siksi niin yllättynyt ja menettää itsehillinnän, siksipä jokainen into ja nautinto onkin virhe, illuusio, koska mikään saavutettu toive ei voi pysyvästi tyydyttää, ja myös siksi, että kaikki vain lainaa sattumalta määräämättömäksi ajaksi ja peruttavissa milloin tahansa, ja siksi olisi viisainta pitää itsensä erossa niin riemuista kuin surusta ettei mikään häiritsisi omaa ataraksiaa, öitä 🌜

• Anonyymi

Iltalääkkeet tais jäädä ottamatta?

• Anonyymi

Susi hehkuttaa ylpeänä yksinäisyyttään, samalla kuitenkin itkien rakkauden puutettaan.

En ole matikkanero. Mutta osaan laskea kaksinaamaisuuden summan yhteen. Bipolaarilääkitys ottamatta?

• sinä ja sinun bibolaarilääke. Et ole mikään lääkäri taikka psykiatri sellaisia määräämään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

sinä ja sinun bibolaarilääke. Et ole mikään lääkäri taikka psykiatri sellaisia määräämään.

Angstailu totuudesta ja aiheesta paljastaa, että sulla on susi nyt jäänyt lääkkeet pahemman kerran ottamatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Angstailu totuudesta ja aiheesta paljastaa, että sulla on susi nyt jäänyt lääkkeet pahemman kerran ottamatta.

Ei ole mitään diagnosia tehty, eikä lääkettä määrätty.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kehoitan vahvasti menemään psykiatrin juttusille. Sulla ei todellakaan ole kaikki kunnossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kehoitan vahvasti menemään psykiatrin juttusille. Sulla ei todellakaan ole kaikki kunnossa.

Ei olekaan, ja se tuskin ketään kiinnostaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Valetta. Ite oot jo kauan sitten täällä toitotellut, että sulla on vaikea masennus. Sitten luulet parantuneesi siitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Valetta. Ite oot jo kauan sitten täällä toitotellut, että sulla on vaikea masennus. Sitten luulet parantuneesi siitä.

Ei ole vaikea, vaan keskivaikea. Kyllä mä olen aika lähellä sitä pistettä, että olisin sen takia pitkällä sairaslomalla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole vaikea, vaan keskivaikea. Kyllä mä olen aika lähellä sitä pistettä, että olisin sen takia pitkällä sairaslomalla.

Kiitos tiedosta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei olekaan, ja se tuskin ketään kiinnostaa.

Lähde lääkäriin!

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mistä tiedät, että on keskivaikea, kun juuri kerroit, ettei mitään diagnoosia ole tehty?
        Puhuit jälleen itsesi umpikujaan 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, että on keskivaikea, kun juuri kerroit, ettei mitään diagnoosia ole tehty?
        Puhuit jälleen itsesi umpikujaan 🤣

Ei ole mitään bipolaari diagnosia. Olen ollu psykiatrin juttusillaki reilu vuos sitte, masennuksesta juteltii.

• Anonyymi

Ei toi mene siihen diagnoosiin kyllä ainakaan kokonaan.

• Anonyymi

Se mul on ollu aina mä en stressaa muiden asioista kun en stressaa edes omistani

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      135
      1371
    2. Olet aika nokkela nainen

Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin
      Ikävä
      81
      1223
    3. Älä nainen vaivu

Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.
      Ikävä
      65
      1184
    4. Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M
      Maailman menoa
      143
      1172
    5. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      97
      1119
    6. Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."

Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1061
    7. Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?

Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h
      Ikävä
      76
      939
    8. Älä mene.....

Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.
      Ikävä
      60
      869
    9. Kuvaile emojeilla kaivattuasi

ja miksei itseäsikin. 💁
      Ikävä
      49
      847
    10. Ei natsaa valitus

Nurin meni höperö valitus.
      Ähtäri
      37