Eli oon 012 tyttö ja mua pelottaa että mun pikku siskolla joka on 014 alkaa menkat ennen mua(mulla ei siis oo viel alkanut) mut koska sillä Alko valkovuoto nuorempana ku mulla, ja mulla on ollut nyt valko vuotoa noin vuoden tai vähän yli.Ja siis voisko mun menkat alkaa Pian, ku mulla oli viime viikolla mun pikkareissa semmosia tosi pieniä veri pisaroita ja oon koko ajan väsyny ja entistä herkempi ja mul on pää tosi usein kipee.Niin auttakaa!!
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ehkä sullakin alkaa menkat pian.
Sitä on ihan turhaa surra, alkaako siskolla aikaisemmin kuin sinulla.
Mikä siinä olisi niin pahaa, jos hänellä alkaisi ennen sua ?- Anonyymi
No siis mulle tulee siitä vaan myöhäinen olo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis mulle tulee siitä vaan myöhäinen olo
Älä hätäile. Ehdit vielä elämäsi aikana moneen kertaan kyllästyäkin menkkoihin.
Kyllä ne alkaa sitten kun aika on.
Ei siitä mitään oloja kannata tuntea, on sitten myöhemmin tai aikaisemmin.
- Anonyymi
Sulla voi alkaa menkat milloin hyvänsä. Tänään, huomenna, ensi viikolla, ensi kuussa, jouluna tai ainakin ennen ensi kesää. Ehdit saada niistä vielä tarpeeksesi.
- Anonyymi00007
Kyllä ja oon saanut jo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202512Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401762Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6971169- 1081042
- 72998
- 98956
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk86819- 97816
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33766