Myllymäen pyörätie uusi asfaltti kaivettu poikki useasta kohtaa.ei voi kun onnitella kaupunkia jälleen hyvästä työstä
Uusi asfaltti kaivurilla paskaks
18
799
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kilpifetissi se taas jaksaa 🤣😅
- Anonyymi
Ei mainittu sen kaivurin kilpeä. Kuse muuntajaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mainittu sen kaivurin kilpeä. Kuse muuntajaan
Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi
Juu se on hyvä tehdä vähän hidastetöyssyjä näille sähköpyörillekin jo nykyään, sen verran tyhmän näköstä kaahaamista tuntuu olevan jo liikkeellä.. kuola poskella sotketaan kuuttakymppiä tunturin rämällä ohitte ja siittä napit korvilla autojen eteen edes katsomatta tuleeko mistään ketään.
- Anonyymi
Mitäs sotket hähähää
- Anonyymi
Eihän sitä riitä kaupungin ukoilla töitä jos ei tehdä kaivantoja että pääsee toiset ne täyttämään ja vielä asfaltoimaan.
- Anonyymi
Jännää kääkk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää kääkk
piere ikeniis, kosminen iltanyytti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piere ikeniis, kosminen iltanyytti.
Pure munkki rapamaha
- Anonyymi
Idiootit röhöttäjät eivät ymmärrä, että itse joutuvat veroina maksamaan moiset huippusuunnittelun kukkaset...
- Anonyymi
Joko pietiläntien remontin sössijä sai lopputilin, tais saada ylimääräisen palkkion ku ei menny kun 50 000e susille.
- Anonyymi
Lepakko rinsukka
- Anonyymi
Eipä huolta, kyllä kansa maksaa.
- Anonyymi
Joo ja koko Miekkainpetäjän suora on täynnä tasaisin välein heittoja. Upea onnistuminen sekin! Kuka otti työn tuommoisena vastaan?
- Anonyymi
voi kulta,piipitä lujemmin😃
- Anonyymi
Mikä täällä onnistus.
- Anonyymi
Huikeaa osaamista taas kerran, huomataan jälestäpäin että sadevesiviemäröinti puuttuu ja revitään uusi asfaltti auki, ja sitten joku paikallinen kyky tulee tekemään jonkin haistapaska korjauksen asfalttiin, noita paikkoja ei kyllä täällä ole ikinä osattu tehdä, yleensä joku röpelöinen patti tehdään
- Anonyymi
Verorahoilla sitä ammattikoulunmäkeä tongitaan mutta ei nyt kyllä kunnanhommaa ole kuitenkaan. Ely keskusko se nyt on nimeltään,entisiä tielaitoksennhommia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068