On tämä maailma outoa, kun otat lainaa pankista pankit luovat rahan tyhjästä, eli kun laina-anomuksesi on hyväksytty pankilla ei ole sinulle lainaamaansa rahaa lainkaan, vaan kun raha siirtyy tilillesi, se vasta syntyy..
Mihin tämä johtaa, pankkit voivat luoda 100 euron talletuksella jopa 10.000 euroa lainarahaa, kun vakuusvaatimus on 0.8 prosenttia talletuskannastaan, mihinhän tämä johtaa tulevaisuudessa, kun tätä on jo nyt harrastettu vuosi kymmeniä, siitä lähtien kun markka irrotettiin kultakannasta.
siis rahanarvo määräytyy uskomukseen että se on sen arvoista, ei siis euron arvo on yksi euroa onko herää kysymys...
Kun tallettajat haluaa rahansa pois pankista, pankeilla ei ole varaa maksaa niitä koska niillä ei niitä edes ole, tätä kutsutaan talletuskadoksi, joka voi kaataa koko pankkijärjestelmän hyvin helposti, miksi tallaisia riskejä otetaan turhan takia.
By NumBall Vantaa (kotona) 63v.
Pankit luovat rahaa tyhjästä...
11
265
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko yksinäinen vai miksi teet näitä "fiksuja" aloituksia tänne Thaimaan matkailupalstalle?
- Anonyymi
Tyhjästähän ne vääntää sun ja lippalakin eläkkeetkin!
- Anonyymi
Miten aloitus liittyy thaimaan matkailuun?
- Anonyymi
Etelä-Savolaisen saunan kiukaan verran.
- Anonyymi
Pasanen on ottanut luottokortin lisäksi lainaa, että saa maksettu Torista hankittavat huonekalut ja ostettua reitittimen ihan omaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen on ottanut luottokortin lisäksi lainaa, että saa maksettu Torista hankittavat huonekalut ja ostettua reitittimen ihan omaksi.
Jos sun kaikki päivitäiset ajatukset saatettaisiin kirjalliseen muotoon, niin se kävisi oppikirjasta psykiatrian opiskelijoille esimerkkinä mitä pitää sisällään äärimmäinen hulluus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-Savolaisen saunan kiukaan verran.
Onko kymppi tehnyt kiukaasta aloituksen????
- Anonyymi
Raha on kuin napanöyhtä. Sitä tulee aina, sanoisin melkeipä tyhjästä.
T: Silkkipaitulimiäs - Anonyymi
Kikkelis kokkelis, se on Puppe tässä moi! Arvatkaa mitä?
- Anonyymi
Kävin juuri vaihtamassa ruplia bahteiksi, sain yhdellä ruplalla 29 satangia.
- Anonyymi
Rupla on hyvä valuutta Thaimaassa koska kurssi on tosi hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579