Uusi hieno tori

Anonyymi-ap

Nyt sitten järki käteen! Uusi tori melkein valmis ja nyt sitten sänky rekka parkkeerattu lavan eteen missä laatoitukset. Onkohan lupa myönnetty? Hienosti painautuu pohjat ja laatoitus tuommoisen kaluston alla. Jos lupa myönnetty siihen, niin ei paljon järki päätä pakota!

33

2029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jo on huonosti tehty kiveyksen pohjat jos ei tuommoista kestä .

    • Anonyymi

      Vedä nyt aloittaja vaikka jälkikäteen. Taidat olla näitä katkeria humppapersuja joille
      kaikki on valitettavaa kaikessa. -Ikävää porukkaa. :(

      • Anonyymi

        Tässä taas Konnevesiläisten tyhmyys tiivistyy,ihmisellä saa ja pitääkin olla mielipide asioihin. Polittiikan joka asiaan vetää vain,henkilö,jonko pöntössö pöhissee.


    • Anonyymi

      Kivat öljyläiskät ainakin jätti rekka jälkeensä.

      • Anonyymi

        Liukas lattia, hyvät tanssit!


    • Anonyymi

      Hyvä tyhjä alue käydä polttamassa autolla kumia.

      • Anonyymi

        Pitää kokeilla seuraavalla poutakelillä mopon rengastakin..... donitsit pitää polttaa!!!!


      • Anonyymi

        Tuo öljymäinen ratkaissee kuminpoltto-ongelman;)


    • Anonyymi

      Mutta kaiken kaikkiaan saimme sävykkään puistotori-alueen joka näyttää parhaim-
      mansa vasta tulevana suvena kun rakennusvaiheen jälkeen luonto puhkeaa kukkaan-
      sa. Kiitos kunnalle ja rakentajille, puistosta tulee hieno. ;))

      • Anonyymi

        Mikähän siinä puhkeaa kukkaan? Tekemätön nurmikko jonka piti olla 69-tien tasolla...tais jäädä täytöt tekemättä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä puhkeaa kukkaan? Tekemätön nurmikko jonka piti olla 69-tien tasolla...tais jäädä täytöt tekemättä .

        Ei tuolla kustannusarviolla voi tuon enempää täyttyä… Kukkaan ei kyllä puhkea mikään kun ruohonleikkuri säksättää…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuolla kustannusarviolla voi tuon enempää täyttyä… Kukkaan ei kyllä puhkea mikään kun ruohonleikkuri säksättää…

        Keto ei Konnevedelle kelpaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä puhkeaa kukkaan? Tekemätön nurmikko jonka piti olla 69-tien tasolla...tais jäädä täytöt tekemättä .

        Kun nurmikko itää ja istutukset kasvavat, puistosta tulee todella hieno. Mutta näille Konneveden junteillehan ei mikään kelpaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nurmikko itää ja istutukset kasvavat, puistosta tulee todella hieno. Mutta näille Konneveden junteillehan ei mikään kelpaa...

        Viekää se saatan peltihäkkyrä pois,jos se on taidetta,niin minä olen Elvis.Naurettava hökötys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viekää se saatan peltihäkkyrä pois,jos se on taidetta,niin minä olen Elvis.Naurettava hökötys.

        Ei se kyllä minunkaan silmissäni kaunistus ole…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viekää se saatan peltihäkkyrä pois,jos se on taidetta,niin minä olen Elvis.Naurettava hökötys.

        Juntit ei ymmärrä taidetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juntit ei ymmärrä taidetta.

        Tuohan on junttitaidetta;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viekää se saatan peltihäkkyrä pois,jos se on taidetta,niin minä olen Elvis.Naurettava hökötys.

        Ehkäpä oletkin itse naurettava Elvis..? Sammakot eivät taidetta tajua, ymmärryksestä puhu-
        mattakaan. ;(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viekää se saatan peltihäkkyrä pois,jos se on taidetta,niin minä olen Elvis.Naurettava hökötys.

        En minä ainakaan ole nauruun tukehtunut tämän taideteoksen edessä. Se alkaa jo olla mie-
        lestäni osa konnevetistä perinnemaisemaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juntit ei ymmärrä taidetta.

        Taide ei ymmärrä junttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taide ei ymmärrä junttia.

        Kyllä täytyy ihmisen olla henkisesti jälkeenjäänyt ,kun vertaa ihmistä sammakkoon. Lataamo ainesta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täytyy ihmisen olla henkisesti jälkeenjäänyt ,kun vertaa ihmistä sammakkoon. Lataamo ainesta.

        Päinvastoin, sammakko on eläintoverimme. -Etkö sitäkään tennyt?


    • Anonyymi

      Toripuistosta tulee vielä kaunis kokonaisuus kun se ensi keväänä puhkeaa kukkaansa.
      --Kiitos rakentajille hyvästä työstä.

    • Anonyymi

      Hyvä siitä tulee, eikä se nyt valmis ole vaan muotoutuu aikain tarpeen mukaan oman-
      laisekseen. -Ei piä hättäillä. <3

    • Anonyymi

      Jukola sais jo riittää.

    • Anonyymi

      Jukolaa työnnetään väkisin joka paikkaan. Ei se nyt niin upeaa ole. Onneksi kunnalla on ylimääräistä rahaa, niin antaa palaa! Nuoriso luultavasti huolehtii torilavan lisäkoristeista.

      • Anonyymi

        No oisko sinulla ollut esittää jotakin "upeampaa"? On ihan OK, että käytetään oman kunnan yritysten osaamista/tuotteita.


      • Anonyymi

        Suomesta löydät kyllä kunnan jossa ei käytetä rahaa mihinkään ylimääräiseen koristeluun tai taiteeseen. Ei välttämättä edes nurmialueiden leikkaamiseen. Siellä sinun olisi hyvä olla missä urheilukenttäkin puskee pajua ja lupiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomesta löydät kyllä kunnan jossa ei käytetä rahaa mihinkään ylimääräiseen koristeluun tai taiteeseen. Ei välttämättä edes nurmialueiden leikkaamiseen. Siellä sinun olisi hyvä olla missä urheilukenttäkin puskee pajua ja lupiinia.

        Sehän on Konnevesi ns.pururadan ympäristö haisee. Ketä varten on hiihtomaan rakennukset,hyvinvointiportaat olis hyvät.sinne ei vaan huonojalkainen pääse,koska ei ole kuin kynnöspelto tienä.Kinnunen on muka vanhusten liikuntaohjaja.Ja paskat. YM.YM. Mikään ei tunnu kiinnostavan ,kui Rautalammin kansallipuisto.Laittakaa seuraavaksi Sirkus pellet löytyy kunnantoimistosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on Konnevesi ns.pururadan ympäristö haisee. Ketä varten on hiihtomaan rakennukset,hyvinvointiportaat olis hyvät.sinne ei vaan huonojalkainen pääse,koska ei ole kuin kynnöspelto tienä.Kinnunen on muka vanhusten liikuntaohjaja.Ja paskat. YM.YM. Mikään ei tunnu kiinnostavan ,kui Rautalammin kansallipuisto.Laittakaa seuraavaksi Sirkus pellet löytyy kunnantoimistosta.

        Eipä se huonojalkainen niitä kuntoportaita nouse vaikka kulkisi päällystetty tie niiden juureen. Jos sinne asti pääsisi, niin kohta valittaisi kun ei ylös pääse hissillä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se huonojalkainen niitä kuntoportaita nouse vaikka kulkisi päällystetty tie niiden juureen. Jos sinne asti pääsisi, niin kohta valittaisi kun ei ylös pääse hissillä.

        Kuuleppas,kyllä kulkee !! Ota asioista selvä.ennenkuin auot päätäsi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on Konnevesi ns.pururadan ympäristö haisee. Ketä varten on hiihtomaan rakennukset,hyvinvointiportaat olis hyvät.sinne ei vaan huonojalkainen pääse,koska ei ole kuin kynnöspelto tienä.Kinnunen on muka vanhusten liikuntaohjaja.Ja paskat. YM.YM. Mikään ei tunnu kiinnostavan ,kui Rautalammin kansallipuisto.Laittakaa seuraavaksi Sirkus pellet löytyy kunnantoimistosta.

        Kyllähän sie nyt ihan itse pellen roolia pelaat,pitäisikö huonojalkaisille hiihtomassa olla ihan
        oma pulkkarinne vai kui? -Ja mikä ihme on Rautalammin kansallipuisto?
        Taidat olla näitä ankeita persu-piruparkoja joilla on mielipaha ihan kaikesta minkä näkevät
        mutta mistään mitään ymmärtämättä kähisevät kuin kiimaiset teeret soitimellaan. :))


    • Anonyymi
      UUSI

      Hieno tuli toripuistosta. Kaunis kiitos rakentajille! <3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe