Kahviteltasko

Anonyymi-ap

Mutta eipä tee mieli, kun valikoimassa on tarjolla ei oota jo iltapäivällä. Viihtyvyyskin samaa tasoa kuin venäjällä

16

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos tarkoitat W-alkuista niin samaa kuullut.

• Anonyymi

kaikki toimii

• Anonyymi

Voi reppanaa.

Kuvitteletko että saisit illalla alennushintaan tuotteita?

Mäne aikasemmin kahville, ja osta pullukkas. Aivan turhaa kitinää niin kuin rotkolan tyypiltä jostain rekka-auton pysäköimisestä

• Anonyymi

Äänekoskella ei ole yhtään viihtyisää ja rauhallista kahvilaa.
      Mikään S kaupan nurkkaan ja käytävän viereen tungettu kahvio ole viihtyisä.
      Ei kahvio jossa witriinissä pari kuivaa pullaa päivästä toiseen Kosken Helmi palvelukin aina tympeää.
      Näissä muissa aivan sama viihtyisyys puuttuu.
      Joku Wanha Asema Suolahdessa auki milloin sattuu ja hinnat kalliimmat kuin Helsingissä. Oho hoijaa…
      Yksikin oikeasti palveleva viihtyisä ja tarjonnallaan kilpaileva olisi varmasti Äänekoskella mukava ja menestyvä.

• Anonyymi

älä taas wingu, opettele hyväksymään asiat niinkun ne ovat, toisaalta voithan aina pysyä kotona .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä taas wingu, opettele hyväksymään asiat niinkun ne ovat, toisaalta voithan aina pysyä kotona .

Mee nesteelle puremaan munkkia hopi hopi

• Anonyymi

Kannattaisko antaa suoraa palautetta kahviloitten pitäjille, niin asiat voisi muuttua.

Mutta kun sulla on vaan täällä tapana kitistä joka asiasta, tuskin kukaan yrittäjä täältä tulee mitään lukemaan.

Mutta voisitko vähän avata että mistä moinen katkeruus kaikkea kohtaan johtuu, eikö isäs halannu sua tarpeeki kun olit pieni, jäikö jokin leikkiauto saamatta kun vanhempasi osti niillä rahoilla ruokaa.

Eikö peniksesi ole kehittynyt niin kuin muilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee nesteelle puremaan munkkia hopi hopi

nesteellä ihanat munkit ja tuore kahv🥰

• Anonyymi

Ja jos totta puhutaan niin Nesteellä on parhaat munkit.

• Anonyymi

Löytyikö kahvikaveria?

• Anonyymi

Tuu mun pöytään, mää tarjoan. On rahaa, hyvät tulot ja iso....

• Anonyymi

Paras kahvi on äänekoskella alkulassa.

• Anonyymi

Olen asunut Äänekoskella vuosia
      Siitäkin on aikaa vuosia kun olen käynyt kahvilla Äänekoskella.Ei ole paikkaa missä kävisi.
      Jossain muualla kyllä lähes viikottain.
      Kahvilla käynti on jo nykyisin sen verran arvokasta muine tykötarpeineen ,että haluaa viihtyisän paikan missä käydä.
      Sellaista ei Äänekoskella ole.
      Hintataso ,palvelu viihtyväisyys eivät kohtaa Äänekoskella.
      Jokainen saa itse valita missä käy kahvilla ja millä perusteilla.
      Kaikilla ei ole varaa käydä missään kun kahvipaketin saa jo yhdellä kahvilla käynnillä.

• Anonyymi

Miten voit tietää mistään tasosta, et ole käynyt vuosiin ja nyt tiedät millaisia kahviloita koskella on, olet kyllä ihme jäbä. Mene muualle trollaan.

• Anonyymi

n.10 egee kahvi ja pulla, sillä saa puhtaan kupin, lautasen , istumapaikan, pöydän ja palvelun, kotona joudut keittään kahvin. likaamaan astian ja alusen, joudut yksin istumaan ja ihmettelemään tiskaamaan

• Anonyymi

Voisit koettaa vaikka itse yrittää kahvilan pitoa Äänekoskella, missä ei matkailijoitakaan ole tungokseen asti. Kahvilan pito on huono bisnes, ei siinä kukaan pysty elantoaan hankkimaan. Voit keittää myös itse kahvisi ja kutsua parhaat ystäväsi kotiisi kahville. Herkkupullat kannattaa aina varata tai ystäväsi tulevat viimeisen kerran luoksesi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      33
      2104
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      47
      1721
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1496
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1236
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1034
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      988
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      865
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      862
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      799
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      753
    Aihe