Minkan kans

Anonyymi-ap

Nyt on pakko kertoo elämäni erikoisimmasta tapahtumasta, sattu ihan täs joitain päivii sitten. Hyppäsin illalla Kivistöstä I-junaan meininkinä käydä stadissa perjantai illan oluella parilla. Juna oli aika yhjä siihen aikaan stadin suuntaan, mut sit Malminkartanosta tuli nainen istumaan mua vastapäätä. Nainen oli todella kaunis ikää 25-30v ehkä, vähä erikoisen näköinen kuitenki, pitkä hoikkavartaloine, pienet tisut, mustat olkapäille ulottuva letti, hillitty mut tyylikäs meikki, korkkarit, kesämekko, mekko selästä auki ja edest aika alas uurrettu.

Oli pakko vähän väliä vilkuilla sitä koska oli tosi seksikäs pakkaus, sekin välillä vilkuili mua ja hymyili. Sit se kääntyi katsomaan ikkunasta ulos ja kun oli sivuttain niin erotin leuan alla aataminomenan, meinasin tukehtuu yskänpuuskaa sen verran järkytti kun tajusin että kyseessä oli kundi. Nainen tai siis mies, sanotaan nyt sitte nainen, olise niin kaunis, se katseli mua vähä näreissään ja kysyi että tajusitko pahvi ny jotai? Vastasin vaan että taisinpa tajuta: no, mitäs mieltä kysyi sit. No, mitäpä täs pesunkestävänä heterona, aloin muka vitsailla, mut täytyy myöntää että aloin olla aika kiihottuneena naisesta.

Sanoin että oot kyllä kaunein nainen, tai mies, miten nyt ite tahot, jonka oon nähny pitkään aikaa, ja oot kyllä aika haluttava pakkaus, onks sulla asiat talllella tuolla alhaalla? Tää vastas vähän nauraen että on ne, eivätkä oo mihkään katoamassakaa, ja hyvin toimii. Sit se kysyi että onks sulla kokemusta tämmösestä? Vasta ei oo, se että haluatko? Saatampa haluta sanoin mä.

Sit kuulutettiin jo Haagaa, ja tää nainen sanoi että jäädään seuraavalla pois, kävellään sinne ruusupuistoon käveleen ja juttelemaan rauhassa, lämmin pimee ilta jo, vastasin että sopii. Se sano että hän menee edeltä ja seuraa parinkymmentä metria mun takana. Sitte jo jäätiin laiturille ja nainen lähti käveleen Pohjois-Haagan suuntaan, ja lähin seuraamaan sitä. Mietin siinä seuratessa että mitä ihmettä Jape oot tekemässä? Alatko homoleimaan sen kanssa? Vastasin ite itelleni että ehkäpä, eipä ole juuri seksii irronnu lähiaikona muutenkaan, alkaa olla halut pinnassa, varsinkin tämmösellä nelikymppisellä eronneella miehellä.

Nainen käveli puiston portista sisään ja seurasin sitä, sit se poikkes sellaselle sivupolulle mis oli kävelylankut ja kaiteet, ketää muita ei ollu näkyvissä. Jäin vähäks aikaa seisoskelemaan ja miettimään ja järki käski että lähe nyt Japi vetään täältä.

Enmä lähteny, vaan kävelin syvemmäl sinne polulle, sielä oli jo melkein pimeetä, ei oikein erottanu mitään kunnolla, mutta sitten mä näin tupakanpään punasen hehkun ja menin sen naisen viereen. Mikä sun nimi on kysyin, vastasi että Minka, töräytin että ai Mikastako taivuteltu ja sanoin että mä olen Japi, se sano että vittu mikä urpojapi, just tollasta tytöilijät haluu kuulla, joopa joo Mika mikä Mika. Sanoin että sori, tuli vahingossa, Minka on kaunis ja seksikäs nimi niinku oot säkin kaikin puolin.

Sit tää Minka heitti natsan pois, ja kieto kädet mun kaulalle ja alkoi suudella, kieli työnty syvälle mun suuuhun ja se alkoi imeä voimalla mun kieltä suuhunsa, aivan kuin ois antanu kyrvälle imuja ees taas.

Nyt täytyy myöntää että pamahdin suutelusta täyteen kiimaan ja kalu alkoi seistä niinku joku vieteriukko. Minka imi ja puri mun huulia samalla kun hiero farkkujen etumusta ja tuns kovan elimen farkkujen alla. Sit se alko suukotella ja imee mun kaulaa, ja sano että no, mitäs nyt japi poika, alkaako tyttöilijä kiihottaa.

6

2011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää ois unelma jos tapahtuis

• Anonyymi

Minkan kans2

Sit Minka alkoi näykkiä mun korvanlehtee ja sanoi: kosketa mua, kosketa mua sieltä. Vein käteni mekon päälle jossa tunsin kovan kohouman ja nostin mekkoa ylöspäin, Minkalla ei ollu mitään mekon alla, siis vaatteita ja käteni osu kovana ja kosteena olevaan siittimen kärkeen ja Minka värähteli ja alko hengittää raskaasti kun aloin vedellä esaria terskan yli, takas, eteen ja uudelleen terskan taakse. Minkan alapää ja kivekset olivat täysin posliinina, otin kivekset käteeni ja hellästi puristelin niitä, se uikutti kiihottuneena koko ajan.

Samalla se avas mun vyön ja laski farkut alaspäin et sai mun kyrvän käteensä. Uuh.. ihanan pitkä ja paksu se huohotti. Ite tajusin myös että samoin Minkan siitin oli iso, varmaan jotain 18-19 senttiä pitkä, mut ohuempi kuin mulla.

Sit se huohotti mun korvaan että: mä haluun antaa sulle, rakastele mun reikää kulta, panisitko mua ihana? Mä haluu että kulta tuut mun rakoon takaapäin, haluutko?

Kuiskasin hiljaa että mä en oo koskaan halunnu mitään niin paljo ku sitä, mä oon ihan kiimasta sekaisin susta,oot niin kaunis ja taas suudeltiin ja ja imettiin toistemme huulia ja kieltä. Sit se sano että suutele mun rintoja ne on tosi herkät. Minka laski mekkonsa yläosan olkapäiltä vyötärölle ja ylävartalo oli täysin paljaana.

Minkan rinnat oli ihmeellisen kauniit, ei mitkään miehen tissit vaan pienet naiselliset tisut, koko rinta oli vartalosta suipponeva kärki, sellanen ketunnenä, joka päätty terävään kärkeen, tummaan turpeaan nänninpihaan ja pitkään kovaan nänniin. Miten sulla voi olla näin ihanat tisut kysyin, vastasi että en tiedä, ne oli jo 16 vuotiaana tommoset, ja kun mä tajusin miten muut ikäiset pojat ihaili niitä niin se kiinnostus tyttöilyyn heräs, suutele ja nuole ekana mun kainaloita, ne on puhtaat.

Minka nosti molemmat kätensä ylös ja kainalot paljastuivat. Silmät oli jo tottuneet hämärään ja naismiehen valkoisena kuultava iho, kainalot ja tisu, sekä esilimasta kostea jäykkä siitin olivat kiihottavin näky mitä koskaan olin nähnyt, minä, joka olin pitänyt itseäni perusheterona vielä alle tunti sitten, miten väärässä voikaan itsestään olla ajattelin.

Aloin suukotella ja nuolla kainaloiden pehmää ihoa,kainalokuopissa oli tummaa kainalokarvaa , sekin tuntu hyvältä ja kiimaiselta, pitkin vedoin nuolin kainaloita ja Minka kiemurteli ja ynisi hiljaa.. nyt tissejä se pyysi. Otin toisen tisun käteeni ja aloin hiljaa imemään nänniä ja tunsin miten sen kiima yltyi, mä oon ihan rakastunu suhun, haluun että otat mut takaapäin, anna mulle sun isoo kyrpää, siemennä mua saat mut kokonaan omakses se hoki. Minka hengitti ja läähätti tosi raskaasti, silmät puoliummessa ja kieli ulkona, se näytti ihan joltain kiimassa olevalta läähättävältä narttukoiralta tai joltai.

Sanoin että mulla ei ole kortsuja mukana, onko sulla? Se sano ei ole, tarvitaanko? Mä olen kyllä puhdas, mulla seksiä ollu viimeks vuosi sitten ja testit sen jälkeen, ja jos sä sanot että oot puhdas niin uskon mä sen. Sanoin että en oo nussinu eron jälkee, ja siitä kohta pari vuotta, oon kyllä käyny monta kertaa Kallion thai-runkkauksis mutta se pelkkää käteenvetoa. Ok, tosi hyvä se sano, mä niin haluun sun paljasta kyrpää ja haluun tuntea sun sperman anaalis kun siemennät mua..

• Anonyymi

Upeaa👍Jatkoa kiitos+++++

• Anonyymi

Minkan kans3

Suudeltiin siinä edelleen ja oltiin molemmat todella kiihottuneita. Mun aivois jyskytti koko ajan että JapeJapetsu etkö tajuu että tää on MIES, torjuin ajatusta ja itekseni sanoin että eikä, tää on kaunis ja seksikäs nainen jolla on miehen vehkeet, ja nyt et tyri tätä turhalla hätäilyllä vaan annat parastasi ja tyydytät hän juuri niinkuin hän haluu.

Sit Minka käänsi mulle selkänsä, nojautu kaidepuuta vasten selkä notkolla ja nosti peppuaan ylös näytille ja veti kesämekon helman ylös lanteilleen. Mikä näky, nyt vasta ensimmäistä kertaa kiinnitin huomion se perseeseen. Perse oli kuin täyteläinen persikka, ihana täydellinen naisen perse, poikkeuksena vain että siellä missä näkyi yleensä vitunhuulet ja emättimen reikä niin nyt näkyi paljaaksi ajellut kivekset, ja näky oli jännittävä ja kiihottava. Kurottauduin suutelemaan ja näykkimään Minkan niskaa ja se villiintyi siitä enstisestään, sitten aloin sormin tunnustelemaan rusinareikää, sivelin ryppyistä reikää kevyesti päällä ja se huohotti ootaoota, otan mun kässäristä liukkaria, hänellä oli ollut koko ajan mukana pieni naisellinen kalliinnäkönen käsiveska.

Avasin sen ja sieltä löyty tuubi liukuvoidetta, kuiskasin että oot kyllä kaikeen varautunu, se kuiskas takas että joo, se että varautuu niin se pitää ihanaa kiihotusta yllä. Joo ja en oo mikään jakorasia joksi nyt luulet. Vastasin en todellakaan pidä.

Sitten valutin liukkarii sormiini, ja aloin uudelleen hyväillä rusinanuppua, Minkan perse alkoi pyöriä ja se hengitti ja huohotti tosi raskaasti, työnsin varovasti keskisormeeni sisään anaaliin. Tunsin miten sormi pysähtyi het alkuunsa tiukan sulkijalihaksen eteen ja tunsin miten se teki pumppaavaa liikettä sormen edesssä mutta ei pästäny sormee ohi. Minka sano taas että oota vähän, hän yrittää rentouttaa sulkijalihasta. Meni vielä hetki niin yhtäkkiä kireys sormeni ympäriltä hieman pehmeni ja sain työnnettyä sormeani syvemmälle suoleen ja aloin varovasti nussia ihanan naiseni persereikää sormellani, pumppasin hitaasti edes taas.. Minka uikutti ja vaikeroi hiljaa ja sit sanoi että anna rakas sun isoa siitintä mun vittuun, siemennä mut raskaaksi. Tää kuulosti niin oudolta, mutta tajusin että Minka eläytyy täysillä naisen rooliin, ja se kiihotti entisestään. Olin täysin valmis aloittamaan yhdynnän, pursotin liukkaria terskani päälle ja laitoin sitä vielä lisää Minkan peräreiälle. Sitten tartuin vasemmalla kädellä hänen olkapäästään ja oikealla kädellä vein hitaasti ja rauhallisesti terskanpään persereiällä, Minka huohotti että nyt se on kohdallaan, ala vitun homo työntyä sinne, astu mua rajusti saatanan sonni se hoki koko ajan irstauksia, nää van kiihotti mua kun tunsi miten syvälle sain kyrpäni upotettua suolen syyyksiin. Sitten aloin lempeän soutamis likkeen edestaas, välillä työnsin rajummin pohjaan saakka ja rakkaani huusi kuin eläin käsittelyssäni.

Se alko soperrella että haluu olla yksin mun huora ja lutka, mäs saan pitää sitä spermasankona, siementää spermaa kaikki paikat täyteen.. AAHHHH MITEN MÄ VALUN.. se sano ja kurkotin edestä käteeni sen kovana jöpättävän herkun.. ja tosiaan se valui ihan norona kirkasta esilimaa terskan päästä, hieroin terkan ihan kauttaaltaan limaiseksi ja aloin imeskellä esilimaisia sormiani, maku ja tuoksu oli ihanan kiimalle tuoksuvaa ja maistuvaa, sellainen happamen suolainen.

Yhtäkkiä tajuttiin että joku mies seisoo vieressä ihan lähellä meitä ja katselee. Mies kuiskas hiljaa että anteeksi, en halua häiritä, mutta saisinko katsella teitä ihania nuoria kun rakastelette? Miehellä oli sepalus auki ja sieltä ulos työntyneenä jäykkä terhakka siitin esinahka takana. Mies oli siisti herrasmiehen oloinen ja näköinen, ikää jo varmaan yli seitsemänkymmentä vuotta. Nyökättii molemmat että sopii, ja Minka vielä lisäsi että kiihottavaa kun masturboit siinä vieressä. Sitten mies näki Minkan tahdissa heiluvan ison jäykän siittimen ja sitten vasta ilmeisesti tajusi mistä kysymys, sitten hän huokaisi että ei ole todellista että hän pääsee tälläistä ihanuutta todistamaan, että tyttöpoikaan siitetään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkan kans3

Suudeltiin siinä edelleen ja oltiin molemmat todella kiihottuneita. Mun aivois jyskytti koko ajan että JapeJapetsu etkö tajuu että tää on MIES, torjuin ajatusta ja itekseni sanoin että eikä, tää on kaunis ja seksikäs nainen jolla on miehen vehkeet, ja nyt et tyri tätä turhalla hätäilyllä vaan annat parastasi ja tyydytät hän juuri niinkuin hän haluu.

Sit Minka käänsi mulle selkänsä, nojautu kaidepuuta vasten selkä notkolla ja nosti peppuaan ylös näytille ja veti kesämekon helman ylös lanteilleen. Mikä näky, nyt vasta ensimmäistä kertaa kiinnitin huomion se perseeseen. Perse oli kuin täyteläinen persikka, ihana täydellinen naisen perse, poikkeuksena vain että siellä missä näkyi yleensä vitunhuulet ja emättimen reikä niin nyt näkyi paljaaksi ajellut kivekset, ja näky oli jännittävä ja kiihottava. Kurottauduin suutelemaan ja näykkimään Minkan niskaa ja se villiintyi siitä enstisestään, sitten aloin sormin tunnustelemaan rusinareikää, sivelin ryppyistä reikää kevyesti päällä ja se huohotti ootaoota, otan mun kässäristä liukkaria, hänellä oli ollut koko ajan mukana pieni naisellinen kalliinnäkönen käsiveska.

Avasin sen ja sieltä löyty tuubi liukuvoidetta, kuiskasin että oot kyllä kaikeen varautunu, se kuiskas takas että joo, se että varautuu niin se pitää ihanaa kiihotusta yllä. Joo ja en oo mikään jakorasia joksi nyt luulet. Vastasin en todellakaan pidä.

Sitten valutin liukkarii sormiini, ja aloin uudelleen hyväillä rusinanuppua, Minkan perse alkoi pyöriä ja se hengitti ja huohotti tosi raskaasti, työnsin varovasti keskisormeeni sisään anaaliin. Tunsin miten sormi pysähtyi het alkuunsa tiukan sulkijalihaksen eteen ja tunsin miten se teki pumppaavaa liikettä sormen edesssä mutta ei pästäny sormee ohi. Minka sano taas että oota vähän, hän yrittää rentouttaa sulkijalihasta. Meni vielä hetki niin yhtäkkiä kireys sormeni ympäriltä hieman pehmeni ja sain työnnettyä sormeani syvemmälle suoleen ja aloin varovasti nussia ihanan naiseni persereikää sormellani, pumppasin hitaasti edes taas.. Minka uikutti ja vaikeroi hiljaa ja sit sanoi että anna rakas sun isoa siitintä mun vittuun, siemennä mut raskaaksi. Tää kuulosti niin oudolta, mutta tajusin että Minka eläytyy täysillä naisen rooliin, ja se kiihotti entisestään. Olin täysin valmis aloittamaan yhdynnän, pursotin liukkaria terskani päälle ja laitoin sitä vielä lisää Minkan peräreiälle. Sitten tartuin vasemmalla kädellä hänen olkapäästään ja oikealla kädellä vein hitaasti ja rauhallisesti terskanpään persereiällä, Minka huohotti että nyt se on kohdallaan, ala vitun homo työntyä sinne, astu mua rajusti saatanan sonni se hoki koko ajan irstauksia, nää van kiihotti mua kun tunsi miten syvälle sain kyrpäni upotettua suolen syyyksiin. Sitten aloin lempeän soutamis likkeen edestaas, välillä työnsin rajummin pohjaan saakka ja rakkaani huusi kuin eläin käsittelyssäni.

Se alko soperrella että haluu olla yksin mun huora ja lutka, mäs saan pitää sitä spermasankona, siementää spermaa kaikki paikat täyteen.. AAHHHH MITEN MÄ VALUN.. se sano ja kurkotin edestä käteeni sen kovana jöpättävän herkun.. ja tosiaan se valui ihan norona kirkasta esilimaa terskan päästä, hieroin terkan ihan kauttaaltaan limaiseksi ja aloin imeskellä esilimaisia sormiani, maku ja tuoksu oli ihanan kiimalle tuoksuvaa ja maistuvaa, sellainen happamen suolainen.

Yhtäkkiä tajuttiin että joku mies seisoo vieressä ihan lähellä meitä ja katselee. Mies kuiskas hiljaa että anteeksi, en halua häiritä, mutta saisinko katsella teitä ihania nuoria kun rakastelette? Miehellä oli sepalus auki ja sieltä ulos työntyneenä jäykkä terhakka siitin esinahka takana. Mies oli siisti herrasmiehen oloinen ja näköinen, ikää jo varmaan yli seitsemänkymmentä vuotta. Nyökättii molemmat että sopii, ja Minka vielä lisäsi että kiihottavaa kun masturboit siinä vieressä. Sitten mies näki Minkan tahdissa heiluvan ison jäykän siittimen ja sitten vasta ilmeisesti tajusi mistä kysymys, sitten hän huokaisi että ei ole todellista että hän pääsee tälläistä ihanuutta todistamaan, että tyttöpoikaan siitetään..

Minkan kans 4

Jatkettiin Minkan kanssa samalla panemista kun mies esitteli itsensä että on Heikki, ja vaimon kanssa harvemmin seksiä vaikka onkin kaunis ja seksikäs yli seitsemänkymppinen.

Joten paljon kiitoksia että saa seurata näin läheltä teidän upeaa rakastelua, vaimo kyllä on tietoinen näistä hänen harrastuksistaan

Meitä molempia alko vähä naurattaa, tilanne oli niin absurdi ja koominen, kiimassa oleva mies panee kiimassa olevaa transvestiittia puistossa anaaliin ja vieressä tuntematon vanhus kulli pystyssä esittelee itsensä ja selittää tilannetta niinku jossai kokouksen alussa.

Sitten taas keskityttiin toisiimme, Minkan anaali tuntui ihmeelliseltä, se oli niin käsittämättömän tiukka reikä, se imi ja pumppas mun kyrpää joka oli räjähtämispisteessä. Sit sanoin että nyt pieni paussi, muuten alan jo siementää ja oltiin vähän aikaa liikkumatta. Tunsin vain että Minkan anus supisteli ja teki punppaavaa liikettä terskani ympärillä, olin vetänyt kyrpää vähän anaalista ulos ja terska oli juuri sulkijalihaksen ympäröimänä.

Sitten taas aloin hiljaa soutavan edestaas liikkeen perseessä, ja Minka huohotti ja uikutti.. pane rakkaani, anna poikavitulle kunnon kyrpää.. ooohhhh… Vieressä Heikki vatkasi paksua tappiaan silminnähden kiimassa koska tapin päässä kiilteli kirkasta esilimaa.. saanko kokeilla ottaa kaunotar sinun isoa klittakyrpää suuhun hän kysyin.. ala vaari vaan lutkuttaa.. en kyllä kestä kauan kun ruiskin Minka vastasi. Nopeasti Heikki kumartui alas meidän allemme polvillaan ja alkoi suukotella ensin terskaa ja lipoi esilimat suuhunsa.. hoki samalla että ihanalta maistuvaa kyrpätytön kiimalimaa, sitten upotti koko aisan syvälle suuhun ja alkoi imeä pitkin vedoin.. AAAHHHHH.. mikä kyrvänlussuttaja lutkuttaja oot Heikki, oot tosi taitava lutkusuu Minka voihki.. varo vaan mä ruiskin millähetkellä hyvänsä.. Heikki mumisi kyrpä suussa että haluu suuhunsa ja niellä joka ikisen kyrpätytön spermatipan joka irtoo.

Täs vaihee aloin tuntee että siemenneste lähtee munaskuista liikkelle ja tartuin Minkan tisuihin puristellen nännejä ja huohotin että nyt alan laueta, siitän ja siemennän sun poikaemättimen niinku halusitkin.. minka huusi jo suoraan kiimahuutoa että pelkäsin että se kuuluu viereisille kerrostaloilla. Sitten tunsin räjähtävän orgasmin ja miten kyrpäni alkoi valuttaa voimalla spermaa ihanaan poikapilluun. Samaan aikaan Minka huus että imeime homoukko saat suuntäydell… aaahhhh.. Ja Heikki imi ja imi spermat viimeiseen pisaraan ja nieli kaiken kiimoissaan.

Oltiin siinä ensin raukeina paikallaan ja sitten varovasti irtauduttiin yhdynnästä, kuului vaan plops kun veltto munani putosi anaalista ulos ja spermani alkoi ryöpytä alas maahan lankuille. Voi rakas miten paljon sulta tuli siementä Minka sanoi ja otti käsilaukustaan kosteuspyyhkeita ja hellästi puhdisti siittimeni ja sen jälkeen anaalinsa.

Heikki makusteli vielä suussaan Minkan siementä ja veteli kädellään hitaasti jäpöttävää tappiaan, esinahkaa edestaas terskan yli. Heiii, täälläaän on yks joka ei oo vielä saanu, mä autan sua huudahdi Minka ja polvistuin Heikin eteen,

mitä hitsii alotin vähä hermostuneesti, mutta Minka keskeytti ärsyyntyneenä: kuules jappeli, me on tunnettu kaks tuntii, ja sä oot jo mustankipee, jos meinaat omistaa mut niin ensin sun on annettava mulle täys vapaus. Sanoin hiljaa että tottakai, ymmärrän. Sit se sanoi heikille että en mä sulta loppuun asti ota suuhun, saat roiskii mun tisuille.

Montaakaan imaisua ei Minka ehtiny tehdä kun Heikki veti kalunsa pois suusta ja ohjas spermaryöpyn suoraan Minkan rinnoille, siementä tuli useita voimakkattaita sykäyksia ja ihmettelin että mieten vanha mies voi siementää noin runsaasti...

• Anonyymi

Olipa kiihottavaa lukea ja samalla runkata kovaa kullia.
      Hyvä tarina,kuvittelin itseni panemaan Minkan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      77
      4822
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      183
      4570
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      52
      3803
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      83
      3190
    5. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1765
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      25
      1524
    7. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1338
    8. Mulle tuli tunne

Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?
      Tunteet
      22
      1252
    9. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      15
      1174
    10. Mitä tykkäät

Tunnetkohan sinäkin Rakkaani sen miten vanha ja raskas energia katoaa…
      Suhteet
      38
      1121
    Aihe