Ei yhtään liian aikaisin iki-istuja hallituksessa älyä erota. Pikemminkin olisi saanut olla asettumatta ehdolle jo aikoja sitten! Kukahan tulee tilalle? Saisi olla topakka, ettei kaikki viranhaltijoiden ehdotukset mene läpi kuin vesi siivilästä.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Hänellä on pitkä kokemus ja asiantuntevuus. Toivottavasti jatkaja yhtä hyvin perillä asioista. Toivotaan tosiaan niin.
- Anonyymi
Kunhan ei S. K tule jatkamaan!
- Anonyymi
Vai pitkä kpkemus Kässillä. On tainnut torkkua koko hallintoaikansa. Ei tiedä edes sitä miten henkilövaali suoritetaan !
- Anonyymi
Sulla ÄO nolla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459