Mistä saa kausikortin Paljakkaan 2024-2025?
kausikortti
18
1133
Vastaukset
- Anonyymi
Multa 250e minuntilille niin saat kausikortin. T. Rehellinen ESA
- Anonyymi
Se suolijärvinen rosvo kuulemma ottaa rahat.
Maksua vastaan saa kepupetoksen. Jossa lupauksia ja valheita.- Anonyymi
Ai ESAKO ?
- Anonyymi
Osta sinä ESA paljakka ja nosta se uuteen kiitoon ,kun sä tiedät ja osaat kaikki valitukset.
- Anonyymi
Kuntalaisten ruokittavana olevat kepulit ei uskalla ryhtyä yrittäjäksi. Koska siinä joutuu istumaan omalla perseellä tuleen. Sellainen ei käy rosvokepuille.
- Anonyymi
Entä teille rosvoille ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä teille rosvoille ?
Milloinpa nämä olisi yrittäneet, edes omillaan elää.
- Anonyymi
Ehdota yritystä huijari Polviselle,,hän tietää miten kansalaisia ja omia lapsia huijataan.
Kunnon persu tekoineen.
- Anonyymi
Kepureppanat ei ole uskaltaneet minuuttiakaan olla yrittäjänä. Keinottelevat osuuskuntien kanssa, joissa sielläkin riitaantuvat keskenään. Kun toinen kepuli haluaa toisen sijaan olla kukkona tunkiolla.
- Anonyymi
Lopetappa se ryyppääminen ja mene nukkumaan ESA
- Anonyymi
Ei kannata, siellä mitään toimintaa ole tulossa
- Anonyymi
Ukkohallan tiskiltä
- Anonyymi
Elinkeinoasiamieheltä tai pormestarilta luulisi saavan kausikortteja Paljakan pääkehittäjinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elinkeinoasiamieheltä tai pormestarilta luulisi saavan kausikortteja Paljakan pääkehittäjinä.
Pormestari haluaa tuhota matkailu elinkeinot paljakasta. Tuulivoima yhtiöiden pyynnöstä. Pormestari reppana tehnyt prooagandistisen lopputyön tuulivoima yhtiöille. Kuntalaisten palkalla eli elättireppanana.
Pikku Paljakka tuulivoima huijaus vaatii veronsa. Ei suinkaan tuo veroja.
- Anonyymi
Tämä on sitä itseään.
Projektia nimeltään: Meiltä -muualle.
Jos kuntalaiset ei muuten ymmärrä, sitten suljetaan harrastuspaikat ja liiketoiminnan edellytykset matkailualalla.- Anonyymi
ESA , miten tuulivoima hankkeesi edistyy ahvenvaaraan ? Joko on tullut rahat tilillesi.
- Anonyymi
Mitä sillä tekee?
Kiinni koko paikka. - Anonyymi
Eikö lukioiaiset saa kausikortin ilmaiseksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731174
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45619Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä301554Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t223532- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502