ONKO SUOMI IDIOOTTIEN VALLASSA?

Anonyymi-ap

Kuten kaikki tietävät, poronhoitoalueen eteläpuolella suurpetojen metsästys on tällä hetkellä mahdotonta. Syynä luonnonsuojelujärjestö Tapiola-Karelian kymmenissä henkilöissä laskettava, fanaatikkoryhmä joka tehtailee liukuhihnalta valituksia, jotka pykäliä viilaava oikeuslaitoksemme hyväksyy.
Romaniassa karhu tappoi ihmisen. Seurauksena EU:n säännöistä välittämättä valtionjohto määräsi 500 karhua ammuttavaksi.
Ruotsissa myös oheisena vuonna kaadetaan kannanhoidollisen metsästyksen nimissä 500 karhua.
Suomi voisi toimia samoin ja vielä enemmän. Vain yhtenä faktana maamme omaa edelleen Bernin sopimuksessa varauman mm. koskien karhua ja sutta!
Valtiojohtomme ei omaa rohkeutta/ei kuuntele todellisia asiantuntijoita. Riistakeskus kitsastelee lupapolitiikalla, valkohäntäpeuralle täysin liian vähän kaatolupia, karhulle vain muutama ja karhun osalta ne ovat jo oikeusistuimien toimesta toimeenpanokiellossa.
Kohta joku menettää henkensä suurpedon tappamana sekä auto-onnettomuudessa valkohäntäpeuran kanssa.
Voidaan esittää kysymys: KUKA KANTAA VASTUUN?
•Valtiovallan tulisi taata kansalaisten turvallisuus.
•Oikeuslaitokset leikkivät ”jumalaa” miettiessään pilkun oikeaa paikkaa lakitekstin sanarakenteessa.
•Muutama, häiriintynyt viherfanaatikko on onnistunut suurkaupungeista käsin jäädyttämään koko maamme suurpetojen metsästyksen.

Kaikilla edellä mainituilla tuntuu olevan monissa asioissa jumalainen valtaoikeus. Vallan ja VASTUUN tulisi kuitenkin kulkea ”käsi kädessä”!
KUKA OTTAA VASTUUN IHMISUHREISTA? Ei kukaan!!

4

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johan sen jo kannanhoidellista suurpetojen metsästysasiaa tutkinut juristikinnsanoi että Suomella ei ole mitään lakiteknistä estettä olla metsästämättä näitä suurpetoja.
      Suurin syy siis on enää tahtotila. Riistakeskus yms jotka ovat jo täysin viherpolitisoituneet levittelevät vain käsiään ja puuhaavat kosteikkoprojektejaan. Sitten kehuvat kuinka viherideologia antaa meille oikeuden metsästää supikoiria.
      Tuo metsästyshallinto on mennyt niin naurettavaksi, että väitän jos metsästävä isoisäni olisi hengissä hän menisi suoraan tuonne sylttytehtaalle laittamaan nuo vihreitä kumartelevat idiootit ruotuun.

    • Anonyymi

      "Romaniassa karhu tappoi ihmisen. Seurauksena EU:n säännöistä välittämättä valtionjohto määräsi 500 karhua ammuttavaksi."

      Höpö höpö. Noilla asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

      • Anonyymi

        Metsästyksen vastustajan tuskin kannattaa ottaa asiaan kantaa. Mene sinne vastustajiisi nillittmään.


    • Anonyymi

      👍💪!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe