Hallitus voisi harkita tätä kikkaa velanmaksuun. Saisimme nopeasti velat pois.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kuusi miljardia on mennyt sotimiseen. Köyhät maksaa.
- Anonyymi
Hallitus panostaa aseteollisuuden osakkeen omistajien rahoittamiseen, eli itseensä.
Lisää velkaa itselle 20 miljardia. - Anonyymi
Köyhät ei maksa mistään mitään ja piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksan minä koko palkkani menee vuokraan ja sähköön yms. Kelasta saan toimeentulotukea lisäksi ruokaan, joten sitä minä en maksa itse. Mutta jotain maksan kyllä itse oletpa julma mielipiteissäsi. Minua ainakin sanotaan köyhäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksan minä koko palkkani menee vuokraan ja sähköön yms. Kelasta saan toimeentulotukea lisäksi ruokaan, joten sitä minä en maksa itse. Mutta jotain maksan kyllä itse oletpa julma mielipiteissäsi. Minua ainakin sanotaan köyhäksi.
Oletko sulkenut turhat maksukanavat ja kuntosalikortit? Ethän osta kahvia ärkioskilta vaan keität itse kotona ja otat termosmukiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko maksat veroja? Paljonko saat tukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuloista vähintään 35% veroihin, tulovero + alvit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuloista vähintään 35% veroihin, tulovero alvit.
Viina on aivan helkutin kallista verrattuna sen valmistuskustannuksiin. Joku jekku täytyy siinäkin olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421630- 1481091
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70970Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi327922- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 69671
- 37639
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33581