Esa-Pekka Lappi

Anonyymi-ap

Osallistuu vielä Chilen ralliin wrc1 autolla. Voin jo sanoa miten siinä käy.
Lappi leikkaa liikaa mutkassa ja etupyörä taittuu alle.
Ihan turhake koko sarjassa. Joku italialainen tilalle niin saadaan markkina-arvoa koko sarjalle.

20

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa pilipali poikien rallit

      • Anonyymi

        Kyllähän ne suomessa isoa osaa kiinnostaa, mikä varmasti johtuu ainoastaan suomalaisten hienoista suorituksista lajin saralla vuosikymmenien aikana. Siinä olet kuitenkin oikeassa että melkoisen varmasti tästä rallista ei enään kovin kauan suomen maaperällä nautita, se taas johtuu täysin muusta kuin katsojista ja kiinnostuksesta vaan yksin omaan siitä että suomi on sääntelyillään tehnyt järjestäjilleen tämänkin niin hankalaksi että peiliin saavat katsoa. Kukaan maailmalla vähänkään enempää mm ralleja kiertänyt tietää sen, että suomi on täysi tuppukylä tälläkin saralla.


    • Anonyymi

      toki hiukan leikkaa JN toki vain hiukan ja näin se mänii...

      • Anonyymi

        Toki bentso börje toki toki tokiiii


    • Anonyymi

      Lappi on samaa sarjaa Hirvosen kanssa, viimeinen rutistus puuttuu..

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa


      • Anonyymi

        Hirvonen toista maata. Hävisi loebille maailmanmestaruudenkin vain yhdellä pisteellä. Mikä on Lapin paras kokonaissijoitus, olisko viides tai kuudes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvonen toista maata. Hävisi loebille maailmanmestaruudenkin vain yhdellä pisteellä. Mikä on Lapin paras kokonaissijoitus, olisko viides tai kuudes.

        Ketä kiinnostaa


    • Anonyymi

      Voitti sinun turhakkeesi kuitenkin ruotsin rallinkin tällä kaudella. Ei varmasti ole kovin suuri ihme ettei jatko näkymät ole kovin ihmeelliset kun osan kaudesta ajelee muutenkin. Äärettömän nopea kuski kun palaset osuu kohdalleen kuten asiasta tietävät tietää, aina ne palaset eivät kohdalleen mene ja ne ei aina ole pelkästä kuljettajasta kiinni. Mutta hienon ja pitkän uran on ajanut. Yksi ehdottomasti sarjan pidetyimmistä persoonista edelleenkin.

      • Anonyymi

        Joo pirun nopii, Ratti Mäkeläkin oli nopii aikanaan. Legenda!!


      • Anonyymi

        Ja nyt jämpsän porttiin puremaan munkkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt jämpsän porttiin puremaan munkkia

        Ollaan jo pois lähössä!


      • Anonyymi

        Ruotsissa oli penkkona mistä ottaa tukea, mutta olet oikeassa ei se voitto ajamatta tullut.
        Voi olla kuskien kesken suosittu, mutta valitettavasti tallipomojen silmissä flegmaattinen ja asenteella ei voisi paljon kiinnostaa. Tallipaikat jaetaan nykyään muunkin kuin satunnaisten onnistumisten kautta.


    • Anonyymi

      Viimene kisa kyllä. Pääseepähän leikkii muksunsa kanssa hiekkalaatikolle.

      • Anonyymi

        Kyllä sillä hommia piisaa omastakin takaa, älä ole murheinen😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä hommia piisaa omastakin takaa, älä ole murheinen😉

        Enhän minä ole murheinen. Hyvä vaan jos löytyy joku ralliin liittyvä tehtävä, muukin kuin varaosa liikkeen osakkuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä ole murheinen. Hyvä vaan jos löytyy joku ralliin liittyvä tehtävä, muukin kuin varaosa liikkeen osakkuus.

        Miksiköhän pitäisi muuta löytyä? Erikoinen höpöttäjä.


    • Anonyymi

      Ei Lappi semmoisia summia ole tienannut ralliurallaan että pystyisi valitsemaan mitä tekisi. Fordilla ajoi sponsorien tuella käytännössä nolla palkalla, toyotalta sai jotain, mutta se norjalainen manageri vei suurimman potin. Ja hyundailla muutama ralli josta jotain sai. Rallicrossissa voisi olla kova, ajotyyli sen verran ulos tai tulos. Ehkä sieltä voisi joku paikka lohketa, tosin joutuu olemaan pois kotoa. Joten tuskinpa.

      • Anonyymi

        No kontaktilajissa ei ainakaan pärjäisi.


    • Anonyymi

      Ei mestari ainesta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe