Pellet tamineissaan

Että voi joku olla pelle ja tyhjänpäiväinen pelkurimärisijä. Nuohan tollot ei enää uskalla postilaatikolla käydä kun sudet niin pelottavat. Asetta kantavat turvaksensa ja paskovat housuun peloissansa. Fiksulla (esim. minä) niin hirnuttaa tuommonen tyhmyys. Miten voi olla noin tyhmää sontasakkia tässä valtakunnassa?

Märyä, märyä ja märyä. Minä niin nautin kun susi taikka ahma saa poroa raadellakseen. Olen niin suuri luonnon ystävä, olen Suden ystävä.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-tuli-varoitus-suomen-susi-ja-karhutilanteesta-kuka-ottaa-vastuun-kun-suurpeto-hyokkaa-ihmisen-kimppuun-kysyvat-metsastajat/366c9b4f-9b51-4593-9233-88d2e763da02?ref=box:9987&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_talent_ohjausboksi&_gl=1*5tho8z*_ga*MTUwNTU2NzU5My4xNzI1NDI5ODA4*_ga_3L539PMN3X*MTcyNTQyOTgwNy4xLjEuMTcyNTQzMDE5My4wLjAuMA..

25

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerrankin nostit asia kirjoituksen esille. Näkyy sinunkin palstabanni helpottaneen, kun ei enää tarvi puskista huudella ja trollata vaan voi ihan öyhönimimerkillä taas ulista. 😂

      • Tulkitsen tämän, jotta sinäkin olet näitä märisijäpellejä. Eikö jo hävetä olla tuommonen kuraperse?


      • SudenYstävä kirjoitti:

        Tulkitsen tämän, jotta sinäkin olet näitä märisijäpellejä. Eikö jo hävetä olla tuommonen kuraperse?

        Hyi että fiksua ellottaa ja ällöttää tuommoset märisijävinkujat. Niin naurattaa tuo tyhmyys jotta meinaa tukehtua. Että voi näin suurta pöljyyttä olla olemassa, he he hih he he..


      • Anonyymi

        Nimimerkki ”Suden ystävän” kommentointi ja ulostulot eivät ole ihan normaalin ihmisen toimintaa. Kertoo paljon Suden ystävästä itsestään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkki ”Suden ystävän” kommentointi ja ulostulot eivät ole ihan normaalin ihmisen toimintaa. Kertoo paljon Suden ystävästä itsestään!

        Juuri sellaista mitä avohoitopotilaalta voi ylipäätään odottaa.😂
        Kauan se banni kestikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sellaista mitä avohoitopotilaalta voi ylipäätään odottaa.😂
        Kauan se banni kestikin.

        Taisi päästä taas tohtorisedältä salaa sinne hoitajien huoneeseen koneelle.

        Siellä se haaveilee niistä "metsästystamineistaan" tehotippa lerssin päässä.


    • Anonyymi

      "Näkemystään perustellakseen Metsästäjäliitto nostaa esiin Hollannin ja Romanian tapahtumat. Hollannissa suden tai susien on raportoitu hyökänneen kaksi kertaa lasten kimppuun kesän aikana. Ensimmäisessä tapauksessa susi puri 5-vuotiasta tyttöä ja toisessa susi kaatoi tytön. Myös sadat kotieläimet ovat joutuneet Hollannissa susihyökkäysten kohteeksi tänä vuonna, liitto kertoo tiedotteessaan.

      Metsästäjäliiton mukaan Hollannin viranomaiset ovat varoittaneet ihmisiä ulkoilemasta lasten kanssa tietyillä metsäisillä ulkoalueilla, joissa asuu susia. Liiton mukaan susia on maassa vähintään viisikymmentä.

      Samalla liitto viittaa Ylen uutisoimiin tietoihin Romaniasta, jossa karhut ovat tappaneet 26 ja haavoittaneet 274 ihmistä viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Romaniassa karhukanta on kasvanut 8000 eläimeen, kun sen metsästys on ollut kiellettyä kahdeksan vuoden ajan.

      ”Kun karhu tappoi tänä kesänä vaeltajan, maa lopetti karhun suojelun EU:n suojelumääräyksistä huolimatta ja myönsi metsästysluvan 500 karhulle”, liitto huomauttaa tiedotteessaan."

      Susirunkmannin mielestä pelko on siis aiheeton, susi on pikku hauveli ja karhu on pikkuinen nallurainen.

      • Heh heh.......

        "susi on pikku hauveli ja karhu on pikkuinen nallurainen"

        Ja sinä olet niiskuttava palloposki pulleroinenpalleroinen joka niin pelkää sutta ja karhua.


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Heh heh.......

        "susi on pikku hauveli ja karhu on pikkuinen nallurainen"

        Ja sinä olet niiskuttava palloposki pulleroinenpalleroinen joka niin pelkää sutta ja karhua.

        Mites sinut on nyt päivällä vapautettu lepositeistä, kun yleensä öyhötät yöllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sinut on nyt päivällä vapautettu lepositeistä, kun yleensä öyhötät yöllä?

        Vai aamusta kello 4.30 ?


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Heh heh.......

        "susi on pikku hauveli ja karhu on pikkuinen nallurainen"

        Ja sinä olet niiskuttava palloposki pulleroinenpalleroinen joka niin pelkää sutta ja karhua.

        Mene sinä pyytämään mammaltasi taas hiukan tisua murheeseen!


    • Heh heh.....

      "Kuka ottaa vastuun, kun suurpeto hyökkää ihmisen kimppuun?”, kysyvät metsästäjät

      He he....on ne raukkoja tyhjän pelkureita.

      • Anonyymi00010

        Löysit sitten parisen vuotta vanhan ketjun. Onko nyt voittajan olo ???


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Löysit sitten parisen vuotta vanhan ketjun. Onko nyt voittajan olo ???

        Eihän sitä, mutkun, vaalit lähestyy.
        Täytyy välimainostaa.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Eihän sitä, mutkun, vaalit lähestyy.
        Täytyy välimainostaa.

        Edellisellä ja edellisellä vaalikierroksella floppasi.
        Kuinkas moni tuntee tai tietää ko hepun?
        Puolue ja vaalipiiri on helppo rasti.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Edellisellä ja edellisellä vaalikierroksella floppasi.
        Kuinkas moni tuntee tai tietää ko hepun?
        Puolue ja vaalipiiri on helppo rasti.

        Miksi se hirvi siellä metsässä kävelee ja miksi siellä ne linnut laulaa,miksi,kysyy tietämätön


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Miksi se hirvi siellä metsässä kävelee ja miksi siellä ne linnut laulaa,miksi,kysyy tietämätön

        Jossain vitsissä jäniksen kysyessä, kohtaamansa heppu esittäytyi everstiluutnanttina.

        Vaalimittelöissä monta kierrosta mukana ollut sudenystävä julkkiksena voisi täälläkin kertoa persoonansa.
        Toki, monihan sen jo tietääkin.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Jossain vitsissä jäniksen kysyessä, kohtaamansa heppu esittäytyi everstiluutnanttina.

        Vaalimittelöissä monta kierrosta mukana ollut sudenystävä julkkiksena voisi täälläkin kertoa persoonansa.
        Toki, monihan sen jo tietääkin.

        Vaaleista enkä persoonoista en tiedä mitään,täällä on muitakin keskustelijoita,miksi


    • Anonyymi00016

      Eks-analyytikolla loppuu työ ja tehtävät jos paljastaa nimensä, on sen verran tuhansia törkyviestejä tännekin laittanut.
      Lopulta kuitenkin joku hänet tunnistaa ja ilmiantaa eläkeläiseksi.

      • Anonyymi00017

        Hienoa.
        Taas avaaja päätyi omaan ansaansa.

        Jotain hyödyllistäkin, onhan eläkeläisenä ruhtinaallisesti aikaa tutkiskella ja vertailla uusia tamineita sekä viettää laatutamineaikaa samanhenkisten taminepoitsujensa seurassa.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Hienoa.
        Taas avaaja päätyi omaan ansaansa.

        Jotain hyödyllistäkin, onhan eläkeläisenä ruhtinaallisesti aikaa tutkiskella ja vertailla uusia tamineita sekä viettää laatutamineaikaa samanhenkisten taminepoitsujensa seurassa.

        Niin, ja eikös sillä ole se joku öyhöttäjä kamu, minkä kanssa styylaa palstoillakin.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Niin, ja eikös sillä ole se joku öyhöttäjä kamu, minkä kanssa styylaa palstoillakin.

        Kysy tuota Metsästäjältä,joka ei riko ohjeistusta.


    • Anonyymi00020

      Juu, ei sitä uskalla postilootalle potkukelkalla pinkoa, jos näkyy maastossa liivipellejä.

      • Anonyymi00021

        Liivipellet ajaa motskarilla, apn taminepellet polkupyörällä - seisaaltaan.


    • Anonyymi00022

      Yllä ilmaistu eläkeläisyys tarkoittanee, että metsästysvastaissaastan julkaisu lopettaa nykyiset ja estää tulevat työtilaisuudet.

      Kannattaako vaalimainostaa?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe