Saan yksin asuvana kuulla

Saan yksin asuvana älyllisen Kehitysvamman saaneeena kuulla Kehitysvamma puolella työntekijöiltä, että se miksi en saa kaveria muista asiakkaista kehitysvamma puolella alla on nämä syyt.

1.Puhun ja kysyn koko ajan kehitysvammasta enkä mistään muusta.

2. Puhun tosi syvällisesti johon ne joilla pelkkä älyllinen kehitysvamma ei kykene ja se kun puhun syvällisesti muut kehitysvammaiset väsyy.

3. Vaihdan yhtäkkiä puheen aihetta josta syystä ne joilla pelkkä älyllinen kehitysvamma ei osaa minun kanssani näin ollen puhua, kun työntekijä ei myös pysy minun puheen perässä.

4. En osaa keskittyy kuuntelee kasvotusten tai puhelimitse ja puhun päälle keskeytän toisen ihmisen puheen ennen kuin se ehtii vastata yhteen kysymykseen.


Jotkut kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo älyllinen kehitysvamma oire on tuo, kun taas jotkut kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo Adhd tekee ongelma jutut kehitysvamma puolella minun kohdallani.

Sanokaa te onko tuo älyllisen kehitysvamman oire vai Adhd.

Adhd lääkkeet ei auta vaan ne pahentaa pään sisällä myrkytys ajatukset entisestään.

Ja kummassa näistä kahdesta diagnoosi jutussa on, että ei tekee ex tempore päätöksen, että otan junalippun yhtäkkiä.
. Kehitysvamma puolella jotkut työntekijät sanoo Adhd ihminen olen.

Minulla on epätasainen kyky profiili myös Fasd jutun suhteen on Kehitysvammaliiton Fasd videossa sanotaan moni joilla pitäisi Adhd tilalla olla Fasd niillä on yleensä älyllinen heikkolahjaisuus, epätasainen kyky ja ne ei osaa pitää yllä kaveri suhteita tuo on Fasd jutun selkeä ero Adhd suhteen ja Autismi diagnoosin suhteen.

Ne joilla on autismi tai Adhd ne osaa Fasd asian tuntijoiden mielestä pitää kaveri suhteita yllä ja myös ne joilla pelkkä älyllinen kehitysvamma osaa pitää yllä kaveri suhteita, mutta Kehitysvammaliiton Fasd videossa sanotaan nimenomaan ne joilla on selvittämättä Fasd ne ei osaa pitää yllä kaveri suhteita.

Ja niillä on epätasainen kyky profiili myös

Fasd videossa sanotaan moni on Fasd diagnoosin sijasta saanut älyllinen kehitysvammaisuus tai, Adhd tai Autismi jotka eivät anna äidille ja isälle leimaa.

Kun Fasd diagnoosin suhteen on jos mies juo alkoholia ennen hedelmöitystä ennen kuin tekee naisen raskaaksi ja jos nainen juo alkoholia ennen kuin tulee raskaus pahoinvointi eli Fasd tulee kuulemma siinä vaiheessa ennen kuin nainen tietää olevansa raskaana.

Kehitysvammaliitto on todennut älyllinen kehitysvammaisuus on estettävissä oleva diagnoosi sillä, että miehet ei juo alkoholia ennen kuin on tehnyt naisen raskaaksi ja että naiset ei saa juoda alkoholia raskaus aikana yhtään eli naiset ei saa juoda yhtään alkoholia jos haluaa tulla raskaaksi.

Myös minun kaksi veljeä joilla on päihteiden käyttö voi olla selvittämättä Fasd ja Adhd ihmiset ne joilla on selvittämättä Fasd kaikilla ei mene testi älyllinen kehitysvammaisuus tasolle vaan niillä voi olla esim matematiikka ainoastaan vaikea.

Äitini on piilo alkoholisteja.

Ja minun kysymyksiin ei suostu vastaa Verneri sivujen työntekijä.

Miksi muut joilla on älyllinen kehitysvammaisuus saa kysyä Verneri sivujen kautta ruuasta, mutta minä joka olen kysynyt Verneri sivujen kautta monta kertaa kehitysvammasta, päihteistä niin se verkko kerttu ei julkaise eikä vastaa minun kirjoituksiin Verneri sivujen kautta.

Minä olen kysynyt koko ajan verkko Kertun kautta diagnoosi tai päihde aiheesta ei vastaa.

Voiko joku kysyä Verneri kerttu jutun kautta miksi se ei vastaa Henna Maria Koskela kysymyksiin?????

7

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkäpä siksi, jos jankkaat samoja asioita koko ajan ja kysymyksesi ovat jotenkin sopimattomia

    • Älyllinen kehitysvammaisuus oire on jankkaaminen puhuessa ja kirjottaessa ja silloin kun ihmiset joilla on älyllinen kehitysvammaisuus puhuu koko yhdestä samasta asiasta sillä on Kehitysvamma Ekko jos esim joku kirjoittaa koko ajan kehitysvammasta tai puhuu koko ajan kehitysvammasta eikä mistään muusta.

      KEHITYSVAMMA EKKO tarkoittaa erityinen mielenkiinnon kohde jolloin se jolla on älyllinen kehitysvamma etsii käsiin kehitysvammaisuus kirjat.

      Ja jos toisella jolla on älyllinen kehitysvamma ei ole myös sama Kehitysvamma Ekko aiheena eli ei ole joku toinen myös intensiivisesti kiinnostunut kehitysvammaisuus aiheesta silloin minun kanssani ei onnistu tutustua kaverina muiden joilla on älyllinen kehitysvammaisuus myös.
      Minä olen tällä hetkellä ainoa älyllisen Kehitysvamman saaneeena oleva joka on intensiivisesti kiinnostunut kehitysvammaisuudesta.

      • Anonyymi

        Oletko ehkä Olkkosen kaveri?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ehkä Olkkosen kaveri?

        Olen ollut jos asuu Nurmijärvellä ja se esti minut messenger kautta


    • Anonyymi

      "Minä olen tällä hetkellä ainoa älyllisen Kehitysvamman saaneeena oleva joka on intensiivisesti kiinnostunut kehitysvammaisuudesta." mistäs sen tiedät, onko joku tilasto tehty?

      • Tiedän, kun tuon on todennut kehitysvamma puolella psykiatri lääkäri se sano ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa olla intensiivisesti kiinnostunut lukemaan Kehitysvamma aiheisia kirjoja kuten minä.


    • Anonyymi

      Ei ihme, että siellä Vernerin Kerttu vastaa-palvelussa ei vastata sinun kysymyksiin, kun sinä kysyt siellä taatusti jotain sellaista, että miksi meille kehitysvammaisille ei tehdä eutanasiaa tai jotain sellaista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe