Ei pahemmin osallistuja määrällä juhlita, missäköhän syy? Reittiki ilmeisesti aika tuntematon, vai löytyykö sieltä paikkoja?
Hojo hojo ralli
21
1533
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjää täynnä
- Anonyymi
Niinkuin pääsikin...🤣🤣🤣
- Anonyymi
Paikkoja on ja renkaat ulvovat savu nousee
- Anonyymi
Kolmosella paikka...
- Anonyymi
Ei pelaa nuotista.
- Anonyymi
Ei ole. Mutta se ei ole. Mutka kääntyy automaattisesti sisään ja ulos ajo ei ole mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Mutta se ei ole. Mutka kääntyy automaattisesti sisään ja ulos ajo ei ole mahdollista.
Korkki kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkki kiinni
Kääntyy liian myöhään ja se on paha juttu että ulos ajo ei ole mahdollista tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääntyy liian myöhään ja se on paha juttu että ulos ajo ei ole mahdollista tehdä
Selvästi asiantuntija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi asiantuntija
Mutkan takana oleva kuusi puu ei edesauta asiaa. Miten toimit jos puu tulee syliin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutkan takana oleva kuusi puu ei edesauta asiaa. Miten toimit jos puu tulee syliin...
Käy kaatamassa se kuusi niin alkaa paikka toimimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääntyy liian myöhään ja se on paha juttu että ulos ajo ei ole mahdollista tehdä
Olisko ollu joku toinen aika parempi.
- Anonyymi
Toimiiko 3ek valtionmerkki?
- Anonyymi
Mites kakkosella vika mutka, vai kannattaako kattoa joku hyppy sielläpäin. Mites vitosella, onko se kaidemutka mentävä katsomaan
- Anonyymi
Ei voi olla totta, tntematon reitti "pimeässä" kisassa.
- Anonyymi
jajajajajaja on
- Anonyymi
Oisko paikallinen järjestävä taho yksi syy🤔
- Anonyymi
Noh eikös se tämä paikallinen seura nimenomaan ole se mistä porukkaa lähtenyt / savustettu ulos. Kuitenkin aika pitkäaikaisia jäseniä & toimihenkilöitä vaihtanut maisemaa mitä oon kuullut myös. Alkaneet syyttämään ihan perättömiä juttuja tai joku puuttunut johonkin asiaan niin on savustettu pihalle ja kaikkea muuta hienoa virikettä järjestäneet. Aluksi luulin että eihän nyt missään voi tällaista olla mutta sitten kun kymmeniltä ihmisiltä kuulee samaa niin kyllä sen alkaa pikku hiljaa tajuamaan mikä on jutun juoni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh eikös se tämä paikallinen seura nimenomaan ole se mistä porukkaa lähtenyt / savustettu ulos. Kuitenkin aika pitkäaikaisia jäseniä & toimihenkilöitä vaihtanut maisemaa mitä oon kuullut myös. Alkaneet syyttämään ihan perättömiä juttuja tai joku puuttunut johonkin asiaan niin on savustettu pihalle ja kaikkea muuta hienoa virikettä järjestäneet. Aluksi luulin että eihän nyt missään voi tällaista olla mutta sitten kun kymmeniltä ihmisiltä kuulee samaa niin kyllä sen alkaa pikku hiljaa tajuamaan mikä on jutun juoni.
Käsittääkseni Tuusniemellä ei ole paikallista seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni Tuusniemellä ei ole paikallista seuraa.
Koillis-Savon UA on, jäseniä Tuusniemeltä ja pienistä kunnista läheltä. Hyviä kisoja ovat järjestäneet.
- Anonyymi
Näin on minunkin mielestä. Mitähän tuo valitus oikein koskee. Muutenki lepposaa porukkaa tuolla suunnalla ollu aina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502