Mummon suojatiellä surmannut mersukuski sai sakkoa 1000€ ja vähän ehdollista +oikeuskulut. Kovin on halvaksi käynyt mummon henki.
Jotenkin ei istu oikeustajuun.
Mummon hinta!
16
227
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin on pelkistetty ja yksinkertaistettu tuo juttusi. Huomaatko edes itse?
- Anonyymi
Kuskin omaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuskin omaisia?
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis aasi
Vai niin ja ajoi mersulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin ja ajoi mersulla?
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Minä olen 75 v ja oletan että jos jään autonalle ja kuolen niin eläkkeen maksajani nostaa lipun salkoon . Muu suku ryntää jakamaan täisiä vällyjäni ja muuta rompetta .
- Anonyymi
Jaa, olisiko ollut tilaustyö?
- Anonyymi
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Vaikka elämä näyttäisi ulospäin vaatimattomaltakin, kannattaa sukulaiset pitää loppuun saakka siinä luulossa, että rahaa kyllä on ja omaisuuttakin reilusti. Pitävät parempaa huolta kuolemaan saakka.
Tarvittaessa edunvalvojaksi kannattaa ottaa joku ihan ulkopuolinen, vaikkapa lakihenkilö, joka ei lavertele sukulaisille.- Anonyymi
Suku on pahin mitä vähemmän tekemisissä sen parempi
- Anonyymi
Jos olisi ollut maahantullut kunniavieras olisi tullut elinkautinen.
- Anonyymi
Matu olisi vielä lämpimänä ottanut nopeat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matu olisi vielä lämpimänä ottanut nopeat.
Vau.onpa sulla sairas aivo.
- Anonyymi
Oulussa oli hieman kalliimpi mummo. Suojatiellä mummon surmannut sai 10kk ehdollista ja huimat 18000 korvauksia vakuutusyhtiölle!
Toki mummo oli hieman nuorempi kuin Jyväskylän tapaus. - Anonyymi
Ajokortti ja mersu valtiolle, mies vankilaan loppuelämäksi.
- Anonyymi
Mersukuski oli jo aika iäkäs itsekin. Ehkä se kortti olisi pitänyt ottaa pois jo paljon aiemmin. Lähipiirissä olen nähnyt sen ikäisiä kortillisia ajamassa, että täytyy ihmetellä lääkäreiden kykyä arvioida ajovalmiutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen755614Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744900Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052663Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52372Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41605Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211300Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127875