Mummon hinta!

Anonyymi-ap

Mummon suojatiellä surmannut mersukuski sai sakkoa 1000€ ja vähän ehdollista +oikeuskulut. Kovin on halvaksi käynyt mummon henki.
Jotenkin ei istu oikeustajuun.

16

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kovin on pelkistetty ja yksinkertaistettu tuo juttusi. Huomaatko edes itse?

• Anonyymi

Kuskin omaisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuskin omaisia?

Sun äitis aasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun äitis aasi

Vai niin ja ajoi mersulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin ja ajoi mersulla?

Sun äitis aasi

• Anonyymi

Minä olen 75 v ja oletan että jos jään autonalle ja kuolen niin eläkkeen maksajani nostaa lipun salkoon . Muu suku ryntää jakamaan täisiä vällyjäni ja muuta rompetta .

• Anonyymi

Jaa, olisiko ollut tilaustyö?

• Anonyymi

Sun äitis aasi

• Anonyymi

Vaikka elämä näyttäisi ulospäin vaatimattomaltakin, kannattaa sukulaiset pitää loppuun saakka siinä luulossa, että rahaa kyllä on ja omaisuuttakin reilusti. Pitävät parempaa huolta kuolemaan saakka.
      Tarvittaessa edunvalvojaksi kannattaa ottaa joku ihan ulkopuolinen, vaikkapa lakihenkilö, joka ei lavertele sukulaisille.

• Anonyymi

Suku on pahin mitä vähemmän tekemisissä sen parempi

• Anonyymi

Jos olisi ollut maahantullut kunniavieras olisi tullut elinkautinen.

• Anonyymi

Matu olisi vielä lämpimänä ottanut nopeat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matu olisi vielä lämpimänä ottanut nopeat.

Vau.onpa sulla sairas aivo.

• Anonyymi

Oulussa oli hieman kalliimpi mummo. Suojatiellä mummon surmannut sai 10kk ehdollista ja huimat 18000 korvauksia vakuutusyhtiölle!
      Toki mummo oli hieman nuorempi kuin Jyväskylän tapaus.

• Anonyymi

Ajokortti ja mersu valtiolle, mies vankilaan loppuelämäksi.

• Anonyymi

Mersukuski oli jo aika iäkäs itsekin. Ehkä se kortti olisi pitänyt ottaa pois jo paljon aiemmin. Lähipiirissä olen nähnyt sen ikäisiä kortillisia ajamassa, että täytyy ihmetellä lääkäreiden kykyä arvioida ajovalmiutta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2735
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      420
      2254
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2156
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2000
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1769
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1689
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1206
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1059
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      977
    Aihe