Kouluja ehdin käydä vaasan puolella ja sielläkin jokaisessa minua kiusattiin. En saanut ihmissuhteita enkä töitä vaasassa. Sillä tavalla se on umpikuja.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Vaasa vastaan sinä.
Hmm.
Kummankohan puolesta sitä löisi vetoa? 😂- Anonyymi
Äitisi puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitisi puolesta.
Ei mun äitini puolesta tarvi vetoja lyödö, mutta eipä edes hän taitaisi lyödä noilla selityksillä Vaasaa vastaan. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun äitini puolesta tarvi vetoja lyödö, mutta eipä edes hän taitaisi lyödä noilla selityksillä Vaasaa vastaan. 😂
Kuka mistään vedonlyönnistä on kirjoittanut tyhmä.
- Anonyymi
Amirkhani ei myöskään viihtynyt vaasassa.
https://ilkkapohjalainen.fi/pohjalaisen-arkisto/amirkhani-ylen-dokumentissa-vaasan-vuosistaan-ei-mikaan-ihannepaikka-sopeutua-suomeen-1.1958561- Anonyymi
Kukaan ei pyytänyt sen vanhempia tänne. Itse änkesivät. Tervemenoa
- Anonyymi
On myös suomalaisia jotka ei niin pitäneet vaasasta kuten sointu borg ja olen muualta lukenut kommentteja että eivät oikein viihtyneet vaasassa koska vaasalaiset on aika sisäänpäinlämpiäviä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071288
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94908Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31824- 66703
- 32645
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18578
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10486