Kouluja ehdin käydä vaasan puolella ja sielläkin jokaisessa minua kiusattiin. En saanut ihmissuhteita enkä töitä vaasassa. Sillä tavalla se on umpikuja.
Vaasa on umpikuja
7
163
Vastaukset
- Anonyymi
Vaasa vastaan sinä.
Hmm.
Kummankohan puolesta sitä löisi vetoa? 😂- Anonyymi
Äitisi puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitisi puolesta.
Ei mun äitini puolesta tarvi vetoja lyödö, mutta eipä edes hän taitaisi lyödä noilla selityksillä Vaasaa vastaan. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun äitini puolesta tarvi vetoja lyödö, mutta eipä edes hän taitaisi lyödä noilla selityksillä Vaasaa vastaan. 😂
Kuka mistään vedonlyönnistä on kirjoittanut tyhmä.
- Anonyymi
Amirkhani ei myöskään viihtynyt vaasassa.
https://ilkkapohjalainen.fi/pohjalaisen-arkisto/amirkhani-ylen-dokumentissa-vaasan-vuosistaan-ei-mikaan-ihannepaikka-sopeutua-suomeen-1.1958561- Anonyymi
Kukaan ei pyytänyt sen vanhempia tänne. Itse änkesivät. Tervemenoa
- Anonyymi
On myös suomalaisia jotka ei niin pitäneet vaasasta kuten sointu borg ja olen muualta lukenut kommentteja että eivät oikein viihtyneet vaasassa koska vaasalaiset on aika sisäänpäinlämpiäviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764281
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.884030- 643186
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393112- 1613084
- 682857
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542848- 462391
- 392067
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591848