Kyllä ne nyt joka tuutilta haukkuu Venäjää. Mutta kyllä kelpasi idän bensa ja tupakat ja monet muut. Kostamuksen työkin maistui ja kauniit neitoset.
Tilanne nyt se, että Kuhmon liikkeet lopettaa toimintaansa ja kiinteistöjä ammottaa tyhjillään. Pankkitalojakin puretaan ja kioskit tilalle...
Kostamukse eeen
22
968
Vastaukset
- Anonyymi
Kuhmo kuihtuu ja kide se loistaa torilla.
- Anonyymi
Kokoomus ja sen sylibuudeli puolue persut hoitaa loppuun tämän pitkään jatkuneen maaseudun alas ajon oli edes jotain ku oli kostamus nyt ei ole enää edes sitä kun kokoomus miljonäärit pelkää että ryssä tulee ja vie niiden lompakon täynnä muiden selkänahasta revittyä rahaa
- Anonyymi
juurikin näin !
- Anonyymi
Niin ja eurosto liiton armeija kunta etsii kiihkeästi henkilöiden ilmianto kursseille ,että hys,hys,😂😂😂😂
- Anonyymi
Tehdään koulutus ilmianto porukalle ja ripotellaan heidät ympäri maata peite tehtäviin urkkimaan ja ilmiantamaan kansalaiset jotka ovat epäilyttäviä ja jakavat värää tietoa netissä ja yhdistyksissä.
Turvassa ei ole myöskään persut sillä heitä myös tarkkaillaan ja tarvittaessa ilmiannetaan .
Jokainen voi itse päätellä miksi pääesikunta näin toimii?
- Anonyymi
Venäjä hyökkäsi ukrainaan, muistatko?
- Anonyymi
No voi voi sentään niinkö teki?
- Anonyymi
Tai toisinpäin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai toisinpäin!
Kiertääkö veri päähän asti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertääkö veri päähän asti?
Kyllä se kiertää! Kiitos kysymästä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi sentään niinkö teki?
Niin te kyrvät teitte
- Anonyymi
Kuhmonäivettyy kohta ei ole mitään aamen..
- Anonyymi
Aamen ja kiitos ja näkemiin
- Anonyymi
Putte pirulainen sotki hommat
- Anonyymi
päin vastoin metsäomistajat hyötyy puun hinnat nousseet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
päin vastoin metsäomistajat hyötyy puun hinnat nousseet.
Se on erittäin hyvä asia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on erittäin hyvä asia!
Kohta joka toisella Kuhmolaisella on Bentley perseen alla ja köyhimmätkin ajelee uudenkarheilla Audi Octavioilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta joka toisella Kuhmolaisella on Bentley perseen alla ja köyhimmätkin ajelee uudenkarheilla Audi Octavioilla.
Se on erittäin hyvin asia!
- Anonyymi
Ei oo venakoilla enää bensiiniä myyvä kun joutuvat jo ite säänöstelemään ja vienti kielletty. Sitä mahorkan makuista malboroa ei jää ikävä ja venäläisten naisten suut haisee hammasmädälle, niin yököttää olla lähemmin tekemisissä ja tautiset alapäät niillä.
- Anonyymi
Kylläpä tarkkaan tiedät miten sinun purukalusto..😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä tarkkaan tiedät miten sinun purukalusto..😁😁😁
😁😁😁
- Anonyymi
Voe pahoton maikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481