Ihan vaan tiedoksi, jos joku on unohtanut tai ei ymmärrä asiaa. Ei ole mitään syytä avata rajaa. Juuri ilmoitettiin, että raja-aidasta tulee korkeampi ja kattavampi. Ensin raja-aita ja sitten heti perään rajamuuri. Korkea ja vahva rajamuuri, joka pitää ryssän omalla puolellaan.
Raja ei avaudu
21
326
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lisäksi dronemuuri ja kunnon automaattinen elektroninen valvonta.
- Anonyymi
Kyllä se valitettavasti vielä aukeaa.
- Anonyymi
Ei se ole valitettavaa vaan se on talouden pelastus.toki perseily on syönyt suhteet aika huonoiksi
- Anonyymi
Miksi aukeaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aukeaisi?
Koska suomen on pakko jossain vaiheessa alkaa saada taloutta nousuun.ja muuten se on vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska suomen on pakko jossain vaiheessa alkaa saada taloutta nousuun.ja muuten se on vaikeaa.
Ryssiä ei nousuun tarvita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryssiä ei nousuun tarvita
Mietippä asiaa uudelleen 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska suomen on pakko jossain vaiheessa alkaa saada taloutta nousuun.ja muuten se on vaikeaa.
Tämän lisäksi laki mahdollistaa vain tilapäisen sulkemisen ja siihenkin pitäisi olla hyvä syy. Tällaista syytähän ei tällä hetkellä ole, vaan viitataan vain tuulesta temmattuun "salaiseen tiedustelutietoon", ts. Kokoomus haluaa rajan pysyvän kiinni. Kyllä Siperia vielä opettaa näitä fanaatikkoja kovalla kädellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän lisäksi laki mahdollistaa vain tilapäisen sulkemisen ja siihenkin pitäisi olla hyvä syy. Tällaista syytähän ei tällä hetkellä ole, vaan viitataan vain tuulesta temmattuun "salaiseen tiedustelutietoon", ts. Kokoomus haluaa rajan pysyvän kiinni. Kyllä Siperia vielä opettaa näitä fanaatikkoja kovalla kädellä.
Käskyt tulee amerikasta! Silloin sitä noudatetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aukeaisi?
Ei saa! Zelensky suuttuu, ja ehkä pohtii suomen ministerien vaihto......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryssiä ei nousuun tarvita
Taitaapa tarvita, ei nää köyhiltä vedettävät säästö pelasta.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mietippä asiaa uudelleen 😁
Mietin. Ryssiä ei nousuun tarvita. Eihän heillä ole edes bensaa jolla tulla tänne.
- Anonyymi
Raja aukeaa 2025 ja Lappeenrannan alueen talous lähtee komeasti nousuun, tulee oikea nousupiikki.
- Anonyymi
Päässä vika?
- Anonyymi
Ethä sie sille ite minkä voi🤔
- Anonyymi
Niin kauan kun on kuvitelmia rajan avautumisesta, lranta ei tee kaikkea tarvittavaa lähteäkseen taas nousuun.
- Anonyymi00018UUSI
https://yle.fi/a/74-20233131
900 onnen päivää.- Anonyymi00020UUSI
900 päivää Suomi on rikkonut kansainvälistä oikeutta. Kuinka pitkään kantti vielä kestää jatkaa? Mielenkiintoista on myös se, että rajaseudun joutuminen pahaan ahdinkoon ei näytä liikuttavan ketään. Ollaanko omien periaatteiden vuoksi uhraamaan koko Itä-Suomen talous?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
900 päivää Suomi on rikkonut kansainvälistä oikeutta. Kuinka pitkään kantti vielä kestää jatkaa? Mielenkiintoista on myös se, että rajaseudun joutuminen pahaan ahdinkoon ei näytä liikuttavan ketään. Ollaanko omien periaatteiden vuoksi uhraamaan koko Itä-Suomen talous?
Vielä kun saisi siihen aitaan sähköt. 🙂
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Vielä kun saisi siihen aitaan sähköt. 🙂
Niin ja jalkaväkimiinoja kun ne on taas saatu demareitten jäljiltä takaisin pistäisi vähän karvakättä miettimään lankasakset käsissä aidan toisella puolella, mitenhän tuo olisi?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
900 päivää Suomi on rikkonut kansainvälistä oikeutta. Kuinka pitkään kantti vielä kestää jatkaa? Mielenkiintoista on myös se, että rajaseudun joutuminen pahaan ahdinkoon ei näytä liikuttavan ketään. Ollaanko omien periaatteiden vuoksi uhraamaan koko Itä-Suomen talous?
Suomi tunnettiin aikaisemmin kansainvälisten lakien ja sopimusten pilkuntarkkana noudattajana. Nyt tämä maine on menetetty ja se on vaikea saada takaisin. Vielä vuosituhannen vaihteen jälkeenkin Suomi oli haluttu välittäjä rauhanneuvotteluihin ympäri maailmaa, mutta tällä hetkellä Suomi lasketaan lähes rosvovaltioiden kanssa samaan viiteryhmään kuuluvaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479