Raja ei avaudu

Anonyymi-ap

Ihan vaan tiedoksi, jos joku on unohtanut tai ei ymmärrä asiaa. Ei ole mitään syytä avata rajaa. Juuri ilmoitettiin, että raja-aidasta tulee korkeampi ja kattavampi. Ensin raja-aita ja sitten heti perään rajamuuri. Korkea ja vahva rajamuuri, joka pitää ryssän omalla puolellaan.

21

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja lisäksi dronemuuri ja kunnon automaattinen elektroninen valvonta.

    • Anonyymi

      Kyllä se valitettavasti vielä aukeaa.

      • Anonyymi

        Ei se ole valitettavaa vaan se on talouden pelastus.toki perseily on syönyt suhteet aika huonoiksi


      • Anonyymi

        Miksi aukeaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aukeaisi?

        Koska suomen on pakko jossain vaiheessa alkaa saada taloutta nousuun.ja muuten se on vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska suomen on pakko jossain vaiheessa alkaa saada taloutta nousuun.ja muuten se on vaikeaa.

        Ryssiä ei nousuun tarvita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryssiä ei nousuun tarvita

        Mietippä asiaa uudelleen 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska suomen on pakko jossain vaiheessa alkaa saada taloutta nousuun.ja muuten se on vaikeaa.

        Tämän lisäksi laki mahdollistaa vain tilapäisen sulkemisen ja siihenkin pitäisi olla hyvä syy. Tällaista syytähän ei tällä hetkellä ole, vaan viitataan vain tuulesta temmattuun "salaiseen tiedustelutietoon", ts. Kokoomus haluaa rajan pysyvän kiinni. Kyllä Siperia vielä opettaa näitä fanaatikkoja kovalla kädellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän lisäksi laki mahdollistaa vain tilapäisen sulkemisen ja siihenkin pitäisi olla hyvä syy. Tällaista syytähän ei tällä hetkellä ole, vaan viitataan vain tuulesta temmattuun "salaiseen tiedustelutietoon", ts. Kokoomus haluaa rajan pysyvän kiinni. Kyllä Siperia vielä opettaa näitä fanaatikkoja kovalla kädellä.

        Käskyt tulee amerikasta! Silloin sitä noudatetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aukeaisi?

        Ei saa! Zelensky suuttuu, ja ehkä pohtii suomen ministerien vaihto......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryssiä ei nousuun tarvita

        Taitaapa tarvita, ei nää köyhiltä vedettävät säästö pelasta.


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietippä asiaa uudelleen 😁

        Mietin. Ryssiä ei nousuun tarvita. Eihän heillä ole edes bensaa jolla tulla tänne.


    • Anonyymi

      Raja aukeaa 2025 ja Lappeenrannan alueen talous lähtee komeasti nousuun, tulee oikea nousupiikki.

    • Anonyymi

      Päässä vika?

      • Anonyymi

        Ethä sie sille ite minkä voi🤔


    • Anonyymi

      Niin kauan kun on kuvitelmia rajan avautumisesta, lranta ei tee kaikkea tarvittavaa lähteäkseen taas nousuun.

    • Anonyymi00018
      UUSI
      • Anonyymi00020
        UUSI

        900 päivää Suomi on rikkonut kansainvälistä oikeutta. Kuinka pitkään kantti vielä kestää jatkaa? Mielenkiintoista on myös se, että rajaseudun joutuminen pahaan ahdinkoon ei näytä liikuttavan ketään. Ollaanko omien periaatteiden vuoksi uhraamaan koko Itä-Suomen talous?


      • Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        900 päivää Suomi on rikkonut kansainvälistä oikeutta. Kuinka pitkään kantti vielä kestää jatkaa? Mielenkiintoista on myös se, että rajaseudun joutuminen pahaan ahdinkoon ei näytä liikuttavan ketään. Ollaanko omien periaatteiden vuoksi uhraamaan koko Itä-Suomen talous?

        Vielä kun saisi siihen aitaan sähköt. 🙂


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Vielä kun saisi siihen aitaan sähköt. 🙂

        Niin ja jalkaväkimiinoja kun ne on taas saatu demareitten jäljiltä takaisin pistäisi vähän karvakättä miettimään lankasakset käsissä aidan toisella puolella, mitenhän tuo olisi?


      • Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        900 päivää Suomi on rikkonut kansainvälistä oikeutta. Kuinka pitkään kantti vielä kestää jatkaa? Mielenkiintoista on myös se, että rajaseudun joutuminen pahaan ahdinkoon ei näytä liikuttavan ketään. Ollaanko omien periaatteiden vuoksi uhraamaan koko Itä-Suomen talous?

        Suomi tunnettiin aikaisemmin kansainvälisten lakien ja sopimusten pilkuntarkkana noudattajana. Nyt tämä maine on menetetty ja se on vaikea saada takaisin. Vielä vuosituhannen vaihteen jälkeenkin Suomi oli haluttu välittäjä rauhanneuvotteluihin ympäri maailmaa, mutta tällä hetkellä Suomi lasketaan lähes rosvovaltioiden kanssa samaan viiteryhmään kuuluvaksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe