Kävin eilen lenkillä siinä 20.30 aikoihin ja yhdessä pihassa leikki noin 10 v tyttö. Kun kävelin ohi niin puoliksi syöty omena iskeytyi n metrin päähän minusta. Katsoin sinnepäin jolloin tyttö ilkkuen ilmoitti minulle ruotsiksi että "oho, se lipesi kädestä". "Enpä usko" sanoin minä. Naureskelin itsekseni kun jatkoin matkaa ja mietin että pian varmaan joku närkästynyt äiti tai isä iskee minuun kiinni ja suurella äänellä ilmoittaa että olen loukannut hänen "kullannupua" olemalla töykeä. En ihmettelisi yhtään jos niikseen olisi tapahtunut.
Hävyttömät nykynuoret (ei missään nimessä kaikki nuoret)
Anonyymi-ap
1
161
Vastaukset
- Anonyymi
10v on lapsi mä oon 15 ja oon nuori(vrm sanoisit hirveeks ku on öasuu jarekksterii ja mopoo ja jälkkää ja päihteitä)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751131
- 741124
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 34727
- 49704
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118567