Muinaiset suomalaiset ovat ajatelleet eläimillä olleen monenlaisia myyttisiä voimia. Nämä voimat voi valjastaa palvelemaan nykyihmistä erilaisten mielikuvaharjoitusten avulla. Voimaeläinten avulla voi tutkia itseään, eläinmyyttejä tutkinut tietokirjailija ja muutosvalmentaja Maaretta Tukiainen kertoo.
Tee testi!
https://kotiliesi.fi/terveys/mika-on-sinun-voimaelaimesi-tee-testi/
Minä olisin kuukkeli ja hyvin se sopii minulle.
Mikä on voimaeläimesi
14
244
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se nyt tarkoittaa 80 vuotta ohittaneelle, että joku eläin on voimaeläin ?
Elefantti on aika voimakas, mutta ei se minulle voimaa anna. Luulin että kissa. Mutta voimaeläimeni onkin Jänis!
Onhan se nopea....- Anonyymi
Huvikseni tein tämän huuhaatestin nähdäkseni millaisia kysymykset ovat.
Ne ovat aivan älyttömiä, eivät mitenkään vaihtoehtoisia. - Anonyymi
Varis on mielilintuni, tykkään seurata viisaan viekasta pään kääntelyä ja liikehdintää.
- Anonyymi
Varis on hyödyllinen pihalintu ja sen ääni ei häiritse. Kävelee hiljaa pihoilla ja etsii syömistä. Talon pihassa on pari vakiyusita varista ja 2 harakkaa yleensä aamuvarhain. Pienempiä lintuja näkee pihlajassa syömässä marjoja. Ajoittain kuullu lähistön naakkalauma meteliä ja en pidä niistä ja ääntelystä.
Mitkään muut ei pidä sellaista ääntä koko ajan. Rusakkoa näkee joskus kulkevan pihojen läpi lähistön metsään.
Ei kuulu laulu vain varis raakkui eilen ja toissa päivänä.
- Anonyymi
Kana mutta sen pitää olla muniva Leghorn ja valkoinen.
- Anonyymi
Takkia kääntävä persu
Elämillä on itsesuojeluvaisto raakulla ei auta sekään, raakulla elin tavoite 200 vuotta jonka määrää Stora Enso.
Entä hallituksen hoitaja mitoitus, tai onko varaa yksityiselle.
Vain elämää tämä on sanotaan laulussa.- Anonyymi
Tarkoitatko että voimaeliämäsi on
Rasittava Naakku? - Anonyymi
Tuostako olikin kyse aloituksessa?
- Anonyymi
Raakku on viherpunikkien suosikki nilviäinen kehä kolmosen sisäpuolella, josta monet eivät ole kuulleet, saati nähneet.
- Anonyymi
Jänis. Kysymykset eivät ole kovin hyviä. Vaihtoehdot ei sopineet mielestäni.
- Anonyymi
Vilttu löin värin
Tarkoitatko että voimaeliämäsi on
Rasittava Naakku?
Piti lödä
Ratsittava Naakku
pe - Anonyymi
Voimaeläimesi on jänis!
Jänis yhdistetään arkiajattelussa runsauteen ja nopeaan lisääntymiseen. Mytologiassa se on myös voimakas onnen symboli. Saattaisit tarvita elämässäsi jäniksen kykyä saada hyvät asiat monistumaan.
Pohdittavaa: Minkä asioiden sinä haluaisit lisääntyvän elämässäsi? Mitä olet valmis tekemään, jotta näitä asioita tulisi lisää elämääsi?
---
Jänis olen myös kiinalaisessa horoskoopissa. Runsas ajattelu ehkä liikakin, on minulle sekä ongelma että hyöty ja ilo. En tiedä mitä lisäisin elämääni. Tämä olo ja meno riittää ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278