Bluetooth pulma

Anonyymi-ap

Eli ostin bluetooth kuulokkeet, jotta voisin kuunnella vinyylejä niistä. Laitteet mitä löytyy Onkyo TX NR-609 viritinvahvistin, TC 750 esivahvistin, Nedis bluetooth lähetinvastaanotin BTTC100BK. Levysoitin on 80 luvun alun soitin missä ei ole USB paikkoja tms.

Ongelma on:

En saa ääntä kuulumaan kuulokkeistani, mut onnistuin kuitenkin jo saamaan kuulokkeeni paritettua tuon bluetooth lähetin-vastaanottimen kanssa. Mitä seuraavaksi tekisin, mihin pitää liittää ja mitä? Esivahvistimessani on jo paikat varattu kun sekä Onkyon vahvistimesta että levysoittimesta on johdot siihen liitettynä. Step by step ohjeet olisi hyvät.

Kiittäen. Pauliina.

9

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa kysellä jostain muualta kuin S24 palstoilta, täältä harvemmin saa muuta apua kuin kettuilua. Esim tuolta voisi saata paremmin apua https://keskustelu.afterdawn.com/ tarvitsee kirjautua/rekisteröityä.

      • Anonyymi

        Ok. Ei anna rekisteröityä antaa virheilmoitusta, kaikki tiedot annoin kuten pitääkin.


      • Anonyymi

        Tuoltakaan ei kyllä apuja saa. Kuollut foorumi ja täynnä epäasiallisia neuvojia.


    • Anonyymi

      Vinyylisoitin ulostulo > esivahvistinen in liitäntään.
      Esivahvistimesta audio out > Onkyo vahvistimen esimerkiksi aux in liitäntään.
      Onkyon audio out liitännästä Bmuetooth laitteen input-liitäntään.
      Bluetooth laitteessa kytke virta ja käynnistä paritustila.
      Käynnistä kuulokkeista paritustila.
      Toimi Bluetooth laitteen ohjeiden mukaan.
      Eiku laitteet päälle, valitset oikean lähten Onkyo vahvistimesta.
      Sitten levy soimaan.
      Kysy jos on jotain häikkää.

      • Anonyymi

        Jatkoa... Bluetooth laite pitää olla lähetintilassa, kun paritat kuulokkeita laitteen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa... Bluetooth laite pitää olla lähetintilassa, kun paritat kuulokkeita laitteen kanssa.

        Moi. Kiitos neuvoista tähän asti. Sain aiemmin paritettua kuulokkeen bluetooth lähettimen kanssa, nyt tuntuu taas olevan ongelmia siinä.

        Tälläisiä liitinpaikkoja löytyy ja näihin olen liittänyt. Eli VCR/DVR in liitäntään (aux in paikkaa ei löydy vahvistimesta), ja tuon bluetooth vastaanottimen liitin zone2 line out liitäntään, kokeilin myös bluetoot lähetintä vcr/dvr outissa eikä auttanut. Entäs tuo video/audio tuossa yläpuolella, kaikki näkyisi olevan keltasia, miten siihen sitten jos siihen kuuluu laittaa?

        Katso kuva: https://ibb.co/1ft237L


    • Anonyymi

      Ostitko liian avikean BT lähettimen. Käyttöhje tässä
      https://cdn.nedis.com/manuals/html/BTTC100BK/?locale=en-GB

      BT kuulokkeissa ota maikki muut laittee pois päältä joissa BT.
      Että kuulokkeet löytää vain tuon mökkylän!

      sitten Laita kulokkeet hakeen BT laitetta, yleensä vikuttaa nopeesti...

      1.
      Aseta A1TX:lle.
      2.
      Pistoke A8osaksi A5.
      3.
      Kytke A :n toinen pää8äänilähteeseen.
      Voit myös liittää äänilaitteen 3,5 mm:n naarasliittimellä 2 x RCA-kaapeliin A7.
      4.
      Kytke tuote päälle.
      A2vilkkuu nopeasti.
      5.
      Pidä Bluetooth-äänilaite kantaman sisällä ja päällä.
      Pariliitosaika vaihtelee käytetyn laitteen mukaan.
      A5vilkkuu hitaasti osoittaen, että pariliitos on onnistunut.

      • Anonyymi

        En osaa tehdä, todella tympäsee kun ei ole osaamista näihin. Mistähän saisi henkilön laittamaan nämä kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa tehdä, todella tympäsee kun ei ole osaamista näihin. Mistähän saisi henkilön laittamaan nämä kuntoon.

        Kokeile vielä, valitse se kytkin TX asentoon.

        Laita kuulokkeet hakeen laitetta liitymistilaan.

        Tee ohjeen mukaan ...

        Kuulokkeissa sama, yleensä painetaan pitkään ja alkaa vilkuttaa nopeasti = valmis liitymään.

        Muut laitteet pitää olla pois päältä tai se liittyy heti sellaiseen jossa se on ollut!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe