Bluetooth pulma

Anonyymi-ap

Eli ostin bluetooth kuulokkeet, jotta voisin kuunnella vinyylejä niistä. Laitteet mitä löytyy Onkyo TX NR-609 viritinvahvistin, TC 750 esivahvistin, Nedis bluetooth lähetinvastaanotin BTTC100BK. Levysoitin on 80 luvun alun soitin missä ei ole USB paikkoja tms.

Ongelma on:

En saa ääntä kuulumaan kuulokkeistani, mut onnistuin kuitenkin jo saamaan kuulokkeeni paritettua tuon bluetooth lähetin-vastaanottimen kanssa. Mitä seuraavaksi tekisin, mihin pitää liittää ja mitä? Esivahvistimessani on jo paikat varattu kun sekä Onkyon vahvistimesta että levysoittimesta on johdot siihen liitettynä. Step by step ohjeet olisi hyvät.

Kiittäen. Pauliina.

9

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa kysellä jostain muualta kuin S24 palstoilta, täältä harvemmin saa muuta apua kuin kettuilua. Esim tuolta voisi saata paremmin apua https://keskustelu.afterdawn.com/ tarvitsee kirjautua/rekisteröityä.

      • Anonyymi

        Ok. Ei anna rekisteröityä antaa virheilmoitusta, kaikki tiedot annoin kuten pitääkin.


      • Anonyymi

        Tuoltakaan ei kyllä apuja saa. Kuollut foorumi ja täynnä epäasiallisia neuvojia.


    • Anonyymi

      Vinyylisoitin ulostulo > esivahvistinen in liitäntään.
      Esivahvistimesta audio out > Onkyo vahvistimen esimerkiksi aux in liitäntään.
      Onkyon audio out liitännästä Bmuetooth laitteen input-liitäntään.
      Bluetooth laitteessa kytke virta ja käynnistä paritustila.
      Käynnistä kuulokkeista paritustila.
      Toimi Bluetooth laitteen ohjeiden mukaan.
      Eiku laitteet päälle, valitset oikean lähten Onkyo vahvistimesta.
      Sitten levy soimaan.
      Kysy jos on jotain häikkää.

      • Anonyymi

        Jatkoa... Bluetooth laite pitää olla lähetintilassa, kun paritat kuulokkeita laitteen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa... Bluetooth laite pitää olla lähetintilassa, kun paritat kuulokkeita laitteen kanssa.

        Moi. Kiitos neuvoista tähän asti. Sain aiemmin paritettua kuulokkeen bluetooth lähettimen kanssa, nyt tuntuu taas olevan ongelmia siinä.

        Tälläisiä liitinpaikkoja löytyy ja näihin olen liittänyt. Eli VCR/DVR in liitäntään (aux in paikkaa ei löydy vahvistimesta), ja tuon bluetooth vastaanottimen liitin zone2 line out liitäntään, kokeilin myös bluetoot lähetintä vcr/dvr outissa eikä auttanut. Entäs tuo video/audio tuossa yläpuolella, kaikki näkyisi olevan keltasia, miten siihen sitten jos siihen kuuluu laittaa?

        Katso kuva: https://ibb.co/1ft237L


    • Anonyymi

      Ostitko liian avikean BT lähettimen. Käyttöhje tässä
      https://cdn.nedis.com/manuals/html/BTTC100BK/?locale=en-GB

      BT kuulokkeissa ota maikki muut laittee pois päältä joissa BT.
      Että kuulokkeet löytää vain tuon mökkylän!

      sitten Laita kulokkeet hakeen BT laitetta, yleensä vikuttaa nopeesti...

      1.
      Aseta A1TX:lle.
      2.
      Pistoke A8osaksi A5.
      3.
      Kytke A :n toinen pää8äänilähteeseen.
      Voit myös liittää äänilaitteen 3,5 mm:n naarasliittimellä 2 x RCA-kaapeliin A7.
      4.
      Kytke tuote päälle.
      A2vilkkuu nopeasti.
      5.
      Pidä Bluetooth-äänilaite kantaman sisällä ja päällä.
      Pariliitosaika vaihtelee käytetyn laitteen mukaan.
      A5vilkkuu hitaasti osoittaen, että pariliitos on onnistunut.

      • Anonyymi

        En osaa tehdä, todella tympäsee kun ei ole osaamista näihin. Mistähän saisi henkilön laittamaan nämä kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa tehdä, todella tympäsee kun ei ole osaamista näihin. Mistähän saisi henkilön laittamaan nämä kuntoon.

        Kokeile vielä, valitse se kytkin TX asentoon.

        Laita kuulokkeet hakeen laitetta liitymistilaan.

        Tee ohjeen mukaan ...

        Kuulokkeissa sama, yleensä painetaan pitkään ja alkaa vilkuttaa nopeasti = valmis liitymään.

        Muut laitteet pitää olla pois päältä tai se liittyy heti sellaiseen jossa se on ollut!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe