Eestiä puhuva nainen lyöttäyi Pieksämäellå seuraan ja sen jälkeen oli pakko lähteä eestiin tiedusteleen.
Onko voinut olla humis eli humanoidi?
Oon mehtäkoneen kuljettaja mutta minulla on pakkohoiton jälkeen tullut skitsofreenin paperi koska minuu luullaan hulluksi nääs.
Ufo piip piip kuuluu myös radiosta sanoi lääkärikin
Luukkonen
Lahti/ Nastola
Hypnoosilla Eestiin tiedusteleen
Anonyymi-ap
3
371
Vastaukset
- Anonyymi
Oon Juvalta ja minut on kirottu.
Voiko kirous toimia. ?- Anonyymi
Peräpukamat tuli. Humanoidityttö olisi halunnut minua mehtäkoneessa kuin mehiläistä mutta suuttui kun miulla vsin ohut ja 9 cm
Googlessa:7
Imjärven humanoidityttö.
Minulla skitsofrenin paprut mutta jo peruttu koska tietoa Että Pasi Koivunen hypnonnut miut ja ufotyttö piip piip..
Luukkonen
- Anonyymi
Humanoidilutka ufo piip piip
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Imjärven_ufotapaus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412034- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461260Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50972- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24725Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637