16v tytärpuoli, arjesta tuli helvettiä isänsä kuoltua, heitin ulos

Anonyymi-ap

Tapasin ihanan miehen, jolla oli 6v tytär. Kaikki sujui hyvin, kunnes helvetti tytön
kanssa alkoi jo isänsä eläessä. Hänen kaverin piiriinsä vaihtui, alkoi koulusta pinnaaminen, numerot laskivat, näpisti tai huijasi rahaa, näpisti kaupoista, kotiintulot
ajoista ei pidetty, Viinaa, lääkkeitä huumeita. Kaverisynttäreille tulivat hänen kavereidensa ällöttävät WHITE TRASH- vanhemmat. ja Yhden tytön kaverin isä
on roskakuski, siis ROSKAKUSKI ja hän ei voinut edes vaihtaa vaatteita, vaan tuli töistään suoraan meille. Yksi kaverin äiti puhui rivoja koko ajan ja nauroi sellaista paskaista naurua, johon tämä roskakuski isä tietenkin vastasi sellaisella hirnuvalla naurulla.
Isänsä ei halunnut tyttöä huostaan, pudotti samalla pommin, että on sairas ja vaan 1v elinaikaa. Tyttö särki sen kuultuaan useita arvoesineitä, varasti automme ja teki
lähes 3000e vahinkoja, isänsäkin alkoi jo hermostua.Lähdin hetkeksi pois, että tyttö saa viettää aikaa isänsä kanssa, en ehtinyt olla viikkoakaan, kun isänsä soittaa että
on tilanne päällä ja hän ei pärjää tytön ja tämän kavereiden kanssa.
Sitten tyttö joutui viimein äidilleen, joka käyttää alkoholia ja lääkkeitä.
Mieheni vointti heikkeni, oli kotona ja taas sairaalaan, kotona ja sairaalaan.
Tyttö oli kunnolla- tajus viimein, ettei isänsä kestä enää mitä vaan ja jo kohta
kuolemassa. Alkoi terminaali hoito. Hautajaisten jälkeen kävi käsiksi usemman kuin
kerran, äitinsä kävi meillä mies ystäviensä kanssa, käskin viemään tytön pois.
Tyttö heitti lattialle suuren maljan ja kaatoi lasikaapin jossa se oli ollut. Myös äitinsä
miesystävät riehuivat edesmenneen mieheni ja minun yhteisessä asunnossa. Lopulta tyttö linnottautui isäsä huoneeseen. Äitinsä ja miesystävät vihdoin poistuivat. Poliisi kävi, tein rikosilmoituksen. Tyttö oli vaan isänsä huoneessa, koko ajan kännykässä, ei osallistut kotitöihin tsm. Varasti rahaa, otti auton luvatta käyttöönsä.
Kestin aikani, kunnes eräänä iltana paukasin tytön huoneeseen ja käskin pakaka
kamansa, ilmeestään näki, että tajus mun olevan tosissaan. Nyt tyttö on ollut jo 2vko:a karkuteillä, en tiedä missä, en jaksa edes välittää. Suren sitä pikku tyttö mikä kerran oli, kun tuli meille, samalla olen helpottunut, että on poissa.

5

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö yhteiskunnalta saa mitään apua tällaisen häirikkölapsen hoidossa?
      Kuka on hänen holhoojansa, et sinä ainakaan, koska hänellä on äitikin elossa.
      Näistä asioista ei minulla ole kokemusta, mutta olen ymmärtänyt, että huostaanotto on yksi ratkaisu.

• Anonyymi

En halua millekkään sossuämmälle
        tilannettani tilitetään. Tyttö
        Olis kuulemma sukulaiselllaan:
        On ensiviikolla aika lastensuojeluun, ett
        saan tytön kontoltani pois.
        Kaipaan sitä Shirley Temple- hiuksista tyttöä, en sitä kenet heitin ulos:

• Anonyymi

Sun pitäis hankkia nyt ihan ensiksi itelles apua. Lue toi teksti mitä sä tänne kirjotit ja mieti samalla vaikka miten paljon noi sun ajatusmailmat on vaikuttanut kyseiseen lapseen. En meinaa millään pahalla, älä hanki omia lapsia.

• Anonyymi

Joo, anteeksi hirveästi mun kommentit
        tytön kavereiden vanhemmista, mutta
        kun me ollaan mun edes mennen mieheni
        kanssa vähän enemmän ja paremmin koulutettuja. Tytön. äitikin oli talouspäällikkö keski suuressa firmassa, mutta joutui jäämään pois töistään
        alkoholin takia.

• Anonyymi

En tarvii apua, kun tyttö on nyt
        häippässyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4858
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3233
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3155
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      415
      2276
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1402
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1138
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      121
      1042
    Aihe