Tapasin ihanan miehen, jolla oli 6v tytär. Kaikki sujui hyvin, kunnes helvetti tytön
kanssa alkoi jo isänsä eläessä. Hänen kaverin piiriinsä vaihtui, alkoi koulusta pinnaaminen, numerot laskivat, näpisti tai huijasi rahaa, näpisti kaupoista, kotiintulot
ajoista ei pidetty, Viinaa, lääkkeitä huumeita. Kaverisynttäreille tulivat hänen kavereidensa ällöttävät WHITE TRASH- vanhemmat. ja Yhden tytön kaverin isä
on roskakuski, siis ROSKAKUSKI ja hän ei voinut edes vaihtaa vaatteita, vaan tuli töistään suoraan meille. Yksi kaverin äiti puhui rivoja koko ajan ja nauroi sellaista paskaista naurua, johon tämä roskakuski isä tietenkin vastasi sellaisella hirnuvalla naurulla.
Isänsä ei halunnut tyttöä huostaan, pudotti samalla pommin, että on sairas ja vaan 1v elinaikaa. Tyttö särki sen kuultuaan useita arvoesineitä, varasti automme ja teki
lähes 3000e vahinkoja, isänsäkin alkoi jo hermostua.Lähdin hetkeksi pois, että tyttö saa viettää aikaa isänsä kanssa, en ehtinyt olla viikkoakaan, kun isänsä soittaa että
on tilanne päällä ja hän ei pärjää tytön ja tämän kavereiden kanssa.
Sitten tyttö joutui viimein äidilleen, joka käyttää alkoholia ja lääkkeitä.
Mieheni vointti heikkeni, oli kotona ja taas sairaalaan, kotona ja sairaalaan.
Tyttö oli kunnolla- tajus viimein, ettei isänsä kestä enää mitä vaan ja jo kohta
kuolemassa. Alkoi terminaali hoito. Hautajaisten jälkeen kävi käsiksi usemman kuin
kerran, äitinsä kävi meillä mies ystäviensä kanssa, käskin viemään tytön pois.
Tyttö heitti lattialle suuren maljan ja kaatoi lasikaapin jossa se oli ollut. Myös äitinsä
miesystävät riehuivat edesmenneen mieheni ja minun yhteisessä asunnossa. Lopulta tyttö linnottautui isäsä huoneeseen. Äitinsä ja miesystävät vihdoin poistuivat. Poliisi kävi, tein rikosilmoituksen. Tyttö oli vaan isänsä huoneessa, koko ajan kännykässä, ei osallistut kotitöihin tsm. Varasti rahaa, otti auton luvatta käyttöönsä.
Kestin aikani, kunnes eräänä iltana paukasin tytön huoneeseen ja käskin pakaka
kamansa, ilmeestään näki, että tajus mun olevan tosissaan. Nyt tyttö on ollut jo 2vko:a karkuteillä, en tiedä missä, en jaksa edes välittää. Suren sitä pikku tyttö mikä kerran oli, kun tuli meille, samalla olen helpottunut, että on poissa.
16v tytärpuoli, arjesta tuli helvettiä isänsä kuoltua, heitin ulos
5
141
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö yhteiskunnalta saa mitään apua tällaisen häirikkölapsen hoidossa?
Kuka on hänen holhoojansa, et sinä ainakaan, koska hänellä on äitikin elossa.
Näistä asioista ei minulla ole kokemusta, mutta olen ymmärtänyt, että huostaanotto on yksi ratkaisu.- Anonyymi
En halua millekkään sossuämmälle
tilannettani tilitetään. Tyttö
Olis kuulemma sukulaiselllaan:
On ensiviikolla aika lastensuojeluun, ett
saan tytön kontoltani pois.
Kaipaan sitä Shirley Temple- hiuksista tyttöä, en sitä kenet heitin ulos:
- Anonyymi
Sun pitäis hankkia nyt ihan ensiksi itelles apua. Lue toi teksti mitä sä tänne kirjotit ja mieti samalla vaikka miten paljon noi sun ajatusmailmat on vaikuttanut kyseiseen lapseen. En meinaa millään pahalla, älä hanki omia lapsia.
- Anonyymi
Joo, anteeksi hirveästi mun kommentit
tytön kavereiden vanhemmista, mutta
kun me ollaan mun edes mennen mieheni
kanssa vähän enemmän ja paremmin koulutettuja. Tytön. äitikin oli talouspäällikkö keski suuressa firmassa, mutta joutui jäämään pois töistään
alkoholin takia. - Anonyymi
En tarvii apua, kun tyttö on nyt
häippässyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042