KekriFestiä ei järkätä tänä vuonna. Syy kuulemma ettei tarjolla ollut riittävän isoja nimiä. Höpöhöpö. Tais järjestämishaluja vähentää järjestävän tahon raskaat tappiot edellisvuosilta. Viime vuoden surkea tulos pakottaa vetämään happea. Eikö sitä voi sanoa suoraan?
Kekri Fest ja Hokki Events
Anonyymi-ap
2
177
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa näitä joutavanpäiväisiä räppifestejä jo ollutkin tarpeeksi tälle kesälle kajaanissakin. Niitä änkyttäjiä ei kyllä tarvii enää kiitos.
- Anonyymi
Itse kiekkojoukkuekin näyttää todella heikolta. Harkkapelit ovat olleet melkoista puolustustaistelua ja vaatii melkoisen ihmeen jumbosijan välttämiseen, sillä sen verran kova sarja tuo on tällä kaudella. Missä missä ne Leo Ringit tai muut tuon tason pelimiehet viipyy., kun loistaa poissaolollaan. Aina saa hävetä mokomaa räpellystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit326881Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen3114011Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e593821TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.433339- 1742591
Mies sinä olet kaunis katsella
Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne552282- 552116
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1262010Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:111680Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281649