Tyyppi juo vuosikausia kaljaa js syö rillimakkaraa. Sitten terveys menee ja syy on oikeuden päätöksessä
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kuka tyyppi? Meitä on useita tuolla "ruoka-ja juomavalikoimalla".
- Anonyymi
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis aasi
Ei mun äitillä oo aasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun äitillä oo aasia.
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Tuli vasaroinnista työkyvyttömäksi. Vaan kun ei ole koskaan ollut oikeissa töissä, niin ei suurikaan menetys yhteiskunnallemme
- Anonyymi
Kaljasta menee pää ja maha, makkarasta suoli ja sydän. Siinä on sitten mukava pinnistellä kotosalla naama punasena vetelää paskaa pöntöllä hikikarpaloiden valuessa otsan pintaa läskeille sisäreisille. Klassinen suomalainen juntti. Firman ykkösmies omasta mielestään tietysti.
- Anonyymi
Ei kun se että juo vuosikymmeniä kaljaa ja terveys menee niin on ex vaimon tai vaimon syy.
- Anonyymi
Niin on, muija kun ei tee kunnon kotiruokaa, jossa on huomioitu energia tarpeet päivän koitoksiin.
- Anonyymi
Rillimakkaraa. Miten silmälasit ja makkara liittyvät toisiinsa?
- Anonyymi
Olisiko kyse ehkä grillimakkarasta.
- Anonyymi
Namskis ja maiskis ota säkin, nyt on momentum
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520