Olen 153cm pitkä poika ja olen 14-vuotias

Anonyymi-ap

Minua on paljon huolettanut pituuteni kun olen aina ollut niin lyhyt. Nyt jo kasilla (010) olen vasta 153cm pitkä. Jäänkö siis kääpiöksi??

8

672

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se riippuu sun geeneistä.

• Anonyymi

Vähän osviittaa antaa kuinka pitkät sun vanhemmat on? Sun kasvupyrähdys voi tulla vasta n 15v iässäkin. Onks sun murrosikä muuten jo alkanut normaalisti?

• Anonyymi

Joo ainaki karvotusta tullut ja semmosta vanhemmat ehkä 182 ja 167

• Anonyymi

Susta voi aivan hyvin tulla pitempikin kun sun vanhemmista oot kuitenkin vielä 14. Mun kaveri oli rippikoulussa muita lyhyempi ja sil ei ollu kunnolla ees murrosikä alkanu. Sit se alko yhtäkkiä kasvaan kun se oli 16 ja loppujenlopuks se kasvo n. 178cm pitkäks ja sen faija on jotakin 172 ja mutsi ehkä 165. Eli ihan mahdollista että saavutat jopa sun faijas mitan vielä jos se 182

• Anonyymi

Olin aika samankokoinen 14-vuotiaana eikä murrosiästä tietoakaan. Nyt parikymppisenä kuitenkin 181.

• Anonyymi

toivottavasti sama käy minulle :D

• Anonyymi

lol, tonttu

• Anonyymi00009

Ei kuule huolta. Itse olin 14v. 148cm ja 35kg. Ja murrosikä alkoi vähän ennen täytin 16v.
      Sain kuulla kavereiden naurua ja vinoilua ihan tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      49
      956
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      717
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe