Minua on paljon huolettanut pituuteni kun olen aina ollut niin lyhyt. Nyt jo kasilla (010) olen vasta 153cm pitkä. Jäänkö siis kääpiöksi??
Olen 153cm pitkä poika ja olen 14-vuotias
7
508
Vastaukset
- Anonyymi
Se riippuu sun geeneistä.
- Anonyymi
Vähän osviittaa antaa kuinka pitkät sun vanhemmat on? Sun kasvupyrähdys voi tulla vasta n 15v iässäkin. Onks sun murrosikä muuten jo alkanut normaalisti?
- Anonyymi
Joo ainaki karvotusta tullut ja semmosta vanhemmat ehkä 182 ja 167
- Anonyymi
Susta voi aivan hyvin tulla pitempikin kun sun vanhemmista oot kuitenkin vielä 14. Mun kaveri oli rippikoulussa muita lyhyempi ja sil ei ollu kunnolla ees murrosikä alkanu. Sit se alko yhtäkkiä kasvaan kun se oli 16 ja loppujenlopuks se kasvo n. 178cm pitkäks ja sen faija on jotakin 172 ja mutsi ehkä 165. Eli ihan mahdollista että saavutat jopa sun faijas mitan vielä jos se 182
- Anonyymi
Olin aika samankokoinen 14-vuotiaana eikä murrosiästä tietoakaan. Nyt parikymppisenä kuitenkin 181.
- Anonyymi
toivottavasti sama käy minulle :D
- Anonyymi
lol, tonttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1363489Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville553051Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122534Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1132086- 1711726
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa301328- 541162
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16943Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110923Polvinen hylkäsi Persut
Polvinen teki ratkaisun, lähti Persujen paraati paikalta. Moni on jättänyt puolueen tavallisten kansalaisten joukosta.157906