Katariina....

Anonyymi-ap

Tämä on tosi tarina vajaan 10 v takaa. Työpaikalle tuli alle 30 v Katariina, joka alusta asti vaikutti jotenkin sähäkältä ja kiinnostavalta. Liikuntaa oli aina harrastanut ja se näkyi vaikka muodokas hän oli. Noh siinä aina välillä jutusteltiin ja pikkuhiljaa jutut meni tutummaksi..Ennen pitkää rohkeus lisääntyi erityisesti Katariinalla ja hän alkoi kehua minua eri tavoin..Kivalta tuntui. Samalla paitakoko pieneni ja mekot lyhenivät...Selvää vihjailua...

Katariina kävi juttusilla työhuoneessani entistä useammin ja usein nojaili pöytään ja jotain muka näytti koneeltani, hipaisi välillä....

7

5206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

• Anonyymi

Linkitätkö tähän kirjoittamiasi parempia seksinovelleja? Kiinnostaa lukea, että minkälaisia ovat sää mää bään paremmat novellit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkitätkö tähän kirjoittamiasi parempia seksinovelleja? Kiinnostaa lukea, että minkälaisia ovat sää mää bään paremmat novellit.

Yleensä sää mää bää ei mene noin helposti hiljaiseksi, miksiköhän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä sää mää bää ei mene noin helposti hiljaiseksi, miksiköhän?

Olin liki 20 vuotta laitoksessa vajaamielisiä hoitamassa. Ei kertaakaan sinä aikana tapahtunut, että vakiolausetta toistava potilas olisi hiljentynyt. Normaaliälyisillä sellaista joskus tapahtuu, mutta vajaaälyisillä ei koskaan.

• Anonyymi

Juuri kun puntissa koveni

Buaaaahaaaa

• Anonyymi

Olin tuttavien kesämökillä vieraana nuorempana. Oikeammin olin renkinä, mökkiviikonlopun vastineeksi. Mökin omisti vanhempi pariskunta, joilla oli työkiireitä ja stressiä paljon, koska he olivat yrittäjäperhe. Siksi he eivät halunneet tuhlata vapaa-aikaansa mökkiaskareissa, he tarvitsivat lepoa ja rauhaa. He palkkasivat minut siihen hommaan. Itse asiassa lupauduin hommaan ihan ilmaiseksi, kun sain vastineeksi työstä käydä samalla saunomassa ja kalalla, käyttää venettä ja viettää päivää kun he ovat poissa.
      Ruohon leikkausta, haravointia, roskahuoltoa, veneen puhtaanapitoa, saunapuiden tekoa, laiturin korjausta, kaikkea mukavaa.
      Oli kaunis torstaipäivä kun saavuin, aurinkoinen ja lämmin. Järveltä kävi vieno tuuli. Perjantaina oli isäntäväen määrä tulla iltapäivällä, joten minulla oli aikaa huomiseen. Rouva oli laittanut minulle viestin, että käytkö kaupassa ja täytät jääkaapin valmiiksi. Ostoslista oli siinä lueteltu, ja rahaa oli mökin keittiössä aina vähän jemmassa näitä tapauksia varten. Olin siis hoitanut kauppahommat jo kun saavuin mökille. Jääkaappi oli nyt täynnä kaikkea kesäherkkua grillipihveistä makkaraan, salaatteja ja kesäperunaa, viiniä ja olutta, ja kaikkea muuta grillihiilistä shampoihin. Nyt sopi isäntäväen tulla.
      Olin leikellut jo ruohon ja haravoinut jätökset, puita oli saunakatoksessa riittävästi vaikka viikoksi. Olin hyvillä mielin.
      Ilma oli niin lämmin, että ajattelin lämmittää itselleni saunan ja mennä uimaan. Pidätin itselleni oikeuden verottaa Einon olutlaatikkoa yhden kylmän tölkin verran, niin olin janoinen.
      Eino oli Carlsberg-miehiä. Vain tanskalainen pilsner oli kyllin hyvää, hän aina sanoi.
      En ole ryyppymiehiä, mutta kylmä olut saunan jälkeen ei miestä komista eikä rumenna, sanoi isävainaakin aina.
      Sauna oli hyvässä mallissa, olin jo käynyt viilentävällä pulahduksella sitä odotellessa.
      Omistajapariskunta oli mukavimpia ihmisiä mitä tiesin.
      He olivat aina ystävällisiä ja juttelivat mukavia, en milloinkaan nähnyt kummankaan heistä korottavan ääntään. Heistä huokui hienostuneisuus, mistä meistä rahvaista puuttui. Olin positiivisella tavalla kade. He olivat varakkaita, joten rahan läsnäolo varmasti rauhoittaa.
      Olin saunalla pesemässä astioita, pyyhe vyötäröllä, kun ovi yllättäin avautui. Se oli Kerttu. Hänen sukunsa on saksalaista sukujuurta.
      Hänen oikea nimensä on Gertrud, mutta täällä hän on kotoisesti vain Kerttu.
      Yllätys oli molemminpuolinen. Hei Heikki, pitkästä aikaa. Tulin jo tänään kun sain työviikon sopivasti päätökseen. Eino tulee myöhemmin illalla, tai mahdollisesti aamulla. Ihana tuoksu, sinulla on makkaraa kiukaalla ja sauna on valmiiksi lämmin. Haluan heti riisuutua ja pulahtaa uimaan, ja sitten saunaan. Ilma on niin hieno.
      Saanhan vähän tuota makkaraa kun tuli matkalla vähän nälkä, ja se tuoksuu aivan herkulliselta.
      Tietenkin, olipa mukava yllätys kun tulit. Täällä on kaikki jo valmiina, ja jos käväisen vielä järvessä ja löylyttelen hetken, niin lähden kotiin. Saat rentoutua ja levätä ihan rauhassa.
      Olisin jo lähtenyt jos olisin tiennyt että tulettekin jo tänään.
      Ei tule kuuloonkaan. Sinä jäät tänne seurakseni ainakin vähäksi aikaa, kanssasi on niin kiva jutella, jotain muuta kuin niitä ikuisia työasioita. Soitin jo Einolle ja sanoin miten ihanaa kun sinäkin olet vielä täällä. Tiesin kun näin autosi pihassa. Eino sanoi, että hienoa kun Heikki on siellä. Älä sitten viettele talonmiestämme ettei hän ota lopputiliä, kun tiedän miten paljon hänestä pidät, hän oli sanonut nauraen. Olipa vielä sanonut lisäksi, että tai viettele minun puolestani jos siitä on teille iloa. Hän on jo kuin perhettä muutenkin.
      Tämän kaiken Kerttu sanoi minulle hymyillen.
      Tämä kuvaa hienosti sitä miten välittömiä ja aitoja ihmisiä he ovat. Todella ihanteellinen perhe.
      No ei minulla ole muuta tänään. Olin varannut koko päivän mökkiaskareisiin.
      Hienoa. Saunotaan ja uidaan, ja vaikka grillataan myöhemmin.
      No sehän sopii mainiosti.

• Anonyymi

Kerttu meni mökkiin riisuutumaan ja hakemaan pyyhkeitä. Kohta hän tulikin takaisin suureen pyyhkeeseen kietoutuneena ja kiipesi lauteille. Tule seuraksi, hän huikkasi. Hän otti pyyheliinan pois ja istui lauteille alasti. Kun kiipesin siihen vastapäätä, hän sanoi hymyillen, että ole sinäkin Heikki omana itsenäsi niinkuin minäkin. Ota vain pyyhe pois. Nautitaan yhdessä hyvistä löylyistä, niinkuin se on tarkoitettu, riisuttuna kaikesta maailmallisuudesta ja pyyheliinoista.
      En voinut kuin ihailla tuota luonnollisuutta ja rauhaa, mikä voi ihmisestä kummuta. Se on harvinaista tänä päivänä.
      Kiitos Heikki, kun olet täällä, ja saunakin oli valmiina. Olet minulle ja meille molemmille tavattoman tärkeä ihminen, huolehdit hyvin kaikesta kun olemme poissa, ja saamme tulla kuin valmiiseen pöytään. Miten ikinä voimme sen sinulle korvata, kun et rahastakaan perusta? Tuli hiljaisuus. Vain tuli rätisi kiukaan alla, ja meillä oli hyvä olla.
      Nojailimme vastakkain vasten seinää, molemmat puolillamme.
      Kerttu sanoi yhtäkkiä, että sanopa rehellinen mielipiteesi minusta, että mitä pidät minusta naisena. Olenko mielestäsi jo vanha ja ikäloppu, vai olenko mielestäsi vielä naisen näköinen? Sanoin rehellisesti, että en ole milloinkaan ajatellut sinua muuna kuin mukavana ystävänä ja viehättävänä naisena. Minusta olet hyvin kaunis. Hän hymyili. Olet hyvä puhumaan palturia, mutta kiitos kumminkin. Oli taas hetki hiljaista. Tällaista saunominen on parhaimmillaan.
      Kuule Heikki, voisimmeko tehdä niin, että olisimme hetken mies ja nainen saunassa, soisimme toistemme nauttia siitä, että voi katsoa ilman estoja toisen alastonta vartaloa ja nauttia siitä, ja katsoa miltä se tuntuu, ilman häveliäisyyttä. Ollaan hetki ihminen ihmiselle, mies naiselle ja nainen miehelle. Sopisiko se?
      Kyllä sopii. Itse asiassa ajattelin vähän samalla tavalla, mutta en olisi osannut pukea sitä sanoiksi noin hyvin.
      Hienoa, nautitaan toisistamme hetki, kultaseni, hän sanoi ja avasi reisiä niin että hänen sylinsä näkyi. Hän oli poistanut häpykarvansa, paljas häpy oli siinä edessäni nähtävillä. Aukaisin myös reiteni, että hän näki penikseni suoraan edestä.
      Kuinka ihanaa hän sanoi. Katso ihan vapaasti ja anna ajatusten virrata vapaana. Jos haluat pukea sanoiksi mitä ajattelet, olet vapaa sanomaan. Se olisi hienoa kuulla. Minusta on hienoa nähdä peniksesi näin, hän sanoi ja levitti reisiä vähän lisää.
      Näin selvästi että häpy oli kiihottuneessa tilassa, huulet olivat kiinni mutta sen näköiset ettei ole enää kauan. Minulla alkoi jäykistymään. Se nousi hitaasti nytkähdellen osoittamaan kohti napaa. Sanoin että katso nyt mitä saat minussa aikaan. Kerttu naurahti iloisesti. Ihana näky, nuori jäntevä penis on vielä niin tomera, että se sojottaa suoraan ylöspäin. Se saa yhä perhosia vatsaani kun näen sen. Puhutaanko suoraan, oikeilla nimillä. Minua kiihottaa kun puhuu rumia kauniisti. Jos sanon, niin seisovan peniksesi näkeminen näin antaa minulle valtavaa tyydytystä. Tulee vastustamaton halu tulla viereesi ja koskettaa.
      Mitä itse tunnet juuri nyt?
      Minusta sinun, anteeksi ruma sana, pillusi on syötävän kaunis. Näen että häpysi on jo raollaan, ja tieto siitä että olet kiihottunut, antaa minulle jo suurta nautintoa.. Täytyy sanoa, että tämä kokemus on minulle ensimmäinen laatuaan, mutta ehdottomasti parhaita hetkiä seksin alueella on juuri käynnissä. Mielenkiintoista että emme yhtään tiedä mihin tämä kaikki johtaa, mutta se on yhdentekevää tässä ja nyt, koska matka sinne on jo näin nautinnollista itsessään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      240
      6047
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4839
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      94
      3697
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      253
      3150
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      2859
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      196
      2384
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      262
      1797
    8. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      59
      1435
    9. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1305
    10. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      1218
    Aihe