saattaa tapahtua vaikka mitä... Olin tavanomaisella lenkilläni kun Taina tuli vastaani koiransa kanssa. Olimme sopivasti metsä/puisto-osuudella ja Taina kertoi käyneensä oveni takan syystä, että oli alkanut panettamaan aivan helvetisti. Meillä oli sellainen suhde, että naimme aina kun toista halutti ja tilanne sen salli.
No, siinä puisto-osuuden kohdalla oli helppo siirtyä sivuun ja hakeutua sivullisten katseilta suojaan. koira puuhun kiinni ja samalla oli Taina päässyt jo vaatteistaan ja sain ihanan, kiinteän anisen käsiini. Aikaa ei pitkään lämmittelyyn ollut, mutta halusin taas hänen muodokkaan perseen käsiini ja ihanat rinnat suudeltavakseni. Taina oli niin kiimoissaan, että pyysi aukaisi housuni ja otti täysillä seisovan kullini hetkeksi huultensa väliin. Mutta hetken imeskeltyään hän sanoi haluavans akullini heti sisäänsä ja otti läheisestä kivestä tukea ja tarjosi upean perseensä eteeni enkä aikaillut kun työnsin kullini tuohon ihanaan pilluun joka suorastaan valui mehuja... Taina notkisti selkäänsä ja tarjosi minulle tosi kiihottavan näyn: kullini liikkui lätimärässä pillussa jonka yläpuolella persereikä rusotti turpeana, että minun oli kuin pakko upottaa peukaloni sinne. Taina ulvahti peukalon upotessa perseeseen ja sanoi, että saisin panna sinnekkin mutta ei tällä kerralla... jatkoin panemista ja peukaloni liikkui samalla tuossa tiukassa perseessä, mutta sitten Taina otti alakautta pallini käteensä ja aloitti puristelun jaoka sai mällini liikkeelle ja purkauduin voimalla syvälle tuon ihanan pillun uumeniin... työntelin kulliani tuossa ihanassa pillussa vielä muutamia kertoja ja sitten Taina otti kullin suuhunsa ja sanoi puhdistavansa sen mehuistaan... Sitten olikin aika erota ja jäädä odottamaan seuraavaa kertaa... koskahan ovikello soi?
lenkillä
Nimetön
2
6270
Vastaukset
- Olisit pannut
Myös persiiseen!
- mutta...
mulla kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3098551Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1994676Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy313170Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952634Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171182213Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011769- 511766
- 581678
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501368- 1701354