saattaa tapahtua vaikka mitä... Olin tavanomaisella lenkilläni kun Taina tuli vastaani koiransa kanssa. Olimme sopivasti metsä/puisto-osuudella ja Taina kertoi käyneensä oveni takan syystä, että oli alkanut panettamaan aivan helvetisti. Meillä oli sellainen suhde, että naimme aina kun toista halutti ja tilanne sen salli.
No, siinä puisto-osuuden kohdalla oli helppo siirtyä sivuun ja hakeutua sivullisten katseilta suojaan. koira puuhun kiinni ja samalla oli Taina päässyt jo vaatteistaan ja sain ihanan, kiinteän anisen käsiini. Aikaa ei pitkään lämmittelyyn ollut, mutta halusin taas hänen muodokkaan perseen käsiini ja ihanat rinnat suudeltavakseni. Taina oli niin kiimoissaan, että pyysi aukaisi housuni ja otti täysillä seisovan kullini hetkeksi huultensa väliin. Mutta hetken imeskeltyään hän sanoi haluavans akullini heti sisäänsä ja otti läheisestä kivestä tukea ja tarjosi upean perseensä eteeni enkä aikaillut kun työnsin kullini tuohon ihanaan pilluun joka suorastaan valui mehuja... Taina notkisti selkäänsä ja tarjosi minulle tosi kiihottavan näyn: kullini liikkui lätimärässä pillussa jonka yläpuolella persereikä rusotti turpeana, että minun oli kuin pakko upottaa peukaloni sinne. Taina ulvahti peukalon upotessa perseeseen ja sanoi, että saisin panna sinnekkin mutta ei tällä kerralla... jatkoin panemista ja peukaloni liikkui samalla tuossa tiukassa perseessä, mutta sitten Taina otti alakautta pallini käteensä ja aloitti puristelun jaoka sai mällini liikkeelle ja purkauduin voimalla syvälle tuon ihanan pillun uumeniin... työntelin kulliani tuossa ihanassa pillussa vielä muutamia kertoja ja sitten Taina otti kullin suuhunsa ja sanoi puhdistavansa sen mehuistaan... Sitten olikin aika erota ja jäädä odottamaan seuraavaa kertaa... koskahan ovikello soi?
lenkillä
Nimetön
2
6191
Vastaukset
- Olisit pannut
Myös persiiseen!
- mutta...
mulla kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082485
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401634Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1421289Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2961094Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141046Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22985- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S20819Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12785