korttirumbaa...

Anonyymi-ap

Kaikki kortit on hommattu, mitä tarvitaan, on kela, ajo, eĺäkekortit sekä kirjastokortti ja S-etukortti. sekä kultainen visa. https://ibb.co/pfWp8zt
Sokerina pohjalla Finnair ilmaispalvelut 12 kpl... https://ibb.co/H26Pjj7
Outoa että varattomalla perse aukisella on kultainen visakortti, 108 m2 velatonasunto tosin rakennettu vuonna 1990, eikä penniäkään velkaa...
By NumBall Vantaa (kotona) 63v.

27

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapsan perinnöllä retostelet?

• Anonyymi

Pimpinsarvi saanu kuponkeja, ruokalaan?

• Anonyymi

Hienoa Saaribuuri! Hyvin hoidettu asioita kuntoon ja ymmärsit senkin että tarvitset luottokortin ja etukortit, mutta sinun kannattaa myöntää se että tarvitsit luottokorttia nimenomaan luottoa varten.

Jos pankkitililläsi olisi reilusti puskuria, olisit luottokorttien vastustajana pärjännyt pelkällä pankkikortilla. Persaukisella voi hyvinkin olla luottokortti, mutta luottotiedot pitää olla kunnossa.

Luottotietosi ovat kunnossa, siitä myös hatunnosto, kuin myös siitä että sait vielä ajoluvan kuorma-autokorttiin lääkäriltä.

Kävit siis Thaimaassa lääkärintarkastuksessa ajokorttia varten, koska muutoin olisit joutunut luopumaan C- kirjaimesta. Korttisi on päivätty ennenkuin saavuit Suomeen, joten teit tilauksen Thaimaasta.

Kirjasto on Suomessa loistava juttu. Olen hukannut kaikki kirjastokorttini eri paikkakunnille. Tuossa 2007-2013 olin todellinen kirjaston suurkuluttaja, sarjakuvista proosaan, tiedelehtiin, venelehtiin, pokerikirjoihin jne.

Lempparikirjojani ovat tositapahtumiin perustuvat kirjat jotka kertoo tutkimusretkistä. Ernest Shackletonista kertovat kirjat ja Percy Fawcettista kertova The lost city of Z. Viimeksi mainittu aiheutti kiinnostusta trooppisten alueiden salaisuuksiin.

Hyvin olet järjestellyt siis asioita ja reippaasti! Onnea ja menestystä ja olotilan mukaan ulkoilua kävelyn muodossa.

Tarjoukseni Simonkylän rivarin käteisostostasi on edelleen voimassa. Kauppapaperit ja kuitista kopio tuo tilillesi 10 000 euroa riihikuivaa rahaa. Laitetaan 4999 euroa kummallekin, niin ei mene veroa.

Lisäksi saat sensuroimattoman passini ja perhepotretin kotitalomme edustalta.

2010

• Anonyymi

Jos viitsit ja osaat lukea, ajokortti on tilattu muutama päivä sitten, suoraan kortin myöntäneeltä taholta, taisi olla viime viikon perjantaina tai torstaina, tiistaina se oli postilaatikossa... Tottakai luottotietoni on kunnossa, olleet aina, osaa hoitaa talouttani kunnolla... . olen osannut aina,

Järkyttävää on tämä viimeisen viiden vuoden aikana hintojen nousu, eläkkeet pistäisi olla inflaatio suojattu. ja paskat ruuan hinta, on noussut ainakin 30 prosenttia viiden vuoden aikana, eläkkeet noin 8 prosenttia, tämä on perseestä, yleensä ikäisiäni on oma asunto, joten asumiskulut on kohtuu pienet, tässä on yhtiö ja hoitovastike, 462 euroa, eikä muita asumiskuluja tule, joten kaikki kulut tulee ruuista, ja niiden raaka-aineista, korin sisältö mistä inflaatio lasketaan on painottunut liian vähän siihen mistä eläkeläisen kulut muodostuvat, näin ollen eläkkeen korotus olisi pitänyt olla huomattavasti suurempi.

Ajokorttia ei voi tilata thaimaasta, vaativat että digivirasto on todennut että kotipaikka on suomessa..

Tuo kotitalousvähennyksen vähentäminen vituttaa kanssa, mutta edulliset terveyden hoitokulut kattavat kaikki vitutukset, minulle on tullut vastaa yksi poliklinikka lasku alle 50 euroa, tosin varmasti tulee vielä vuodeosastolta neljän viiden päivän laskut...

By NumBall Vantaa (kotona) 63v.
        Ei osakaslaina miehellä ole tuollaisia varoja, kun olet kertomasi mukaan nostellut sitä liki 10 vuotta, se on vain pa kottisen varma merkki.

• Anonyymi

Osallistun tähän ajokorttiasiaan hieman koska on omakohtainen kokemus.

Lääkärintodistusta ei tarvitse pitääkseen kuorma-autokortin voimassa kun on alle 65v.

Minä en tarvitse kuorma-autokorttia joten kun minulta asiaa tiedusteltiin kun täytin 65 niin ilmoitin luopuvani kyseisestä ajo-oikeudesta jolloin tuli uusi kortti ilman, jonka myös aijasin.

Trafi hoitaa nämä asiat ja sijaitseen Herttoniemessä.

Tyttö narssuili ajaneensa rekkakortin 18 vuotiaana, kyllä joo, niinhän se on, toki on ajanut.
      Tosin järkevin tapa kyseisen hankintaan on armeija jos sattuu palvelemaan niin että onnistuu.

> § <

• Anonyymi

Eli kyrvånsyylå hoiti korttiasiat chiang main herttoniemessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kyrvånsyylå hoiti korttiasiat chiang main herttoniemessä.

Ei edellytä käyntiä, on olemassa sähköpostit lienet tietävän.

Traficomilla on webbisivut, voit opiskella aihetta sieltä.

Taidat saada vahvojakin internetorgasmeja toistaessasi tuota syylååsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei edellytä käyntiä, on olemassa sähköpostit lienet tietävän.

Traficomilla on webbisivut, voit opiskella aihetta sieltä.

Taidat saada vahvojakin internetorgasmeja toistaessasi tuota syylååsi.

Eli kyrvånsyylålle lähetettiin kortti sähköpostissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kyrvånsyylålle lähetettiin kortti sähköpostissa.

C - kortti vaatii viiden vuoden välein lääkärintarkastuksen. Pasanen ei tunnu tietävän tästä mitään mutta sai kortin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

C - kortti vaatii viiden vuoden välein lääkärintarkastuksen. Pasanen ei tunnu tietävän tästä mitään mutta sai kortin?

Taitaa ajella mopoautolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse. 60v iässä tarvitsee vain silmälääkärin lausunnon. 65v lääkärin tarkastuksen.

Selvitä asiat ennen riidan haastamista joka on sinun elämäntarkoituksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et ihmettele vaimon ajokorttia, sinullahan on kaksi oireilun aihetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et ihmettele vaimon ajokorttia, sinullahan on kaksi oireilun aihetta?

Kuten sanoin olen varsin hyväkuntoinen, c-kortti ei tuota ongelmia, kuten kuvasta näkee, onkohan 2010 vielä kuormavaunun ajo-oikeus, minulla on sekin näkyy kuvasta, näköni on erinomainen, rintakivut eivät estä c-kortilla ajamista... Olisiko 2010 kannattanut hoitaa terveyttään paremmin, onhan hän kova kuntoilija, joka on uhannut minut syöttää useita kertoja kravuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin olen varsin hyväkuntoinen, c-kortti ei tuota ongelmia, kuten kuvasta näkee, onkohan 2010 vielä kuormavaunun ajo-oikeus, minulla on sekin näkyy kuvasta, näköni on erinomainen, rintakivut eivät estä c-kortilla ajamista... Olisiko 2010 kannattanut hoitaa terveyttään paremmin, onhan hän kova kuntoilija, joka on uhannut minut syöttää useita kertoja kravuille.

Ja kyllä lääkärin todistus täytyy toimittaa viiden vuoden välein, c-kortille, muistaakseni alkaen 45 vuotiaasta, jos et toimita poliisi tekee päätöksen jolla c-ajo-oikeus poistetaan, automaattisesti, voin ajalla kuormurilla viisi vuotta, eli 31.8.2029 asti, kuten kuvasta näkyy.
        sitten tarvitaan taas uusi lääkärintodistus, joka antaa taas viisi vuotta ajoaikaa, mutta en ole ajanut kuormavaunua, 40 vuoteen, tuskinpa ajankaan.

• Anonyymi

Senssu sanoo: "Lääkärintodistusta ei tarvitse pitääkseen kuorma-autokortin voimassa kun on alle 65v ja 60v iässä tarvitsee vain silmälääkärin lausunnon"

Totuus:

Säilyttääksesi ennen 19.1.2013 myönnetyn kuorma- tai linja-auton ajokortin sinun tulee toimittaa lääkärinlausunto poliisille viiden vuoden välein siitä lähtien, kun täytät 50, 55, 60 ja 65 vuotta.

Ryhmän 2 ajokorttiluokkia haettaessa tarvitaan aina lääkärintodistus.

Lääkärintodistus ajokorttia varten edellyttää saapumista lähivastaanotolle
      Ajokorttitodistuksen saamiseksi sinun on tultava lähivastaanotolle. Lääkäri arvioi terveydentilasi mm. tarkistamalla kuulosi ja näkösi sekä mittaamalla verenpaineesi. Tarkastusta ei voida tehdä etävastaanotolla"

Eli Pasanen on oikeassa ja Senssu puhui palturia.

1. Kysymys kuuluu että saiko Pasanen mistä lääkäristä erikseen tuon todistuksen, sillä kardiologit niitä tuskin ohessa kirjoittelee? Se on maksullinen todistus ja maksaa vajaan satasen.

2. Kysymys kuuluu että miten Senssu on voinut säilyttää C-kortin 65 vuotiaaksi saakka ilman lääkärintodistuksia viiden vuoden välein? (vastaus on että ei ole koskaan ollut sitä C-korttia)

• Anonyymi

Juntti jatkaa elämäntehtäväänsä.

• Anonyymi

Hei rakas, olet jälleen esittänyt minulle kysymyksen ja perustat oireilusi jälleen imuroituihin ohjeisiin.
        Etkö jo ole oppinut esihenkilösi Tyttö2020Neitinen99,9%Rekkakortin omaavalta, että aina kirjoitetut ohjeet ei ole se mitä pilkun tarkkaan noudatetaan.

Ohessa aihetta minun osaltani.

Hei,
        kiitos viestistäsi.
        Teidän tulee toimittaa iän perusteella lääkärinlausunto ajoterveydestä (ei silmälääkärin) kuten aiemmin 25.1.2024 mennessä poliisille. Mikäli teillä on lausunnontoimittamiseen liittyvää asiaa, otattehan yhteyttä poliisin jolle lausunto kuuluu toimittaa.
        Mikäli ette halua/voi toimittaa lausuntoa määräajassa, tulee teidän alentaa ajo-oikeutenne jotta teitä ei aseteta ajokieltoon toimittamattoman lääkärinlausunnon vuoksi.
        Ajo-oikeuden alentaminen tulee tehdä Ajovarman toimipisteellä henkilöpalvelussa, ei sähköisesti. Mukaan asiointiin tarvitsette tämän hetkisen ajokortin, kuvallisen henkilöllisyystodistuksen tai sen puuttuessa kaksi 2 passikuvaa (kuvatunnus ei käy). Voitte valtuuttaa toisen henkilön toimimaan puolestanne koska ette asu suomessa tällä hetkellä. Ajo-oikeuden alentaminen tarkoittaa sitä, että ajo-oikeudelta poistetaan kaikki Ryhmä2 ajo-oikeudet eli teidän tapauksessa C. Ajo-oikeuden alentaminen maksaa 28€.
        Raskaan ryhmän palauttaminen ajo-oikeudelle onnistuu lääkärinlausunnolla ja hakemuksella vuoden sisällä alentamisesta, ilman tutkintosuoritteita.
        Ystävällisin terveisin
        Erja Ukkola
        Liikenne- ja viestintävirasto Traficom

Että näin tällä kertaa > § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei rakas, olet jälleen esittänyt minulle kysymyksen ja perustat oireilusi jälleen imuroituihin ohjeisiin.
        Etkö jo ole oppinut esihenkilösi Tyttö2020Neitinen99,9%Rekkakortin omaavalta, että aina kirjoitetut ohjeet ei ole se mitä pilkun tarkkaan noudatetaan.

Hei,
        kiitos viestistäsi.
        Teidän tulee toimittaa iän perusteella lääkärinlausunto ajoterveydestä (ei silmälääkärin) kuten aiemmin 25.1.2024 mennessä poliisille. Mikäli teillä on lausunnontoimittamiseen liittyvää asiaa, otattehan yhteyttä poliisin jolle lausunto kuuluu toimittaa.
        Mikäli ette halua/voi toimittaa lausuntoa määräajassa, tulee teidän alentaa ajo-oikeutenne jotta teitä ei aseteta ajokieltoon toimittamattoman lääkärinlausunnon vuoksi.
        Ajo-oikeuden alentaminen tulee tehdä Ajovarman toimipisteellä henkilöpalvelussa, ei sähköisesti. Mukaan asiointiin tarvitsette tämän hetkisen ajokortin, kuvallisen henkilöllisyystodistuksen tai sen puuttuessa kaksi 2 passikuvaa (kuvatunnus ei käy). Voitte valtuuttaa toisen henkilön toimimaan puolestanne koska ette asu suomessa tällä hetkellä. Ajo-oikeuden alentaminen tarkoittaa sitä, että ajo-oikeudelta poistetaan kaikki Ryhmä2 ajo-oikeudet eli teidän tapauksessa C. Ajo-oikeuden alentaminen maksaa 28€.
        Raskaan ryhmän palauttaminen ajo-oikeudelle onnistuu lääkärinlausunnolla ja hakemuksella vuoden sisällä alentamisesta, ilman tutkintosuoritteita.
        Ystävällisin terveisin
        Erja Ukkola

Kyrvånsyylå toimittelee todistukset sähköpostitse:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei,
        kiitos viestistäsi.
        Ystävällisin terveisin
        Erja Ukkola

"ei ole se mitä pilkun tarkkaan noudatetaan"

Kyllä se vaan on laki. Kahdesti olet ainakin joutunut lääkärissä käymään jotta sait pidettyä kortin 65 vuotiaaksi saakka. Siinä ei ole mitään muttia. Poliisi valvoo asiaa, kirje tulee Traficomilta.

Traficomin järjestelmä näkee automaattisesti ikäsi ja korttisi ja lähettää sinulle kirjeen.
        Minä kävin viime syksynä näihin aikoihin lääkärissä Suomessa juuri samaisesta syystä.

Jos et toimita lääkärintodistusta, ajokorttisi ei ole enää voimassa kun he sen siellä huomaavat määräajan päätyttyä. Joudut asioimaan korttia uudistaessa joka tapauksessa, vaikka poistaisitkin C- kirjaimen kortistasi.

Vuosi sitten kun tulin Suomeen, yksityinen venäläinen lääkäri, jonka mainos osui ekaksi silmiini ja sain heti ajan.

Hän ei ollut kovin muodollinen, vaan sanoi ensin että ilmeisesti kuulet niin katsotaan vielä tuo näkö ja verenpaineet. Ne oli kunnossa. 90 euroa hinta ja se oli siinä.

Todistus Ajovarmaan jonka he toimittaa poliisille ja ajokortti oli kotona postissa jo ennen minua.

2010

PS: Miksi et riitele Saarikanuunan kanssa, hänhän kumosi väitteesi ja oli oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaan on laki. Kahdesti olet ainakin joutunut lääkärissä käymään jotta sait pidettyä kortin 65 vuotiaaksi saakka. Siinä ei ole mitään muttia. Poliisi valvoo asiaa, kirje tulee Traficomilta.

Traficomin järjestelmä näkee automaattisesti ikäsi ja korttisi ja lähettää sinulle kirjeen.
        Minä kävin viime syksynä näihin aikoihin lääkärissä Suomessa juuri samaisesta syystä.

Jos et toimita lääkärintodistusta, ajokorttisi ei ole enää voimassa kun he sen siellä huomaavat määräajan päätyttyä. Joudut asioimaan korttia uudistaessa joka tapauksessa, vaikka poistaisitkin C- kirjaimen kortistasi.

Vuosi sitten kun tulin Suomeen, yksityinen venäläinen lääkäri, jonka mainos osui ekaksi silmiini ja sain heti ajan.

Hän ei ollut kovin muodollinen, vaan sanoi ensin että ilmeisesti kuulet niin katsotaan vielä tuo näkö ja verenpaineet. Ne oli kunnossa. 90 euroa hinta ja se oli siinä.

Todistus Ajovarmaan jonka he toimittaa poliisille ja ajokortti oli kotona postissa jo ennen minua.

2010

PS: Miksi et riitele Saarikanuunan kanssa, hänhän kumosi väitteesi ja oli oikeassa.

Sorry tyttö en minä riitele vaan kerron vain totuuksia miten minä olen toiminut.

Sinä voit toki riidellä keksien mitä erilaisimpia nimittelyjä amistasoisesta aivostasi.

Minä en ole käynyt lääkärissä ainuttakaan kertaa ajokorttiasiassa.

Ehkä kävin kun ajoin kortin aloittaen ajokoulun hieman ennen kun täytin 18v.

Oli mukavaa kun opettaja otti torkut vierellä ja sanoi että herätä sitten kun ollaan Laihian Hulmilla kaffipaikan parkkipaikalla.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Luulenpa että asiassa voi olla monta totuutta, lääkärintodistuksen tarpeen voi määrätä alkuperäinen ajokortin myöntämispäivä, jos kortti on myönnetty 1970 luvulla voi sovellettava lainsäädäntö olla erilainen kuin 1990 luvulla myönnetty ajokortti, suomen lainsäädännössä ei koskaan ole muutettu alkuperäisiä säädöksiä, eli siis 1970 luvulla olevat korttimääräykset voivat vielä olla voimassa vuonna 2024, tai kerran on takautuvasti muutettu sotasyyllisyys oikeuden käynnissä, russakoiden pakottaman, presidentti sain vankeustuomion, vaikka hän ei enää ollut virassa, ja säädöksetkin on uudempia. Joten ota 2010 rauhallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulenpa että asiassa voi olla monta totuutta, lääkärintodistuksen tarpeen voi määrätä alkuperäinen ajokortin myöntämispäivä, jos kortti on myönnetty 1970 luvulla voi sovellettava lainsäädäntö olla erilainen kuin 1990 luvulla myönnetty ajokortti, suomen lainsäädännössä ei koskaan ole muutettu alkuperäisiä säädöksiä, eli siis 1970 luvulla olevat korttimääräykset voivat vielä olla voimassa vuonna 2024, tai kerran on takautuvasti muutettu sotasyyllisyys oikeuden käynnissä, russakoiden pakottaman, presidentti sain vankeustuomion, vaikka hän ei enää ollut virassa, ja säädöksetkin on uudempia. Joten ota 2010 rauhallisesti.

Pasanen puolustelee minipossoa. Kyllä se on sama kaikille se laki. Minunkin ensimmäinen ajokortti piti olla voimassa jonnekin 2030 - jotakin saakka, mutta sitten tuli tämä uudistus että pitää alkaa käymään lääkärissä viiden vuoden välein. Aluksi se oli vain ammattikuskeilla mutta nyt se on kaikilla. Tuo on hyvin yksiselitteinen asia että ennen 2013 vuonna myönnettyjen C ajokorttien omistajat aloittavat lääkärikäynnit jo 45 vuotiaina. Itse olen käynyt kahdesti.

"voi sovellettava lainsäädäntö olla erilainen" - ei voi olla. Naurettava ajatuskin että mitä vanhempi ajokortti - sitä vähemmän lääkärintodistuksia tarvitaan. Tuohon logiikkaan ei pysty kyllä kuin Iso Posso itse! Olin jo hetken taipuvainen uskomaan että Sensukka on eri henkilö, mutta en usko enää. Ei moista taulaa ole kuin yksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanen puolustelee minipossoa. Kyllä se on sama kaikille se laki. Minunkin ensimmäinen ajokortti piti olla voimassa jonnekin 2030 - jotakin saakka, mutta sitten tuli tämä uudistus että pitää alkaa käymään lääkärissä viiden vuoden välein. Aluksi se oli vain ammattikuskeilla mutta nyt se on kaikilla. Tuo on hyvin yksiselitteinen asia että ennen 2013 vuonna myönnettyjen C ajokorttien omistajat aloittavat lääkärikäynnit jo 45 vuotiaina. Itse olen käynyt kahdesti.

"voi sovellettava lainsäädäntö olla erilainen" - ei voi olla. Naurettava ajatuskin että mitä vanhempi ajokortti - sitä vähemmän lääkärintodistuksia tarvitaan. Tuohon logiikkaan ei pysty kyllä kuin Iso Posso itse! Olin jo hetken taipuvainen uskomaan että Sensukka on eri henkilö, mutta en usko enää. Ei moista taulaa ole kuin yksi.

Naurettavasta ajatuksesta en tiedä mutta vuonna 1970 luvulla voi olla eri määräykset voimassa kuin vuonna 1990, suomen lainsäädäntö lähtee siitä että säädöksiä ei voi takautuvasti muuttaa, eli jos 1970 luvulla c kortti on voimassa kunnes kuski täyttää 70 vuotta, ja taas 1990 tai 2000 luvulla myönnetty c kortti on voimassa vain viisi vuotta, kun kuski on täyttänyt 50 vuotta, ilman lääkärin todistusta, käsittääkseni tämä ammattikuskeja ei ole ollut enää vuosiin, vaan kaikki c kuskit voivat ajaa ammatikseen... minäkin ajoin kuormuri volvoa alle 20 vuotiaana, mutta homma lopahti kun en oppinut kunnolla peruuttamaan, peileistä, eikä minulla ole koskaan ollut ammattiajokorttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurettavasta ajatuksesta en tiedä mutta vuonna 1970 luvulla voi olla eri määräykset voimassa kuin vuonna 1990, suomen lainsäädäntö lähtee siitä että säädöksiä ei voi takautuvasti muuttaa, eli jos 1970 luvulla c kortti on voimassa kunnes kuski täyttää 70 vuotta, ja taas 1990 tai 2000 luvulla myönnetty c kortti on voimassa vain viisi vuotta, kun kuski on täyttänyt 50 vuotta, ilman lääkärin todistusta, käsittääkseni tämä ammattikuskeja ei ole ollut enää vuosiin, vaan kaikki c kuskit voivat ajaa ammatikseen... minäkin ajoin kuormuri volvoa alle 20 vuotiaana, mutta homma lopahti kun en oppinut kunnolla peruuttamaan, peileistä, eikä minulla ole koskaan ollut ammattiajokorttia.

Ei voi ajaa ammatikseen c kortilla jos et ole suorittanut riittäviä ammattipätevyyksiä. Omalla kuorma-autolla voit ajaa c kortilla omia ajoja itsellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi ajaa ammatikseen c kortilla jos et ole suorittanut riittäviä ammattipätevyyksiä. Omalla kuorma-autolla voit ajaa c kortilla omia ajoja itsellesi.

Joo niin näyttää asetus on tullut voimaan vuonna 2008, muistaakseni se oli voimassa aikaisemminkin mutta ei silloin kun olin parikymppinen, sai ajaa mitä halusi, kunhan siihen oli kortti.

• Anonyymi

Olisit nyt edes peittänyt noi hetut ajokorteista!

• Anonyymi

Omastasi viis, sehän taisi olla jo muutenkin tiedossa, mutta että vaimosikin!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      138
      4178
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      89
      2029
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      2011
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      59
      1643
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1462
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      134
      1427
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      100
      1338
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1246
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      98
      1161
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      118
      1070
    Aihe