Hei. Vois vielä kokeilla täältä josko löytäisi etsimänsä? Eli haluaisin ostaa käytetyt navetta/lypsyhaalarit, eli jos täälä joku emäntä tai lomittaja sattuu tämän lukemaan, niin saa ilmoittautua🙂. Mieluisin ois sellaiset Snellmannin sinivihreät tai kokonaan vihreät haalarit tai sinivihreät pelmat(jotain vanhempaa mallia). Muitakin voi tarjota🙂 Jos jollain on,niin kommentoi niin koitan laittaa spostin niin ettei sitä ehditä poistaa😄
Navetta haalarit
5
732
Vastaukset
- Anonyymi
Saako ne olla pesun jäljiltä, vai haluatko likaisena? Uudetko ei käy, niitä parhaiten joutaa jos on tullut hankittua väärän kokoiset?
- Anonyymi
En aio laittaa Sinulke minkäönlaisia haalareita. Koetin vaan kartoittaa, mikä on tarpeesi luonne. Ei vakuuta, kun et kerto mihin tarkoitukseen tulisivat.
Anonyymi kirjoitti:
En aio laittaa Sinulke minkäönlaisia haalareita. Koetin vaan kartoittaa, mikä on tarpeesi luonne. Ei vakuuta, kun et kerto mihin tarkoitukseen tulisivat.
Käy uudetkin jos sopivia löytyy. Ihan omaan käyttöön tulee. Voi olla myös pesemättömiä. Ei oo niin justiinsa minulle. Lähinnä se, että löytyykö yleensä joltain? Sitä koitin itse kartoittaa.
jussi.pasi kirjoitti:
Käy uudetkin jos sopivia löytyy. Ihan omaan käyttöön tulee. Voi olla myös pesemättömiä. Ei oo niin justiinsa minulle. Lähinnä se, että löytyykö yleensä joltain? Sitä koitin itse kartoittaa.
Lisäämpä tähän vielä, että siis ihan osto aikeissa, eikä vain kartoittamassa😄
Hiljaista kommentointi tuntuu olevan😅 Katselijoita nyt kuitenkin muutama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674819Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813267- 402945
- 472543
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971398PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 701007
- 102956