DNS server

Anonyymi-ap

Itse olen valinnut 1.1.1.1 ja 1.0.0.1
Mutta jostain syystä melko nopeasti vaihtuu server 0.0.0.0 ksi.
netti toimii silloin hieman hitaimmin.
Miten estää tämän serverin muutoksen?

15

158

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1.1.1.1 on estetty monissa verkoissa ja useiden Internet-palveluntarjoajien toimesta, koska osoitteen yksinkertaisuus tarkoittaa, että sitä käytettiin aiemmin usein epäasianmukaisesti testaustarkoituksiin eikä lailliseen käyttöön.

      • Anonyymi

        OK tässä koneessa ei vaihdu onneksi mutta kahdessa muussa koneessani vaihtuu.
        Vaikka valitsen "Hae DNS palvelimen osoite automaattisesti" tai valitsen jonkun muun serverin niin samalla tavalla tulee vaihto aika nopeasti 0.0.0.0:aan ja netti muuttuu hitaammaksi.
        Kiitollinen todella jos joku vois auttaa tästä. Tätä on kestänyt pari kuukautta, sitä ennen pysyi oma valintani, onko tämä 0.0.0.0 jonkinlainen vakoilu- haitta-ohjelma????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK tässä koneessa ei vaihdu onneksi mutta kahdessa muussa koneessani vaihtuu.
        Vaikka valitsen "Hae DNS palvelimen osoite automaattisesti" tai valitsen jonkun muun serverin niin samalla tavalla tulee vaihto aika nopeasti 0.0.0.0:aan ja netti muuttuu hitaammaksi.
        Kiitollinen todella jos joku vois auttaa tästä. Tätä on kestänyt pari kuukautta, sitä ennen pysyi oma valintani, onko tämä 0.0.0.0 jonkinlainen vakoilu- haitta-ohjelma????

        Koneissa on Win10 sekä Win8.1 yhdessä koneessa mutta sama ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koneissa on Win10 sekä Win8.1 yhdessä koneessa mutta sama ongelma.

        0.0.0.0 tarkoittaa, että osoitetta ei ole asetettu. Ainoat osoitteet joihin saat yhteyden on ne, jotka on jo valmiiksi koneen DNS-välimuistissa - koko muu internet on pimeänä..


      • Anonyymi

        Ublock Originin on PAHA HAITAKE!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0.0.0.0 tarkoittaa, että osoitetta ei ole asetettu. Ainoat osoitteet joihin saat yhteyden on ne, jotka on jo valmiiksi koneen DNS-välimuistissa - koko muu internet on pimeänä..

        Siis miten tästä eteenpäin...miten voi koneen välimuistin asetukset muuttaa??
        Ja miksi yhdessä koneessa toimii 1.1.1.1 ,,,,yritin kopioida tiedot sieltä ja kirjoittaa ne koneisiin joissa on tämä ongelma mutta ei auttanut. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten tästä eteenpäin...miten voi koneen välimuistin asetukset muuttaa??
        Ja miksi yhdessä koneessa toimii 1.1.1.1 ,,,,yritin kopioida tiedot sieltä ja kirjoittaa ne koneisiin joissa on tämä ongelma mutta ei auttanut. ?

        Miksi laitat noin omituista osoitetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koneissa on Win10 sekä Win8.1 yhdessä koneessa mutta sama ongelma.

        W11 ja Prosulle 100% kuorma kokoajan
        Jälleen kerran Windows-päivitys tietää pahoja ongelmia käyttäjille ja heidän tietokoneilleen.... Heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koneissa on Win10 sekä Win8.1 yhdessä koneessa mutta sama ongelma.

        SAIMAALLA NÄYTTÄÄ OLEVAN PALJON ONGELMIA WINDOWSEJENSA KANSSA!

        EI TOIMI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAIMAALLA NÄYTTÄÄ OLEVAN PALJON ONGELMIA WINDOWSEJENSA KANSSA!

        EI TOIMI!

        Vihapapalla 25 winku ongelmitta muka! Totuus näyttää olevan että jatkuvaa ongelmaa Windowsilla!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki on tosi hyvä, suurkiitos, nyt on tekemistä paljon jos joutuu käymään läpi kaikki neuvot.

        M enisit H oitoon!!!!!


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe