En ole uskaltanut vielä ajatella, miten tulen kaipaamaan tuota ihanaa hoitokoiraa.
On ollut paras pt lähes 10 vuotta.
Olen kelvannut sellaisena kun olen.
Koira on ihan paras ystävä.
Paras ystävä
57
594
Vastaukset
- Anonyymi
Koirat on tosi mukavia, kun oppivat tuntemaan.
- Anonyymi
Naapurilla mukavaia ollu.
Anonyymi kirjoitti:
Naapurilla mukavaia ollu.
Niin on.
Olen mieheni kuoleman jälkeen syvässä masennuksessa.
En edes muista siitä ajasta mitään.
Naapuri muutti näihin taloihin ja rimpautti ovikelloani.
Oli koira mukana.
Sanoi vain, että lähde meidän kanssa lenkille.
Se pelasti minut.
Pääsin uuteen alkuun.
Koira on pysynyt ystävänäni kaikki nämä vuodet.
- Anonyymi
Toivon, että löydät uuden nelijalkaisen, jota saat ulkoiluttaa.
- Anonyymi
Pres. Niinistölläkin on koira, Tarja Halonen piti kissoja, Stubbilla ei vissiin ole mitään?
"Alexander Stubbin kotona asuu nykyisin kaksi kissaa: Milo ja Nanna.
– Ne on hankittu vuonna 2016 eläinsuojeluyhdistyksen kautta, Stubb kertoo."
Näin kirjoitti IS presidentinvaalien alla, kun luetteli kaikkien ehdokkaitten lemmikkejä.Tellukka kirjoitti:
Näin kirjoitti IS presidentinvaalien alla, kun luetteli kaikkien ehdokkaitten lemmikkejä.Millähän kielellä niitä kutsutaan?
Lesken70 kirjoitti:
Millähän kielellä niitä kutsutaan?
Kissat oppii helposti uusia kieliä.
Minulla on ollut nyt kolme kuukautta tyttären Prinsessa Leia tässä ja hyvin on oppinut ymmärtämään suomalaisia sanoja niinkuin nukkua, ruoka, nälkä, tule sykkyyn ... vaikka sille on ruotsia puhuttu aikaisemmin.Tellukka kirjoitti:
Kissat oppii helposti uusia kieliä.
Minulla on ollut nyt kolme kuukautta tyttären Prinsessa Leia tässä ja hyvin on oppinut ymmärtämään suomalaisia sanoja niinkuin nukkua, ruoka, nälkä, tule sykkyyn ... vaikka sille on ruotsia puhuttu aikaisemmin.Innes Stubb puhuu englantia, ranskaa, saksaa, suomea ja ruotsia.
Siinä on kissoilla opettelemista- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Näin kirjoitti IS presidentinvaalien alla, kun luetteli kaikkien ehdokkaitten lemmikkejä.No kiva et Stubb myös lemmikin hyödyt oivaltaa.
- Anonyymi
Lesken70 kirjoitti:
Innes Stubb puhuu englantia, ranskaa, saksaa, suomea ja ruotsia.
Siinä on kissoilla opettelemistaSehän on se äänen sävy jonka Lemmikit kuule
Olen kokeillut oman kissan kanssa vaihtelemalla sanoja hyvin sujuu. Vaikka ne vaki sanat on tavallisesti käytössä , Kyllä eläimet on vaan ihania
.ennen oli aina koiria ja kyllä sitä oli itku kurkussa kun niistä oli eroittava. Kissa on helpompi jos on laiska ulkoilemaan se menee ihan itse pihalle ei tartte ulkoiluttajaa . Anonyymi kirjoitti:
Sehän on se äänen sävy jonka Lemmikit kuule
Olen kokeillut oman kissan kanssa vaihtelemalla sanoja hyvin sujuu. Vaikka ne vaki sanat on tavallisesti käytössä , Kyllä eläimet on vaan ihania
.ennen oli aina koiria ja kyllä sitä oli itku kurkussa kun niistä oli eroittava. Kissa on helpompi jos on laiska ulkoilemaan se menee ihan itse pihalle ei tartte ulkoiluttajaa .Naapurin kissat tulevat patiolleni tarpeilleen.
En tykkää ollenkaan siitä.
Ovat vapaina ja kuljeskelevat tiellä ja missä vain.
Kissa vieköön.Lesken70 kirjoitti:
Naapurin kissat tulevat patiolleni tarpeilleen.
En tykkää ollenkaan siitä.
Ovat vapaina ja kuljeskelevat tiellä ja missä vain.
Kissa vieköön.Siellä ei sitten ainakaan hiiret ja rotat pyöri riesana.
Tellukka kirjoitti:
Siellä ei sitten ainakaan hiiret ja rotat pyöri riesana.
Myrkytin kivijan ja sen vierustan, kun kaikenmaailman ötökät pyrkii sisälle.
Uudessä kämpässä ylhäällä tulee riesaksi katolla olevat naakat ja muut linnut. Peltikatolta kuuluu.
Toivottavasti ei muuta populaatiota.
Turkiskuoriaiset, koit jne.
- Anonyymi
Liekkö sulla varaa koiran ostoon, pitää olla varaa sen ruokaan. joudut käyttämään eläinlääkärillä, koiran hammaslääkärillä.
Lesken70 kirjoitti:
Ei todellakaan ole varaa ostaa koiraa.
Nelijalkaisen ystävän kyllä hommaan.Koiria saa helposti lainaksi. Niistä jopa tienaa pikkusen, kun ulkoiluttaa niitä.
Tellukka kirjoitti:
Koiria saa helposti lainaksi. Niistä jopa tienaa pikkusen, kun ulkoiluttaa niitä.
Olen ulkoiluttanut hurmurikoiraa 10 vuotta.
Olen saanut parhaan ystävän ja parhaan personal trainerin.
Hyvä palkinto.
Jään kaipaamaan- Anonyymi
Eläinlääkräit on kalliita, vakuutukset on oltava.
- Anonyymi
Käykö huono kaksijalksinen tarjoutuu kusetettavaksi.
- Anonyymi
Oho, kaksijalkainen.
Anonyymi kirjoitti:
Oho, kaksijalkainen.
Luulin peräkammaripojaksi.
Niitäkin on täällä maalla nähty.- Anonyymi
Lesken70 kirjoitti:
Luulin peräkammaripojaksi.
Niitäkin on täällä maalla nähty.Ja uuninpankkopoikia.
- Anonyymi
Lesken70 kirjoitti:
Ja keitä he ovat?
Kamarista tulleita ja pankolle siirtyneitä.
- Anonyymi
Ota kissa, sitä on kiva silitellä. Tulee halvaksi, kun syötät kalanperkeitä ja maitoa.
En ottaisi ikinä kissaa.
Täällä maalla on pidettävä ovet kiinni, kun villikissat änkee ja tunkee sisälle.- Anonyymi
Lesken70 kirjoitti:
En ottaisi ikinä kissaa.
Täällä maalla on pidettävä ovet kiinni, kun villikissat änkee ja tunkee sisälle.Kleopatrallakin oli kissa Egyptissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kleopatrallakin oli kissa Egyptissä.
Kissat on levinneet koko maapallolle.
Anonyymi kirjoitti:
Kleopatrallakin oli kissa Egyptissä.
Meniköhän sekin aasinmaidon kylpyyn kleopatran seuraksi?
- Anonyymi
Kissa on helppo hoidettava, koiraa joudut kusettamaan lenkeillä 4 kertaa päivässä , satoi tai paisto.
- Anonyymi
Lesken70 kirjoitti:
Ei mitään kotieläintä.
Ei edes villakoiria.Mulla villakoiria riittää, määrättömästi.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla villakoiria riittää, määrättömästi.
Astmalääkitys on sitten tarpeen.
- Anonyymi
Lesken70 kirjoitti:
Astmalääkitys on sitten tarpeen.
Ei ole allergiaa mistään pölyistä, ei yliherkkyyttä, lapsenahan jo tottui mönkimään joka paikassa, ei silloin ollu älykännyjä....!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole allergiaa mistään pölyistä, ei yliherkkyyttä, lapsenahan jo tottui mönkimään joka paikassa, ei silloin ollu älykännyjä....!
Aktiivisuus oli silloin liikunnallista enemmän, hienoa aikaa.
- Anonyymi
Mitä rotua alotuksentekijän koira on ?
Ei minulla ole koiraa.
Olen lenkittänyt naapurin koiraa 10 vuotta.
Upea, melkein berhanttilainen.- Anonyymi
Lesken70 kirjoitti:
Ei minulla ole koiraa.
Olen lenkittänyt naapurin koiraa 10 vuotta.
Upea, melkein berhanttilainen.Isoja, kuolan pärskyttäjiä....
- Anonyymi
Naapuri koirat pieniä ja ilkeitä, purevat heti jos pääsevät liki. Oon huomannu et pienet on useimmin niitä räksyttäjiä ja purijoita, kuin isot koirat.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Oman pienuutensa tunnistaen se on pelko, mikä panee ne räksyttämään isommille.
Sama teoria pätee ihmisiinkin.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Oman pienuutensa tunnistaen se on pelko, mikä panee ne räksyttämään isommille.
Ei tunnista pienuuttaan, käy isonkin kimppuun ihan keveesti.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnista pienuuttaan, käy isonkin kimppuun ihan keveesti.
Se on jo pahaa häiriökäyttäytymistä koiralla.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Se on jo pahaa häiriökäyttäytymistä koiralla.
Onhan se, lähisukulaisellani on kissa, joka on myös häiriintynyt, puree ilman syytä silloin tällöin. Ihmisiäkin on ihan samantapaisia, arvaamattomia.
- Anonyymi
Omistajansa paras ystävä, se on varmaa.
- Anonyymi
Haukkujalle raaputuksia....!
Anonyymi kirjoitti:
Haukkujalle raaputuksia....!
Raaputuksia haukkujalle?
Nyt ei polla säteile?- Anonyymi
Lesken70 kirjoitti:
Raaputuksia haukkujalle?
Nyt ei polla säteile?Joo, harvemmin enää oikeesti säteilee, mut näill'ä mennään.
- Anonyymi
Tuttavalla oli 2 suurta koiraa, ja lisäksi olohuoneessa valtavat akvaariot täynnä pikkuriikkisiä kaloja. Elämää piisas tuvassa!
- Anonyymi
Lesken70 kirjoitti:
Asia loppuunkäsitelty osaltani.
Ketju päätetty.Hau hau
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat956674Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4096410SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1614711Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien913624Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal963571Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en663442Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103282Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03000Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil31825Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema161409